Jump to content
AnonymBruker

Hvorfor er russiske kvinner så vakre?

Recommended Posts

ajarRun

Fordi de ikke er så fordomsfulle mot penhet som i norge. HEr blir man ulvesett bare man har en ung pen dame.

Fortsetter under...

AnonymBruker

Her var det mye negativitet fra folk gitt. Sjalusien lenge leve 😂

Anonymkode: 879a6...705

AnonymBruker

Uenig. Synes ikke de er noe vakrere enn andre.

Anonymkode: 9065a...a07

AnonymBruker
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

De er nok mer opptatt av å ta vare på seg selv og de kler seg penere. Det gjør mye det. 

Anonymkode: b4388...0e2

Ja, det gjelder langt på vei for hele østeuropa. Om man som jeg, liker modne damer med litt klasse og stil kan man bli helt sprø. Jeg var flere ganger i Budapest til tannbehandling. Det var jo litt døtid mellom behandlingene. Var et større kjøpesenter i nærheten, så jeg dro inn dit. Ikke at jeg handlet så mye, men gikk på konditori/kafe og bare satt å kikket aldri så lenge. Helt utrolig så mange deilige skapninger i alle aldre som gikk forbi.                                                                                                                               De er så mye mer kvinnelige og feminine i sin stil og outfit, dufter fresht av deilig parfyme.  Er så mye mr ekte kvinne liksom.

Anonymkode: c9a66...739

AnonymBruker

Det er i Russland som mange andre steder i øst Europa, jenter blir lært opp til hvordan de skal tiltrekke en mann, men med en gang de er gift så må alle pengene gå til husholdningen, ikke egenpleie, og du får ikke kle deg på en måte som kan tiltrekke deg menn lenger, for da skammer du ut mannen din. 

Og du har virkelig ikke hatt en fæl svigermor før du har hatt en russisk en. 

Anonymkode: 99ea6...25b

AnonymBruker

De er slankere og kler seg mer feminint enn norske damer derfor de fremstår som penere. Norske damer er generelt lite feminine med tykke bein og legger jeans og en pils i hånden,svært skjeldent å se en øst europeisk dame slik.

Anonymkode: fbee5...4ec

Annonse

AnonymBruker

De tar vel bedre vare på kroppen sin enn de fleste norske kvinner, å være slank er jo attraktivt. Synes også de legger ned mer arbeid på stilige bekledning. I Norge er går jo 90% i sjuskete hverdagslig i alle anledninger.

Anonymkode: 530f3...40a

AnonymBruker
Just now, AnonymBruker said:

De tar vel bedre vare på kroppen sin enn de fleste norske kvinner, å være slank er jo attraktivt. Synes også de legger ned mer arbeid på stilige bekledning. I Norge er går jo 90% i sjuskete hverdagslig i alle anledninger.

Anonymkode: 530f3...40a

Akkurat sånn sett har de en fordel. Får ofte spørsmål hvorfor jeg har pyntet meg når jeg har på normalt skjørt og genser i hverdagen.

Anonymkode: 00036...6de

AnonymBruker
19 hours ago, AnonymBruker said:

gult bleket hår

Ja, hva er greia med det? Har de ikke skikkelig blekemiddel der oppe? 🤣

Anonymkode: 7018f...71e

AnonymBruker

De liker å være vakker og stelle seg fra dem er ung. De lærer det fra mødrene sine, og dermed kan de uttrykke sin skjønnhet. 

Anonymkode: 5b0a5...016

AnonymBruker

Det finnes enormt mange vakre russiske kvinner. Russerinnene har vel omtrent tatt over modellbransjen nå? Jeg tror likevel ikke det er flere skjønnheter i forhold til befolkningstallet der enn andre steder. Det bare virker sånn fordi det bor mer enn 140 000 000 mennesker der. Da må nødvendigvis tallet på pene mennesker også bli høyt.

Anonymkode: 06ef6...7b9

AnonymBruker

Russiske kvinner blir oppdratt til å ta vare på utseendet sitt på en helt annen måte enn norske kvinner blir. Og de framhever dermed sin naturlige skjønnhet mye bedre. Å se bra ut er viktig for russiske kvinner, og de skuler ofte langt etter en som er penere. 

Norske kvinner er generelt sett lite interessert i å opprettholde et vakkert utseende etter fylte 30. Mange bruker kun sminke på julebordet og sjeldent ellers. Hår i strikk. Allværsjakke og joggesko uka rundt. Sjeldent parfyme eller fresh sminke til hverdags. 

Synes det er viktig å ta vare på det feminine, være stolt av seg selv og gjøre det beste ut av det Gud har gitt en. Litt sminke kan gjøre underverk 😉

Anonymkode: 9f59d...14d

AnonymBruker

Øst-europeiske kvinner er svært feminine og opptatt av å kle seg fint og sminke seg mye. Om de er så veldig pene? Nja, både og slik det er de fleste steder.

Anonymkode: f679d...28d

Annonse

AnonymBruker

Kjenner en fra Kasakhstan som er naturlig blond og som ikke bleker håret. Hun er veldig pen selv til å være i 50 årene. Har høye kinnbein og litt skrå øyne og var en skjønnhet i sin ungdom.

Anonymkode: 18db0...9c0

AnonymBruker
19 timer siden, ajarRun skrev:

Fordi de ikke er så fordomsfulle mot penhet som i norge. HEr blir man ulvesett bare man har en ung pen dame.

Ulvesett? Det heter ikke akkurat det. Det heter uglesett....

https://ordbok.uib.no/UGLESETT

Anonymkode: 1af91...876

Den Sagnsomsuste

Jeg synes at norske damer er supre jeg :) når jeg sitter på en helt vanlig ettermiddagsbuss i Oslo-området stusser jeg noen ganger på det. Vi har kanskje ikke så mange smellpene, men du verden for et gjennomsnitt. Det er tidvis langt mellom hver stygge dame i Norge. Nesten alle er småsøte mener nå jeg ❤

Ellers er jeg veldig tiltrukket av italienske kvinner. Helst de små brunettene som virker bestemte 😍 Ei sånn ei kunne godt ha fått bestemt en hel del i mitt liv  :)

AnonymBruker

Verdens peneste damer er fra Iran 

Anonymkode: 7cea9...824

AnonymBruker
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det finnes mange vakre jenter fra Iran. Alt fra lyse til mørke jenter.

Anonymkode: 18db0...9c0

Bamseklemmer

Hver sin smak heldigvis, men jeg synes norske kvinner blir bare penere og penere... Det er iallefall sjelden å se noen som ikke er så vakre... Men som overalt i verden finnes det mange stygge innvendige hjerter og verdier. Det er jo nesten usynlig å se i et bilde🙄

AnonymBruker
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Verdens vakreste kvinner kommer fra Sør-Molukkene (tidl. Nederlandsk koloni i Indonessia).  Masse av dem i Holland, aldri sett noe så nydelig.                De slår faktisk de Iranske som er veldig vakre også.

Anonymkode: c9a66...739