AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #21 Skrevet 1. august 2020 Selvfølgelig gjør du det! Man skal være bra ribba for empati om man ikke innser det! Anonymkode: b2fc3...272 4
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #22 Skrevet 2. august 2020 Er du kvinnen i denne historien?... Hold deg unna han. Da slipper du å bli såret hardt.. Det burde han vite også, sleipe fyr... Anonymkode: 17f44...b98
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #23 Skrevet 2. august 2020 Du gjør jo det når du bare bruker henne for sex Anonymkode: 7376f...f08 3
MarieLo Skrevet 2. august 2020 #24 Skrevet 2. august 2020 (endret) Folk må begynne å ta ansvar for seg selv virker det som. Hun kan gå sin vei når som helst, men velger å bruke tid på han. Spiller ingen rolle hva hun tenker, det som betyr noe er hva hun gjør, og det er hun ansvarlig for selv. Og alt har konsekvenser. Hjelper ikke å legge noe av dette ansvaret på noen andre. Det er bare egoistisk og man blir en belastning for andre da. Endret 2. august 2020 av MarieLo 1
Kvalitet Skrevet 2. august 2020 #25 Skrevet 2. august 2020 Hun velger det selv påstår mange her, men saken etat hun er veldig forelsket og styrt av følelser. Enhver som har vært skikkelig forelsket vet hvor vanskelig det kan være å bryte relasjonen. Jeg synes du utnytter henne. I tillegg ødelegger du for hennes mulighet til å treffe andre. Regner med at hun i forelskelsens rus tolker ethvert tegn fra deg som interesser Vis deg som en mann med gode verdier og avslutt relasjonen. 7
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #26 Skrevet 2. august 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Da hun fortalte meg at hun hadde følelser for meg for 6 måneder siden, da jeg at det ikke kan planlegges fra min side. Hvis vi vil bli seriøse, dvs. at jeg også utvikler følelser, er det noe som skjer...Men kanskje hun lever i håpet. Det virker slik. Anonymkode: 2b04d...3f2 Så du gir henne håp. Klart hun lever i det. Anonymkode: 31fec...d75 3
smilo Skrevet 2. august 2020 #27 Skrevet 2. august 2020 Jeg var i et slikt "forhold" i 6 År, der jeg stadig håpet at han skulle bli like forelsket i meg som jeg var i ham. En skikkelig helt der. I perioder prøvde jeg å komme meg vekk, men når du stadig sammenligner daten med en du er forelsket i så faller daten totalt gjennom. Tilslutt fikk vi begge nye partnere c samtidig og jeg kom meg videre. (Da var det jo ikke mer håp for meg lenger uansett) Vær så snill og avslutt for hennes del. 8
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #28 Skrevet 2. august 2020 3 timer siden, MarieLo skrev: Folk må begynne å ta ansvar for seg selv virker det som. Hun kan gå sin vei når som helst, men velger å bruke tid på han. Spiller ingen rolle hva hun tenker, det som betyr noe er hva hun gjør, og det er hun ansvarlig for selv. Og alt har konsekvenser. Hjelper ikke å legge noe av dette ansvaret på noen andre. Det er bare egoistisk og man blir en belastning for andre da. Ja, hun har i bunn og grunn ansvaret for hva hun gjør selv. Men mennesker er ikke perfekte, og når TS ser at hun har vanskeligheter for å gjøre det hun bør gjøre for sin egen del, på grunn av følelsene hun har for ham, så mener jeg det er riktig av han å ta ekstra hensyn til henne. Det minste han kan gjøre er å ta en ordentlig prat med henne, og si at det mest sannsynlig ikke vil kunne utvikle seg følelser, og at han bare har sex med henne for selve sexen sin del. Og kanskje slutte å svare kort på meldinger, noe jeg ikke er så sikker på at er den beste framgangsmåten. Hvis hun fremdeles vil så er det opp til henne, men... TS forstår jo at hun lever i håpet, og at hun sikkert blir såret av den situasjonen hun har kommet opp i, men har vanskeligheter for å komme seg ut av dette "forholdet". Selv om en vei ut sikkert egentlig hadde vært det best for henne. TS kan fortsette, men det er IKKE det snilleste. Han vet nok innerst inne at det er mye snillere å følge sin egen samvittighet, og la henne gå for hennes egen del. Anonymkode: 0fc0d...86f 4
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #29 Skrevet 2. august 2020 9 timer siden, miSs. skrev: Hvorfor finner du ikke noen som du vil være i et forhold med? Ikke alle vil ha forhold. Det betyr ikke at man ikke vil ha sex. Du gjør ingenting galt TS. Vi kvinner er faktisk(!) ansvarlige for oss selv. Du har fortalt henne hvor landet ligger. Anonymkode: 9770a...37c 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #30 Skrevet 2. august 2020 Ts hva med å si at du ikke har følelser? At du ikke vil være i et forhold. Men at du liker å ligge sammen. Og at du forstår om hun ønsker å avslutte, men at du vil gjerne fortsette å treffe henne uten at det er seriøst. Anonymkode: 33ff2...7eb 4
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #31 Skrevet 2. august 2020 Finn deg ei anna å ligge med. Anonymkode: 31fec...d75
