Gå til innhold

Hvorfor er russiske kvinner så vakre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ingen er perfekte, men russiske kvinner er farlig nær. Nesten alle de russiske kvinner jeg har møtt har et så fantastisk pent utseendet. Hva er greia med det? De har den sjeldne skjønnheten. Mange av de er modeller også. Det eneste negative er vel at mange av de er iskalde personer personlighetsmessig og viser lite følelser. Russiske kvinner er svaret på sjelden skjønnhet. Hvorfor tror dere de var så heldige og fikk det beste utseendet?

Anonymkode: 879a6...705

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes ikke de er noe fine. Men så er jeg ekstremt vakker selv da så kan være jeg er litt blendet av dét. 

Anonymkode: 7edf6...a51

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange russiske kvinner har du sett ?

Anonymkode: 2e533...89e

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har noe i vannet der borte.

Anonymkode: 99d8f...b4d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er nok mer opptatt av å ta vare på seg selv og de kler seg penere. Det gjør mye det. 

Anonymkode: b4388...0e2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mening er at det er enten eller med russiske damer. 

Enten er de smellvakre, eller så er de grautstygge😂 

Anonymkode: f69cc...8eb

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er enig. Jeg har kun sett svært vakre russiske kvinner, men tviler jo på om absolutt alle er det da 🙂 nei, si det. Aner ikke hvorfor de er så vakre når de først er det. Mennene er jo mer ordinære. Hm

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, syns du? Jeg syns de aller fleste er veldig lite pene, mens noen få er veldig pene. De som blir kjente modeller representerer på ingen måte gjennomsnittsutseendet i befolkningen. 

Anonymkode: 7811b...ded

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oj, syns du? Jeg syns de aller fleste er veldig lite pene, mens noen få er veldig pene. De som blir kjente modeller representerer på ingen måte gjennomsnittsutseendet i befolkningen. 

Anonymkode: 7811b...ded

Ja det er et godt poeng. Det er et enormt land. 

Anonymkode: b4388...0e2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg googler, så får jeg opp mange smellvakre russiske kvinner, men de jeg har møtt i virkeligheten kan jeg ikke si at de har utmerket seg. 🤔

Anonymkode: c4808...544

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke huske å ha sett en eneste russisk dame som jeg syns er vakker. Tvert imot faktisk.

Anonymkode: f73c9...17d

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes jo veldig mange russere, så det er jo ikke rart det finnes pene russiske damer lizm :klo:  Helt ærlig, så vil jeg ikke påstå at rØssiske damer er spesielt pene heller,  sånn gjennomsnittlig:vetikke: Enig i at de har de generelt later til å være eksepsjonelt kyniske, og materialistiske men...  

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle ser ut som de damene du får mail fra, da, vet du ;) 

Anonymkode: ac4a4...91e

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke alle ser ut som de damene du får mail fra, da, vet du ;) 

Anonymkode: ac4a4...91e

De damene som skriver mailene, ser sannsynligvis ikke sånn ut de heller. 😁

Anonymkode: c4808...544

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj🤭 Russiske damer... Da ser jeg for meg masse overdreven sminke med lag på lag på lag, masse sterk parfyme, skikkelig høye (gjerne knallfargede) hæler, pelskåper, pelskrage, og aller helst gult bleket hår. Jeg har nok ikke truffet så mange😉

Anonymkode: d296f...c7d

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner flere russiske kvinner, jeg har reist en del i Russland og oppholdt meg der i flere omganger. Og jeg vil bestemt påstå at det er både hummer og kanari utseendemessig der og . Noen svært pene, noen som vel er akkurat det motsatte, og de aller fleste er ganske normalt vakre mennesker, som i resten av verden. Men det er en tradisjon for at utseendet er svært viktig. Ganske mange, bruker mye penger på stell av utseende, gull og pynt, pene klær osv. Mine russiske venninner har fortalt at en del, bruker nesten hele lønnen sin på å se pene ut, selv om de nesten må sulte seg ihjel fordi de ikke har penger igjen til mat. Det er også en tradisjon for å dra til fotograf og ta vakre bilder, med mye styling og stash. Til hverdags er de ikke så pyntet og pene.

Jeg har også fått forklart, at russiske kvinner , tradisjonelt er oppdratt til å tro de er vakre og vakrest/best i verden. Dermed får de en enorm selvtillit, og det viser de.

Bare så det er sagt, så er jeg kvinne selv, og jeg er så heldig å ha mange gode venninner ulike steder i Russland. De er jordnære, imøtekommende, hyggelige, hjertevarme  kvinner. Jeg har langt dårligere erfaringer, med noen av disse som har giftet seg hals over hode, til et annet land, selv om det nok er alle slags personligheter der og.

Anonymkode: 47b37...620

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har blitt kalt russer endel ganger, av ukjente nedlatende menn og guttunger som utelukkende bruker det som et slags skjellsord...

Anonymkode: 2e33c...b16

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøsses, jeg har ikke sett mange pene russiske damer. 

Anonymkode: 47213...f81

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Russiske damer har pent utseende men de ødelegger utseende ved at de oversminker og kler seg som om de trekker på Reeperbahn. 

Anonymkode: bd8a5...4dc

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...