Gå til innhold

Hvorfor er russiske kvinner så vakre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

26 minutter siden, I Grosny skrev:

Dette er helt feil, men inntrykket av denne kynismen og materialismen kan nok henge sammen med at flere av de som reiser ut er eventyrere, og eventyrere er ofte litt materialistiske. Vanlige russiske damer finner du nok mer av i Russland enn i Vest-Europa.

Alle de russiske damene jeg kjenner er pene, men jeg vel ikke stort flere enn 20.

MEd det navnet, så har du sikkert et bedre grunnlag for å uttale deg enn meg, men jeg har jo kjent en del russere og alle har sagt -hold deg unna russiske damer om du ikke har lyst på ett ekstra vanskelig liv (tror det var ett uttrykk t.o.m.) :fnise:

Mange av de jeg har møtt på blir jo som "norsk-russere" å regne, men de virket likevel ekstremt opptatt av å være "fjonge", med veldig dyre vaner, menn skal være super-maaacho, og damne skal være veeeeldig dame-damete... Inntrykket mitt er jaffal at de virker langt over gjennomsnittlig "superficial", selv om det antageligvis ligger noe i denne "utreise lysten", og at de som blir værende ikke er like "glæm"-fikserte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 6.8.2020 den 23.07, Beeblebrox skrev:

MEd det navnet, så har du sikkert et bedre grunnlag for å uttale deg enn meg, men jeg har jo kjent en del russere og alle har sagt -hold deg unna russiske damer om du ikke har lyst på ett ekstra vanskelig liv (tror det var ett uttrykk t.o.m.) :fnise:

Mange av de jeg har møtt på blir jo som "norsk-russere" å regne, men de virket likevel ekstremt opptatt av å være "fjonge", med veldig dyre vaner, menn skal være super-maaacho, og damne skal være veeeeldig dame-damete... Inntrykket mitt er jaffal at de virker langt over gjennomsnittlig "superficial", selv om det antageligvis ligger noe i denne "utreise lysten", og at de som blir værende ikke er like "glæm"-fikserte.

Noe som er litt problematisk med russiske damer er at de framstår som snillere og mykere enn de norske, mens de egentlig er minst like knallharde. Norske er enklere og mer det du ser er det du får. Det er også kulturelle språkproblemer. "Kanskje", "vet ikke" og sånt betyr ikke det samme som vi er vant med, og er veldig vanskelig å tolke. De russiske damene jeg kjenner fjonger seg mer enn de norske, og flere av dem forventer at menn skal spandere. I Sovjet var det slik at menn fikk 30% mer lønn (ikke fordi de var menn, men fordi de hadde gjennomgått militærtjenesten. Unntak:Noen damer, de universitetsutdannede, hadde også gjennomgått militærtjeneste (som offiserer)) derfor var det en selvfølge at menn spanderte.

Endret av I Grosny
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri sett en russisk kvinne som er vakker

Anonymkode: 7a77f...a6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi mor er vakker, så er det naturlig datter blir vakker.

Anonymkode: 5b0a5...016

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.8.2020 den 6.40, I Grosny skrev:

Noe som er litt problematisk med russiske damer er at de framstår som snillere og mykere enn de norske, mens de egentlig er minst like knallharde. Norske er enklere og mer det du ser er det du får. Det er også kulturelle språkproblemer. "Kanskje", "vet ikke" og sånt betyr ikke det samme som vi er vant med, og er veldig vanskelig å tolke. De russiske damene jeg kjenner fjonger seg mer enn de norske, og flere av dem forventer at menn skal spandere. I Sovjet var det slik at menn fikk 30% mer lønn (ikke fordi de var menn, men fordi de hadde gjennomgått militærtjenesten. Noen damer, de universitetsutdannede, hadde også gjennomgått militærtjeneste (som offiserer)) derfor var det en selvfølge at menn spanderte.

Kan du russisk? Siden du vet at ''vet ikke'' betyr noe annet...

Grunnen til at dem forventer at spanderer er vel pga fattigdom. Tror du situasjonen hadde vært det samme om landet var like rikt fordelt som i Norge?

 

Anonymkode: 95217...77a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At russiske er vakre har jeg hørt har noe med krigen å gjøre...

Noe med at det ble veldig mange kvinner igjen

Anonymkode: 95217...77a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan du russisk? Siden du vet at ''vet ikke'' betyr noe annet...

Grunnen til at dem forventer at spanderer er vel pga fattigdom. Tror du situasjonen hadde vært det samme om landet var like rikt fordelt som i Norge?

 

Anonymkode: 95217...77a

Jeg kan ikke russisk godt nok til å henge med, men sikter til hvordan russere snakker norsk og legger andre meninger i de norske ordene enn vi er vant med. Jeg tror ikke fattigdom er årsaken til at de forventer å bli påspandert, men derimot tradisjonen med at kvinner generelt har mye lavere lønn. Jeg vet om dame som er mangemillionær men allikevel forventer å bli spandert på selv om hun dater menn som ikke når henne opp til knærne økonomisk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øst-Europeere er spesielt lite pene. Samme med finner, selv om de går for nordiske. 
Alltid unntak fra regelen, og de du har sett i vesten har brukt utseende for å komme seg vekk derfra. Mange millioner lite pene igjen. 
Norske, svenske og danske kvinner er de mest naturlig vakre i verden synes jeg.

Anonymkode: 8bdf0...120

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/1/2020 at 9:32 PM, AnonymBruker said:

Oj🤭 Russiske damer... Da ser jeg for meg masse overdreven sminke med lag på lag på lag, masse sterk parfyme, skikkelig høye (gjerne knallfargede) hæler, pelskåper, pelskrage, og aller helst gult bleket hår. Jeg har nok ikke truffet så mange😉

Anonymkode: d296f...c7d

Samt en ufattelig stor mengde med botox/filler i leppene som får selveste Donald Duck til å bli misunnelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mødrene er vakre og god romslighet med kjærlighet, og det er naturlig russiske kvinner blir vakre da. De har svært høy intelligens også.

Anonymkode: 5b0a5...016

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De pene russiske damene jeg har sett har gjerne flotte kinnben og store pene øyne. Men de er altfor ofte trashy i stilen. 

Anonymkode: 4aa69...24e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor er denne tråden på seksualitet forumet?

Anonymkode: 5b0a5...016

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.8.2020 den 6.40, I Grosny skrev:

Noe som er litt problematisk med russiske damer er at de framstår som snillere og mykere enn de norske, mens de egentlig er minst like knallharde. Norske er enklere og mer det du ser er det du får. Det er også kulturelle språkproblemer. "Kanskje", "vet ikke" og sånt betyr ikke det samme som vi er vant med, og er veldig vanskelig å tolke. De russiske damene jeg kjenner fjonger seg mer enn de norske, og flere av dem forventer at menn skal spandere. I Sovjet var det slik at menn fikk 30% mer lønn (ikke fordi de var menn, men fordi de hadde gjennomgått militærtjenesten. Unntak:Noen damer, de universitetsutdannede, hadde også gjennomgått militærtjeneste (som offiserer)) derfor var det en selvfølge at menn spanderte.

Her har du mange gode poenger. Jeg har kun hatt russiske damer på jobben og det stemmer med dine beskrivelser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...