Gå til innhold

Kontakt med nær slektning av ex kona


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjærlighet holder man ikke igjen. Sender dere sms til hverandre kvelden? Hva snakker dere til hverandre om idag?

Anonymkode: bf8ae...21d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde det vært ekte kjærlighet kunne jeg under noooen sjeldne omstendigheter vært på nippet til å si «kjør på». 
Men på bakgrunn av «hun er sjukt deilig» 🤪, NEI!

Det fins andre «sjukt deilige» kvinnfolk. Om de vil ha deg vet jeg ikke men... ha litt respekt og hold deg unna! Herregud...

Anonymkode: 3ac58...567

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde det vært ekte kjærlighet kunne jeg under noooen sjeldne omstendigheter vært på nippet til å si «kjør på». 
Men på bakgrunn av «hun er sjukt deilig» 🤪, NEI!

Det fins andre «sjukt deilige» kvinnfolk. Om de vil ha deg vet jeg ikke men... ha litt respekt og hold deg unna! Herregud...

Anonymkode: 3ac58...567

ekte kjærlighet starter et sted

Anonymkode: 686b3...4a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjærlighet holder man ikke igjen. Sender dere sms til hverandre kvelden? Hva snakker dere til hverandre om idag?

Anonymkode: bf8ae...21d

Vi har ikke planlagte treff, men kjenner hverandres bevegelsesmønster og treffer hverandre sånn "uanmeldt" føler nok begge at det kan forklares

Anonymkode: 686b3...4a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser deg. Veldig på dette, men hun er sjukt deilig

Anonymkode: 686b3...4a2

Er sjukt deilig noe å bygge et forhold på? Har hun ikke andre kvaliteter foruten å være pulbar i dine øyne?  

Anonymkode: 1c51b...1ab

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er sjukt deilig noe å bygge et forhold på? Har hun ikke andre kvaliteter foruten å være pulbar i dine øyne?  

Anonymkode: 1c51b...1ab

Nå ligger denne under seksualitet, så det handler kanskje ikke om å bygge forhold 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 6da75...871

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nå ligger denne under seksualitet, så det handler kanskje ikke om å bygge forhold 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 6da75...871

Sant, men da kan de kanskje bare pule i vei men droppe å involvere familien?  

Anonymkode: 1c51b...1ab

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er sjukt deilig noe å bygge et forhold på? Har hun ikke andre kvaliteter foruten å være pulbar i dine øyne?  

Anonymkode: 1c51b...1ab

Du,- vi er faktisk to om dette.

Anonymkode: 686b3...4a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sant, men da kan de kanskje bare pule i vei men droppe å involvere familien?  

Anonymkode: 1c51b...1ab

Jeg ville aldri stolt på at en kvinne som er så bitter på søsteren sin at hun ligger med faren til hennes barn, holder kjeft.

Anonymkode: 394ee...7cb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville aldri stolt på at en kvinne som er så bitter på søsteren sin at hun ligger med faren til hennes barn, holder kjeft.

Anonymkode: 394ee...7cb

Duser ikke bildet

Anonymkode: 686b3...4a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig har vi ikke hatt sex, men...

Anonymkode: 686b3...4a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.7.2020 den 17.39, Nooni skrev:

Selvsagt kan dere innlede forhold. Er det lenge siden du ble skilt har du/dere heller ikke informasjonsplikt (for å være grei) 

Jeg liker det svaret

Anonymkode: 686b3...4a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi har ikke planlagte treff, men kjenner hverandres bevegelsesmønster og treffer hverandre sånn "uanmeldt" føler nok begge at det kan forklares

Anonymkode: 686b3...4a2

Høres egentlig mest ut som du har fantasier. Det er ikke sikkert at hun tenker det samme som deg. 
Det er ikke et ukjent fenomen at menn ofte tolker en kvinnes vennlighet med seksuelle tilnærmelser. 
 

Snakker dere sammen utenom disse ‘uanmeldte’ treffene?? 

Anonymkode: 78167...928

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres egentlig mest ut som du har fantasier. Det er ikke sikkert at hun tenker det samme som deg. 
Det er ikke et ukjent fenomen at menn ofte tolker en kvinnes vennlighet med seksuelle tilnærmelser. 
 

Snakker dere sammen utenom disse ‘uanmeldte’ treffene?? 

Anonymkode: 78167...928

Ja faktisk gjør vi det, og er på bølgelengde

Anonymkode: 686b3...4a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/31/2020 at 8:27 PM, AnonymBruker said:

Jeg hadde et seksuelt forhold i noen måneder med mannen til min stesøster. Mens de var gift. Til mitt forsvar er jeg bipolar og var manisk mens det pågikk, hva hans unnskyldning var aner jeg ikke. Ingen fikk noensinne greie på det, men når jeg kom ut av manien og forstod omfanget av hva vi hadde gjort så gikk jo alt til helvete, bokstavelig talt. Jeg kunne ikke lenger ha noe kontakt med dem, fordi jeg ble fra meg av skam og avsky hver gang jeg så ham. De er heldigvis skilt nå, så jeg kan til nod treffe henne, men det føles for jævlig.

Anonymkode: bb434...149

Ja men da er du jo unnskyld uansett hva du gjør, siden du er bipolar 🙄

Anonymkode: b5874...914

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.7.2020 den 20.18, Nooni skrev:

Ja, eller ... jeg tenker at det ikke er til hinder for at dere finner kjærlighet og etablerer et forhold, men ettersom relasjonen er SÅ nær ville jeg kanskje tenkt at søster bør informeres før forholdet blir offentlig kjent. 

hufff må man virkelig det

 

Anonymkode: 686b3...4a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kvalm og ekkel lesning. At du i det hele tatt kan tenke tanken.. Fy skam deg. Du innleder faen ikke et forhold til søstra til ex kona di. Kontroller pikken din og skaff deg kontroll over dine lyster

Anonymkode: 6a3ef...a2c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kvalm og ekkel lesning. At du i det hele tatt kan tenke tanken.. Fy skam deg. Du innleder faen ikke et forhold til søstra til ex kona di. Kontroller pikken din og skaff deg kontroll over dine lyster

Anonymkode: 6a3ef...a2c

Du har ikke peil, og hvis det blir som vi vil treffes vi i løpet av uka  Noe jeg ser veldig fram til

Anonymkode: 686b3...4a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.8.2020 den 2.57, AnonymBruker skrev:

hufff må man virkelig det

 

Anonymkode: 686b3...4a2

Må og må. Dere må ingenting, men hvis dere ønsker en god og avklart relasjon med henne i fremtiden så tenker hvert fall jeg at det kan være lurt å starte der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.8.2020 den 2.15, AnonymBruker skrev:

Høres egentlig mest ut som du har fantasier. Det er ikke sikkert at hun tenker det samme som deg. 
Det er ikke et ukjent fenomen at menn ofte tolker en kvinnes vennlighet med seksuelle tilnærmelser. 
 

Snakker dere sammen utenom disse ‘uanmeldte’ treffene?? 

Anonymkode: 78167...928

Dette er faktisk ikke fantasier lenger

Anonymkode: 686b3...4a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...