Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ei "venninne" som jeg treffer kun for sex. Hun fortalte for 6 måneder siden at hun hadde følelser for meg...Merker også at når vi har sex, er hun veldig lidenskapelig.

Jeg sa at jeg kun vil fortsette slik som nå ,og møtes uten forpliktelser.

Hun sender meg meldinger som tyder på at hun har sterke følelser for meg, jeg prøver å være tilbakeholden.

Det er så deilig å ha sex med henne, så vil så gjerne fortsette å møte henne. men er det sleipt av meg? Utnytter jeg henne?

Anonymkode: 2b04d...3f2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun velger det selv.

Så lenge du er ærlig så utnytter du ingen.

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ei "venninne" som jeg treffer kun for sex. Hun fortalte for 6 måneder siden at hun hadde følelser for meg...Merker også at når vi har sex, er hun veldig lidenskapelig.

Jeg sa at jeg kun vil fortsette slik som nå ,og møtes uten forpliktelser.

Hun sender meg meldinger som tyder på at hun har sterke følelser for meg, jeg prøver å være tilbakeholden.

Det er så deilig å ha sex med henne, så vil så gjerne fortsette å møte henne. men er det sleipt av meg? Utnytter jeg henne?

Kan det være lurt å ha en ordentlig prat med henne? Om hun sa dette for 6 mnd siden, kan det være hun har håpet på at du skulle endre mening. 

Jeg ville ikke klart å fortsette om jeg var i din situasjon. Om du skal legge dine egne ønsker og behov til siden, hva tenker du er best for henne? At dere fortsetter eller at du avslutter det? 

Anonymkode: 0c073...170

• Liker 27
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det gjør du. 

Anonymkode: 4bc69...cd5

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Det er dritvanskelig å gi slipp når man har følelser. Leker med ild der gitt.

Anonymkode: 93886...d70

• Liker 8
Skrevet

For å si det sånn, så har du et overtak på henne iom at hun har følelser for deg. Hva mener du med at du *prøver* å være tilbakeholden da?

Du må nesten spørre deg selv om dette er greit, og det har du tydeligvis siden du skriver her. Lytt til samvittigheten din. 

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Tenker hun håper, og kanskje tror, at det skal forandre seg. Du har jo vært ærlig mot henne, så hun velger jo selv å fortsette å ha sex med deg. 

Anonymkode: e7f92...97c

Skrevet

Vel, jo jeg vil si at det er utnytting ja. Sex egner seg best inne i et forhold med følelser 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Til syvende og sist så er hun voksen og velger å være med på dette.

Samtidig så har hun det nok ikke godt med seg selv slik ting er mellom dere. Vil anta at hun lever med et lite håp og ikke greier å gi slipp på det, eller deg. Hun kommer mest antakelig til å bli ødelagt av dette desto mer tid som går. 

Jeg vil ikke si du utnytter henne. Men det beste hadde nok vært å avslutte med henne. Spesielt for hennes del. Hun blir stuck, på en måte.

Anonymkode: 62440...b4a

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, SoWhat? skrev:

For å si det sånn, så har du et overtak på henne iom at hun har følelser for deg. Hva mener du med at du *prøver* å være tilbakeholden da?

Du må nesten spørre deg selv om dette er greit, og det har du tydeligvis siden du skriver her. Lytt til samvittigheten din. 

Jeg svarer veldig kort på meldinger, prøver å være reservert for å på en måte vise at jeg ikke har de samme følelsene for henne.

Da hun fortalte meg at hun hadde følelser for meg for 6 måneder siden, da jeg at det ikke kan planlegges fra min side. Hvis vi vil bli seriøse, dvs. at jeg også utvikler følelser, er det noe som skjer...Men kanskje hun lever i håpet. Det virker slik.

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg svarer veldig kort på meldinger, prøver å være reservert for å på en måte vise at jeg ikke har de samme følelsene for henne.

Da hun fortalte meg at hun hadde følelser for meg for 6 måneder siden, da jeg at det ikke kan planlegges fra min side. Hvis vi vil bli seriøse, dvs. at jeg også utvikler følelser, er det noe som skjer...Men kanskje hun lever i håpet. Det virker slik.

Hun lever nok i håpet ja. Når man blir forelsket, så ser og hører man gjerne ting i lys av det. Blir det ikke litt stress når hun så tydelig venter på noe mer? Du har jo tydeligvis samvittighet , så ville nok tenkt meg godt om hvis jeg var deg...

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må være mer tydelig. Stakkars dame. Å være kort og reservert på meldinger kan trigge "forelskelsen" hennes enda mer. Hun kommer til å ende opp som fullstendig hektet på deg om du ikke er tydelig. 

Anonymkode: 0c073...170

• Liker 15
Skrevet

Ja, dette er utnyttelse. Hun går alltid med et håp, uansett hva du sier. 

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Ja på en måte. Du utnytter hun jo ikke bevisst, du er jo ærlig med hun MEN hvis hun har sterke følelser for deg så holder nok ikke det. At du fortsetter å ha sex med henne etc gir henne håp, og hun tar nok ikke helt til seg det du sier fordi hun har følelser for deg og ikke klarer å gi slipp på deg. Synes du bør avslutte. 

Anonymkode: aefd3...d81

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, du utnytter hennes følelser for deg for å få sex.

At du har sagt du vil ha det uforpliktende, endrer ikke på det.

Anonymkode: e8b12...f8e

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde det samme med en fyr. Jeg synes det var fantastisk sex, men jeg visste at jeg ikke kom til å få følelser. Jeg sa det flere ganger og tenkte at jeg var ærlig og at det var hans valg. Da han etter 4 mnd (der jeg hadde vært ærlig om mine intensjoner/følelser) inviterte meg på familieferie og han sa han gledet seg til å introdusere meg for sin familie, skjønte jeg at han ikke tok innover seg det jeg sa muntlig. Da jeg skrev på melding det samme som jeg hadde sagt hele tiden, ville han ikke møte meg mer. Vær tydelig! ! Og la det bli opp til henne. 

Anonymkode: 85d8b...c4e

• Liker 5
Skrevet (endret)

Hun er voksen og tar egne valg, og jeg har vært i dine sko og gjort det samme og skjønner greia, men.. synes det er litt utnytting ja. 

Hvis hun har sterke følelser så er det vanskelig for henne å avslutte, selv om "forholdet" med deg nok gir henne mer lidelse enn glede etterhvert.

Og det å gi henne litt men så trekke seg tilbake er jo rene oppskriften på å få noen hekta for alltid. Det er jo ikke din hensikt å spille "hot and cold"-leken for å manipulere henne til å bli fullstendig avhengig av det minste kjærtegn eller oppmerksomhet fra deg, men det er like fullt det du driver med her. 

Endret av Cuntzilla
  • Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du har jo ikke avvist at du kan få følelser for henne, hun venter nok på at «det skal skje» bare du får nok tid på deg. Hvis det du skriver her er det hun har å gå på, syns jeg du bør være mye tydeligere, ellers vil jeg si du utnytter henne, ja. Lar henne leve i håper, for den uttalelsen er ingen avvisning, men en dør på gløtt for at ting kan endre seg til hennes fordel. 

Anonymkode: e83d3...e38

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Ja, du utnytter henne. Hun er ikke "bra sex". Hun er bra sex for deg fordi hun er forelsket i deg og gjør sitt beste for at du skal ta henne inn i varmen. Avslutt det.

Mest sannsynlig kommer hun til å prøve overtale deg til å fortsette, fordi all tid med deg vil fortone seg som paradis for henne: selv utnytting. Men du skal kun si ja om du tenker bli kjæreste med henne. 

Anonymkode: e8f15...aa0

• Liker 8
Skrevet

Hvorfor finner du ikke noen som du vil være i et forhold med? 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...