miSs. Skrevet 2. august 2020 #32 Skrevet 2. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ikke alle vil ha forhold. Det betyr ikke at man ikke vil ha sex. Du gjør ingenting galt TS. Vi kvinner er faktisk(!) ansvarlige for oss selv. Du har fortalt henne hvor landet ligger. Anonymkode: 9770a...37c Men hvor lett er det å styre følelser da? 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #33 Skrevet 2. august 2020 12 minutter siden, miSs. skrev: Men hvor lett er det å styre følelser da? Nei det kan du si. Hver sin gang å gå på en smell der, men man lærer etterhvert å TA styringen. Evt man lærer seg å ikke nære de følelsene som ikke er bra for en. Anonymkode: 9770a...37c
miSs. Skrevet 2. august 2020 #34 Skrevet 2. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei det kan du si. Hver sin gang å gå på en smell der, men man lærer etterhvert å TA styringen. Evt man lærer seg å ikke nære de følelsene som ikke er bra for en. Anonymkode: 9770a...37c Det har tydeligvis ikke jenta det er snakk om her lært seg ennda. Da må han ta saken i egne hender å holde seg unna henne for å unngå å såre et menneske synes jeg. 6
MarieLo Skrevet 2. august 2020 #35 Skrevet 2. august 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, hun har i bunn og grunn ansvaret for hva hun gjør selv. Men mennesker er ikke perfekte, og når TS ser at hun har vanskeligheter for å gjøre det hun bør gjøre for sin egen del, på grunn av følelsene hun har for ham, så mener jeg det er riktig av han å ta ekstra hensyn til henne. Det minste han kan gjøre er å ta en ordentlig prat med henne, og si at det mest sannsynlig ikke vil kunne utvikle seg følelser, og at han bare har sex med henne for selve sexen sin del. Og kanskje slutte å svare kort på meldinger, noe jeg ikke er så sikker på at er den beste framgangsmåten. Hvis hun fremdeles vil så er det opp til henne, men... TS forstår jo at hun lever i håpet, og at hun sikkert blir såret av den situasjonen hun har kommet opp i, men har vanskeligheter for å komme seg ut av dette "forholdet". Selv om en vei ut sikkert egentlig hadde vært det best for henne. TS kan fortsette, men det er IKKE det snilleste. Han vet nok innerst inne at det er mye snillere å følge sin egen samvittighet, og la henne gå for hennes egen del. Anonymkode: 0fc0d...86f Ja, det er på tide å avslutte det da. Hun kan avslutte det også, når hun vil, man må ikke blindt følge følelsene sine heller når fornuften sier noe annet. Det er bare ansvarsfraskrivelse å la alt ligge på han.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #36 Skrevet 2. august 2020 1 minutt siden, MarieLo skrev: Hun kan avslutte det også, når hun vil, man må ikke blindt følge følelsene sine heller når fornuften sier noe annet. Det er bare ansvarsfraskrivelse å la alt ligge på han. Det er han som skriver her og som har kaldest hode. Anonymkode: 31fec...d75 2
Gjest Alterego666 Skrevet 2. august 2020 #37 Skrevet 2. august 2020 Du er ærlig på din hensikt med sexen. Hun er voksen, og i stand til å ta beslutninger under gitte og kjente omstendigheter. Derfor kan ingen si at du utnytter henne. Du er slik sett i grønn sone moralsk sett. Likevel: Du har god forståelse av hvor landet ligger, og du forstår at når ff-relasjonen ender, så vil hun bli såret. Du bør tenke litt på dette og vurdere om du synes hennes smerte er en for høy pris for din tilfredsstillelse. Å være en skvær og ålreit fyr krever litt mer enn å bare være en som har rett. Min mening.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #38 Skrevet 2. august 2020 4 minutter siden, miSs. skrev: Det har tydeligvis ikke jenta det er snakk om her lært seg ennda. Da må han ta saken i egne hender å holde seg unna henne for å unngå å såre et menneske synes jeg. Hvordan skal hun lære det da..? Med en sånn logikk så lærer aldri noen noe som helst? "Kan du ikke å skrelle poteter? Da skal jeg gjøre det for deg!". Om andre skal håndtere følelsene hennes så vil hun gå på samme smellen gang på gang. TS har sagt hva han mener og tenker. At hun velger å overse det må hun ta konsekvensen av selv. Anonymkode: 9770a...37c 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #39 Skrevet 2. august 2020 Jeg kunne vært hun du beskriver. Har prøvd å løsrive meg fra «forholdet» men klarer det ikke pga konstant oppmerksomhet, sex og sterkt håp om oss. Du må være velsig tydelig, helst avslutte. Anonymkode: ff951...aea 4
miSs. Skrevet 2. august 2020 #40 Skrevet 2. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvordan skal hun lære det da..? Med en sånn logikk så lærer aldri noen noe som helst? "Kan du ikke å skrelle poteter? Da skal jeg gjøre det for deg!". Om andre skal håndtere følelsene hennes så vil hun gå på samme smellen gang på gang. TS har sagt hva han mener og tenker. At hun velger å overse det må hun ta konsekvensen av selv. Anonymkode: 9770a...37c Når jeg var mye yngre, traff jeg en fyr som ikke var interessert i forhold og det var visst kun sex. Det fikk jeg vite flere måneder etterpå av han, men da var jeg så interessert i han at det var sykt vanskelig å gi opp. Ja, man må gå på noen smell for å lære, enig der. Jeg ble til en kald og overlegen person mot mannfolk, etter han. Det hele tok fra meg håpet om at noen faktisk kunne elske meg for den jeg er. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå