AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #81 Skrevet 4. august 2020 Giftet meg med en fra KG. Anonymkode: 43ef2...d55
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #82 Skrevet 4. august 2020 Jeg traff ei skikkelig gojente herfra. Men så viste det seg at hun lurte meg skikkelig. Anonymkode: 4c875...b90
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #83 Skrevet 4. august 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg traff ei skikkelig gojente herfra. Men så viste det seg at hun lurte meg skikkelig. Anonymkode: 4c875...b90 Hvordan lurte deg? Anonymkode: c5690...f5a
SpringYard Skrevet 6. august 2020 #84 Skrevet 6. august 2020 Jeg har aldri datet noen herfra, men jeg hadde ikke hatt noe i mot det. Ser ikke den helt store forskjellen på å møte noen herfra, eller fra feks tinder. Har møtt et par jenter da, og de har blitt gode venninner som jeg har hatt et par år 3
Gjest MrTeddy29 Skrevet 6. august 2020 #85 Skrevet 6. august 2020 3 minutter siden, SpringYard skrev: Jeg har aldri datet noen herfra, men jeg hadde ikke hatt noe i mot det. Ser ikke den helt store forskjellen på å møte noen herfra, eller fra feks tinder. Har møtt et par jenter da, og de har blitt gode venninner som jeg har hatt et par år alltid koselig med venner 😃
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #86 Skrevet 6. august 2020 På 2.8.2020 den 15.46, TheCatLady skrev: Nei, det har jeg ikke, men det er nok flere menn her enn de man legger merke til på en negativ måte. Jeg skjønner heller ikke hvorfor det er negativt for en mann å være her. Det er et diskusjonsforum og det er en stund siden dette var et rent kvinneforum. Det er så typisk at mange skal rakke ned på dette forumet, men da lurer jeg på hvorfor de er her. Ja, det er mye rart og noen ganger stygt her, men også mye morsomt og noen ganger interessant. Jeg kunne sikkert datet noen herfra jeg. Er jo her selv så hvorfor skulle det være noe annerledes for en mann å være her. Jeg er ikke her for å sjekke, men noen ganger møter man jo folk tilfeldigvis. Hadde derimot ikke vært spesielt interessert i sånn "vil du se på snabelen min?" Du er i hvert fall en av dem som gjør forumet morsomt og interessant. Setter pris på å lese innleggene dine, både under nick og som AB. Anonymkode: 167a3...a53
Gjest TheCatLady Skrevet 6. august 2020 #87 Skrevet 6. august 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er i hvert fall en av dem som gjør forumet morsomt og interessant. Setter pris på å lese innleggene dine, både under nick og som AB. Anonymkode: 167a3...a53 Hehe, takk for det Hyggelig å høre.
Matas Skrevet 8. august 2020 #88 Skrevet 8. august 2020 Tråden er ryddet for brukerangrep, brukerdebatt, nedsettende innhold, trusler, avsporinger og samtlige svar til dette. Det er også ryddet for spørsmål til moderering på forumet, det henvises til følgende regel: Sitat Kommentarer og spørsmål til moderering skal legges på Ris og ros-forumet, eller på PM direkte til moderator. - Matas, mod.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #89 Skrevet 13. august 2020 Jeg er mann,skriver så og si aldri noe her inne,men leser litt i ny og ne,kun fordi det er så utrolig mye rart her, at underholdningsverdien er stor til tider. De fleste her ville nok aldri vært min type i r.l. Her stilles det til tider uuutrolig dumme spørsmål, og det er enda flere dumme svar til tider, så en del her er ufrivillig morsomme 🙂 Anonymkode: 3b7b0...151
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå