Gå til innhold

Hvorfor er russiske kvinner så vakre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En russisk dame her. Synes ikke at russiske jenter er vakre, omvendt. De fleste har bonde-utseende😂Synes norske jenter er mye mye penere! 

Anonymkode: b510a...eb1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er de

 

Anonymkode: 2e533...89e

Poenget var mer at russiske damer har like store variabler i utseende som andre etnisiteter og folkeslag.

Anonymkode: 7b9ce...e46

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Poenget var mer at russiske damer har like store variabler i utseende som andre etnisiteter og folkeslag.

Anonymkode: 7b9ce...e46

Kom borti anonymknappen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, de pynter seg mer. Jeg synes norske kvinner kan pynte seg mer også. Jeg gjør ihvertfall det.😇

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neinei. De er da ikke vakre. Finnes ikke éni bra ei i mine øyne. 

Anonymkode: 6bcc9...719

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror mange russiske damer er flinke til å dolle seg opp med høye hæler fine klær  og sminker seg opp. Liker at damer doller seg opp, vi menn elsker det. Har lagt merke til at baltiske damer ofte er lekre. For min del er jeg utrolig svak for asiatiske damer. De er søte, nette og ofte pene. De er som regel gjennomgående blide og servisinstilte  Russiske bra , men asiatiske topper alt. 😘

Anonymkode: 685d0...0cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masha scream fra Arkona (russisk metal band) er vel så og si den eneste russiske dama jeg vet om. Hun er ihvertfall langt ifra jålete, som mange russiske damer har rykte på seg for å være. Men hun er kul og talentfull ☺️

Anonymkode: 6afbe...eed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min russiske inngifta tante sier, som flere nevner, at det er kultur for skjønnhet, sminke, pene klær osv. Og døtre blir lært opp i dette. Etter krigen, kommunismen var det manko på menn, og særlig bra menn, mange av russlands menn er fattige, alkoholiserte, fengslet, og det er overtall av damer. Dermed er det de mest attraktive som får de mest vellykka mennene.

Vet ikke om dette stemmer, men det er det hun sier i allefall.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Snabeltann skrev:

Min russiske inngifta tante sier, som flere nevner, at det er kultur for skjønnhet, sminke, pene klær osv. Og døtre blir lært opp i dette. Etter krigen, kommunismen var det manko på menn, og særlig bra menn, mange av russlands menn er fattige, alkoholiserte, fengslet, og det er overtall av damer. Dermed er det de mest attraktive som får de mest vellykka mennene.

Vet ikke om dette stemmer, men det er det hun sier i allefall.

Virker sånn. Husker da vi dro til tyrkia og det var fult av russere der. Kvinnene var super lekre mens mennene så ikke ut med øl mager og skalla. De går nok bare etter hvir velykket mannen er.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet bare om ei russisk dame som fortjener en plass på den norske målestokken, og hun vil jeg rangere til en 5er. Jeg ser stort sett russiske idrettsutøvere, og de er kun flinke i idrett.

Anonymkode: 246e3...dca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan kanskje ta og roe oss litt med generaliseringa? Det å fastslå at alle russiske kvinner er vakre er litt i drøyeste laget, for det er nemlig ikke sant. Men det å fastslå at "noen russiske kvinner er vakre" er for banalt. Det er for opplagt. Til og med i England finnes det vakre kvinner.

Russiske kvinner er ei undergruppe av kategorien slaviske kvinner. Gjennomgående har slaviske kvinner en del ansiktstrekk som gjør at du kjenner dem igjen som slaviske: polakker, ukrainere, moldavere, hviterussere... Ukraina og Polen har vært "beryktet" for sine vakre kvinner.

Men ser du nøyere etter, så vil du se at en del av disse trekkene er ganske grove. De er feminine nok, men det er markerte, kvasse trekk i kinnbein, hake, panne. Nesegrevene kan være ganske imponerende (En tid jeg oppholdt meg og arbeidet mye i Polen fikk jeg nesten en slags fetish på krokneser).

Det det egentlig handler om, er en egenskap som heter forfengelighet, og at man gjør det beste ut av det man har. De bruker mye tid og energi på egenpleie og stell av utseende.

(De mer materielt innstillte av de er opptatt av å harpunere en fyr med respektabel inntekt og formue. Og denne vil ikke nødvendigvis slå seg til tåls med ei som er "ikke å bry seg om hvordan hun ser ut - hun har andre egenskaper" - han vil gå etter ei som har andre egenskaper og dertil ser bra ut, fullt klar over at han blir ribbet til skinnet og får arbeide seg til ei tidlig grav for hennes skyld).

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så en gang en dokumentar om hvordan modellagenter reiser til sibirske småbyer for å rekruttere unge jenter - de mest suksessfulle blir catwalken modeller, mens det ikke nødvendigvis går like bra med andre. Likevel er de desperate etter å komme seg vekk fra småbyene i Sibir for å skape seg et liv. De nevnte at sibirske kvinner har veldig spesielle og ofte attraktive ansiktstrekk fordi vestlige og østlige trekk blandes i denne befolkningen.

Anonymkode: bac6f...1a2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for nedsettende innlegg, brukerangrep, brukerdebatt, innhold med opphavsrett og svar til dette.

Kragebein, adm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.8.2020 den 20.56, AnonymBruker skrev:

Ingen er perfekte, men russiske kvinner er farlig nær. Nesten alle de russiske kvinner jeg har møtt har et så fantastisk pent utseendet. Hva er greia med det? De har den sjeldne skjønnheten. Mange av de er modeller også. Det eneste negative er vel at mange av de er iskalde personer personlighetsmessig og viser lite følelser. Russiske kvinner er svaret på sjelden skjønnhet. Hvorfor tror dere de var så heldige og fikk det beste utseendet?

Anonymkode: 879a6...705

Helt enig i at russiske damer virkelig er Damer, de pene/vakre og kan kle seg. Jeg er derimot ikke enig i ditt utsagn om at de er kalde og følelsesløse, hele det russiske folket er jo følelsesladde og har et annet temperament enn nordmenn som er helt platte på humør og aldri uttrykker sine følelser. Se på russisk musikk, den gjenspeiler folkeslaget med sine utrolige svingninger i følelse og stemning. Kjenner mange russiske kvinner og har absolutt ikke samme oppfatning som deg. Vi skal huske på hva russere generelt har vært gjennom i sitt liv, ikke sikkert vi heller ville stolt på andre og latt følelsene våre slippe til uten videre dersom vi bar på samme bagasje... Russiske kvinner er generelt flotte personer dersom du gir dem tid til å la dem stole på deg, da kan du få et fantastisk "kinderegg" av dimensjoner.

Anonymkode: 92b56...818

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig i at russiske damer virkelig er Damer, de pene/vakre og kan kle seg. Jeg er derimot ikke enig i ditt utsagn om at de er kalde og følelsesløse, hele det russiske folket er jo følelsesladde og har et annet temperament enn nordmenn som er helt platte på humør og aldri uttrykker sine følelser. Se på russisk musikk, den gjenspeiler folkeslaget med sine utrolige svingninger i følelse og stemning. Kjenner mange russiske kvinner og har absolutt ikke samme oppfatning som deg. Vi skal huske på hva russere generelt har vært gjennom i sitt liv, ikke sikkert vi heller ville stolt på andre og latt følelsene våre slippe til uten videre dersom vi bar på samme bagasje... Russiske kvinner er generelt flotte personer dersom du gir dem tid til å la dem stole på deg, da kan du få et fantastisk "kinderegg" av dimensjoner.

Anonymkode: 92b56...818

Folkeslaget er jo ganske kalde og sure. De oser arroganse. Skjeldent å se de smile. Sikkert hyggelige når du blir kjent med de,kjenner noen og de er hyggelige de. 
 Nå er jeg ikke norsk selv,men nordmenn generelt er et hyggelig folkeslag. Pene jenter kan smile uten å være overlegne. De er hyggelige mot eldre,barn. 

Russere er ganske overlegene og det trekker mye ned på den penheten de har.

Anonymkode: fbee5...4ec

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Helt enig i at russiske damer virkelig er Damer, de pene/vakre og kan kle seg. Jeg er derimot ikke enig i ditt utsagn om at de er kalde og følelsesløse, hele det russiske folket er jo følelsesladde og har et annet temperament enn nordmenn som er helt platte på humør og aldri uttrykker sine følelser. Se på russisk musikk, den gjenspeiler folkeslaget med sine utrolige svingninger i følelse og stemning. Kjenner mange russiske kvinner og har absolutt ikke samme oppfatning som deg. Vi skal huske på hva russere generelt har vært gjennom i sitt liv, ikke sikkert vi heller ville stolt på andre og latt følelsene våre slippe til uten videre dersom vi bar på samme bagasje... Russiske kvinner er generelt flotte personer dersom du gir dem tid til å la dem stole på deg, da kan du få et fantastisk "kinderegg" av dimensjoner.

Anonymkode: 92b56...818

Hallo i luken. Ikke noe imot russere, men å si de ikke er kalde er ganske sprøtt. Selv sykepleiere jeg har jobbet med har vært kalde som is, det er hardere kår der borte og de vokser ikke opp med samme type omsorg fra foreldrene som mange norske barn (heldigvis) gjør. 

Anonymkode: 00036...6de

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.8.2020 den 21.12, Beeblebrox skrev:

Finnes jo veldig mange russere, så det er jo ikke rart det finnes pene russiske damer lizm :klo:  Helt ærlig, så vil jeg ikke påstå at rØssiske damer er spesielt pene heller,  sånn gjennomsnittlig:vetikke: Enig i at de har de generelt later til å være eksepsjonelt kyniske, og materialistiske men...  

Dette er helt feil, men inntrykket av denne kynismen og materialismen kan nok henge sammen med at flere av de som reiser ut er eventyrere, og eventyrere er ofte litt materialistiske. Vanlige russiske damer finner du nok mer av i Russland enn i Vest-Europa.

Alle de russiske damene jeg kjenner er pene, men jeg vel ikke stort flere enn 20.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...