Gå til innhold

Kontakt med nær slektning av ex kona


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 1.8.2020 den 5.20, AnonymBruker skrev:

Kjærlighet holder man ikke igjen. Sender dere sms til hverandre kvelden? Hva snakker dere til hverandre om idag?

Anonymkode: bf8ae...21d

Så fint sagt

Anonymkode: 686b3...4a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 7/31/2020 at 6:01 PM, AnonymBruker said:

selv om hun er min ex kones søster ?

Anonymkode: 686b3...4a2

Om dama er så bra at hun er verdt det trøbbelet som kan oppstå, er det vel bare å kjøre på 😊

Om hun er en yngre og penere søster, vil det garantert svi ekstra for ex kona. Om det er ønskelig vet du best selv. Uansett vil det jo være interessant å ha hatt sex med to søstre 😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sex med nære slektninger, fjærne slektninger, venninner eller kollegaer av x. Det er respektløst og blir bare bråk for alle parter..

Anonymkode: 81cd2...7b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.7.2020 den 17.37, AnonymBruker skrev:

Min hemmelige elskerinne =  ex-kona til min mors fetter, altså hennes barn er mine tremnninger. Vi holder det nok skjult en stund til. Det begynte også som en spenning mellom oss som "lå i lufta".  Den dyrisk erotiske tiltrekningen ble uutholdelig sterk til slutt.  

Anonymkode: ff44e...c3c

Jeg tror det er løsningen for oss også ingen vits med å utbasunere det når det ikke er nødvendig, vi har diskutert dette.

Anonymkode: 686b3...4a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.7.2020 den 15.13, AnonymBruker skrev:

Jeg og en nær slektning av ex kona har kontakt og vi merker oss begge en seksuell spenning mellom oss, men kan man gjøre sånt ( ha sex) det er lenge siden vi ble skilt.

Anonymkode: 686b3...4a2

Da jeg og elskeren skulle møtes så måtte vi bli enige i om at begge to var kun ute etter det seksuell og ingenting forhold. Vi kjente også en seksuell tiltrekning mellom oss. 
 

Anonymkode: f0fb5...1d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da jeg og elskeren skulle møtes så måtte vi bli enige i om at begge to var kun ute etter det seksuell og ingenting forhold. Vi kjente også en seksuell tiltrekning mellom oss. 
 

Anonymkode: f0fb5...1d2

Jeg tror vi går for det samme

Anonymkode: 686b3...4a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror vi går for det samme

Anonymkode: 686b3...4a2

Mitt tips/råd er å snakke om dette med henne og vær tydelig sånn at det ikke blir noe misforståelser 😊

Jeg måtte spør elskeren direkte om han hadde tenkt å kysse meg og han sa ja. Vi måtte ta å snakke om det. 

 

Anonymkode: f0fb5...1d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble  klining, fingring og masse prat når vi tok sjansen på å treffes, jeg har foreslått at jeg kjøper f.eks. Campingvogn med fast plass og venter på hva hun mener om det.

Anonymkode: 686b3...4a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Vi kan snart feire toårs jubileum

 

TS

Anonymkode: 686b3...4a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 31.7.2020 den 19.01):

selv om hun er min ex kones søster ?

Anonymkode: 686b3...4a2

vel, en jeg kjenner gikk fra søster til søster - det førte til at familien ble splittet i de som følte med ekskona og de som tok parti med søsteren.. 

Anonymkode: ff299...b6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...