Gå til innhold

Kontakt med nær slektning av ex kona


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og en nær slektning av ex kona har kontakt og vi merker oss begge en seksuell spenning mellom oss, men kan man gjøre sånt ( ha sex) det er lenge siden vi ble skilt.

Anonymkode: 686b3...4a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer an på hvem denne personen er. En søster feks, ville jeg holdt meg unna.

Anonymkode: 4a183...e38

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min hemmelige elskerinne =  ex-kona til min mors fetter, altså hennes barn er mine tremnninger. Vi holder det nok skjult en stund til. Det begynte også som en spenning mellom oss som "lå i lufta".  Den dyrisk erotiske tiltrekningen ble uutholdelig sterk til slutt.  

Anonymkode: ff44e...c3c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt kan dere innlede forhold. Er det lenge siden du ble skilt har du/dere heller ikke informasjonsplikt (for å være grei) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nooni skrev:

Selvsagt kan dere innlede forhold. Er det lenge siden du ble skilt har du/dere heller ikke informasjonsplikt (for å være grei) 

selv om hun er min ex kones søster ?

Anonymkode: 686b3...4a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, hvordan ser dere for dere at julefeiring og bursdager blir?
Vil det være ok at du blir med henne på slikt eller blir det bare helt feil?
For nå er det kanskje en spenning mellom dere, men hva om det utvikler seg videre?

Anonymkode: 8a9cc...8a5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

selv om hun er min ex kones søster ?

Anonymkode: 686b3...4a2

Haha, så nær familie hadde jeg holdt meg unna. Hadde vært svært merkelig hvis min eksmann hadde blitt sammen med min søster. En kusine osv, kanskje 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, hvordan ser dere for dere at julefeiring og bursdager blir?
Vil det være ok at du blir med henne på slikt eller blir det bare helt feil?
For nå er det kanskje en spenning mellom dere, men hva om det utvikler seg videre?

Anonymkode: 8a9cc...8a5

jeg ser problemene og det gjør sikkert hun også, men...

Anonymkode: 686b3...4a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Firebarnsmor86 skrev:

Haha, så nær familie hadde jeg holdt meg unna. Hadde vært svært merkelig hvis min eksmann hadde blitt sammen med min søster. En kusine osv, kanskje 

🤪absolutt enig, men...

Anonymkode: 686b3...4a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Firebarnsmor86 skrev:

Haha, så nær familie hadde jeg holdt meg unna. Hadde vært svært merkelig hvis min eksmann hadde blitt sammen med min søster. En kusine osv, kanskje 

så spørsmålet blir hvordan du ville reagert mot din søster, det er det jeg vil vite

Anonymkode: 686b3...4a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

så spørsmålet blir hvordan du ville reagert mot din søster, det er det jeg vil vite

Anonymkode: 686b3...4a2

Jeg hadde nok ikke likt det. Hadde kanskje blitt sint på henne. Mange andre å velge. Trenger ikke velge min fortid. Dette er altså bare min mening 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Firebarnsmor86 skrev:

Jeg hadde nok ikke likt det. Hadde kanskje blitt sint på henne. Mange andre å velge. Trenger ikke velge min fortid. Dette er altså bare min mening 

tror det samme kan gjelde med exen

Anonymkode: 686b3...4a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg ser problemene og det gjør sikkert hun også, men...

Anonymkode: 686b3...4a2

En venninne sin eks og far til hennes barn, er blitt sammen med brorens stedatter. Verken stedatter eller eksen er velkommen i familieselskaper lenger. Stedatter har vært i familien siden hun var småbarn så er ganske kjip situasjon for hele familien egentlig. Om det er bror som har selskapet er stedatter velkommen mens kjæresten er ikke velkommen.
Så hun mistet mye av sin utvidede familie for kjærligheten.

Anonymkode: 8a9cc...8a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

selv om hun er min ex kones søster ?

Anonymkode: 686b3...4a2

Ja, eller ... jeg tenker at det ikke er til hinder for at dere finner kjærlighet og etablerer et forhold, men ettersom relasjonen er SÅ nær ville jeg kanskje tenkt at søster bør informeres før forholdet blir offentlig kjent. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du barn med ekskona? Må være rart for barna hvis du innleder noe med tanta deres.

Anonymkode: 394ee...7cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg hadde et seksuelt forhold i noen måneder med mannen til min stesøster. Mens de var gift. Til mitt forsvar er jeg bipolar og var manisk mens det pågikk, hva hans unnskyldning var aner jeg ikke. Ingen fikk noensinne greie på det, men når jeg kom ut av manien og forstod omfanget av hva vi hadde gjort så gikk jo alt til helvete, bokstavelig talt. Jeg kunne ikke lenger ha noe kontakt med dem, fordi jeg ble fra meg av skam og avsky hver gang jeg så ham. De er heldigvis skilt nå, så jeg kan til nod treffe henne, men det føles for jævlig.

Anonymkode: bb434...149

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du barn med ekskona? Må være rart for barna hvis du innleder noe med tanta deres.

Anonymkode: 394ee...7cb

ja har det

Anonymkode: 686b3...4a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ja har det

Anonymkode: 686b3...4a2

Da ville jeg holdt meg unna av hensyn til barna, og fordi du har alt å tjene på å opprettholde en grei relasjon til eksen din (å ligge med søstra hennes vil garantert virke ødeleggende for det samarbeidet dere måtte ha NÅR det blir kjent).

Anonymkode: 394ee...7cb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da ville jeg holdt meg unna av hensyn til barna, og fordi du har alt å tjene på å opprettholde en grei relasjon til eksen din (å ligge med søstra hennes vil garantert virke ødeleggende for det samarbeidet dere måtte ha NÅR det blir kjent).

Anonymkode: 394ee...7cb

Ser deg. Veldig på dette, men hun er sjukt deilig

Anonymkode: 686b3...4a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...