AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #61 Skrevet 31. juli 2020 Ja og jeg fant den beste mannen Anonymkode: 38ee4...7fb
MarieLo Skrevet 31. juli 2020 #62 Skrevet 31. juli 2020 Fortsatt singel jeg. Har ikke behov for å lyge om noe annet eller være flau over virkeligheten. 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #63 Skrevet 31. juli 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Det at en mann sitter å diskuterer på ett kvinneforum er en skikkelig dealbreaker for meg. Synes ikke noe om holdningene til de fleste mannfolka her. Mange som mener de er superelskere, er fantastiske partnere- men at de er single fordi alle eksene var slemme og vanskelige. Og litt for mye sutring og kvinnehat Anonymkode: 478e7...676 Kan du forklare hvorfor du synes det er galt at menn diskuterer med kvinner? Mener du at kvinner har mindre verdi som diskusjonspartner? Og har du også motforestillinger mot kvinner som er medlemmer på mannsdominerte forum? Synes bare tankegangen din virker noe malplassert og underlig i 2020, og minner om den "kvinnens plass er ved kjøkkenbenken" og "mannen skal ut og forsørge familien"-tankegangen som var gjeldende for hundre år siden. Generaliseringer er også noe som gjenspeiler manglende evne til refleksjon, selv om du prøver deg med "de fleste". Det er flere, både kvinner og menn, her inne som jeg kanskje ikke ville blitt bestevenn med irl, men slik er det jo også ellers i samfunnet. Anonymkode: 167a3...a53 7
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #64 Skrevet 1. august 2020 Hadde lett datet Brutal_mann om jeg hadde hatt sjansen! Anonymkode: 3f652...183 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #65 Skrevet 1. august 2020 Det kan hende det er noen oppegående menn her inne, men mange er her inne fordi de er bittre og ønsker å sjelle oss ut virker det som. Så det er definitivt ikke det første stedet jeg ville lett etter en oppegående mann! 😅 Anonymkode: 976be...b27
visp Skrevet 1. august 2020 #66 Skrevet 1. august 2020 På 31.7.2020 den 15.58, DeLorean skrev: Skamme seg over å være på KG? Nei, hvorfor det. Kunne ikke brydd meg mindre. Har møtt en person her inne, som har blitt en veldig god venn. Jeg er evig takknemlig. Et flott menneske. Jeg hadde uten problem datet noen herfra. Hvorfor ikke. Tinder eller KG, samme det vel. Kjærlighet er kjærlighet. I like måte, min venn 1
AnonymBruker 42 Skrevet 1. august 2020 #67 Skrevet 1. august 2020 På 31.7.2020 den 18.11, AnonymBruker skrev: Jeg blir egentlig ganske sjokkert. Husker jeg skreiv et innlegg for en stund tilbake der jeg lurte på om det var noen som ville bli kjent. jeg skreiv at jeg hadde to barn. De eneste som responderte var mannfolk som skreiv at de også hadde små barn og at de gjerne ville bli kjent. Så går jeg inn på profilene deres og det eneste de skriver og legger ut er om hvor vidt de har den største pikken og hvor mye de har onanert den dagen. Altså!!! Æsj. verste er jo at de sier de har små barn og vil bli kjent. Blir flau Anonymkode: f3a42...ffd MEn atte.... Er ikke det bare bra da? Altså, hadde det vært tinder e.l. så hadde du jo måttet date dem lenge og blitt skikkelig kjent med dem før noe sånt hadde kommet fram i lyset (om i det hele tatt) Personlig vil jeg jo anta at "forum" er langt bedre "date-arenaer" enn feks. Tinder og alle de andre "date-appene" ( kommer jo self. litt an på hva man "leter" etter, men) PÅ forum el. har man jo i alle fall mÅgleheiten til å få et skikkelig inntrykk av en person/lighet... Iaf. langt mer enn kun hvordan man ser ut, og en tekst som er ca. like meningsfull som et kompliment fra en selger... 4
Gjest TheCatLady Skrevet 2. august 2020 #68 Skrevet 2. august 2020 Nei, det har jeg ikke, men det er nok flere menn her enn de man legger merke til på en negativ måte. Jeg skjønner heller ikke hvorfor det er negativt for en mann å være her. Det er et diskusjonsforum og det er en stund siden dette var et rent kvinneforum. Det er så typisk at mange skal rakke ned på dette forumet, men da lurer jeg på hvorfor de er her. Ja, det er mye rart og noen ganger stygt her, men også mye morsomt og noen ganger interessant. Jeg kunne sikkert datet noen herfra jeg. Er jo her selv så hvorfor skulle det være noe annerledes for en mann å være her. Jeg er ikke her for å sjekke, men noen ganger møter man jo folk tilfeldigvis. Hadde derimot ikke vært spesielt interessert i sånn "vil du se på snabelen min?"
Prebs Skrevet 2. august 2020 #70 Skrevet 2. august 2020 Kan vi ikke alle være forsont enig om at det her på KG, som ellers i samfunnet forøvrig, er ett gjennomsnitt av befolkningen. Kall det gjerne ett mangfold i alle sjangre fra oppvekst, livssyn til drømmer og livsførsel. Med det tror jeg det kan legges føringer for at romantikk kan oppstå i samme grad som i den hektiske hverdagen der "ute". Interessante mennesker finnes det overalt, hva som er av interesse er subjektiv for hver og en av oss. Om man møtes i Amazonas eller på KG, så lenge man finner sammen tenker nå jeg!! 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #71 Skrevet 2. august 2020 På 30.7.2020 den 22.51, Peanut skrev: Vel... møtte samboeren min her inne :3 Ble det deg og J til slutt?🥰 Anonymkode: 21bd3...cf0
Hatsumomo Skrevet 2. august 2020 #72 Skrevet 2. august 2020 (endret) Har ikke møtt noen her inne og har ikke planer om det heller. Men må si at noen av de faste mannfolka som er brukere her, er ganske interessante når det kommer til seksuelle preferanser (og nei, det er ikke en invitasjon til å sende meg en PM), og syntes det virker som det er mange som er hyggelige brukere her. Jeg velger å tro mennene som henger her faktisk er og blir litt mer opplyst en den gjengse mann kanskje, da de får med seg mange gode diskusjoner og også får med seg endel perspektiver fra kvinner på godt og vondt. Det er det ingen som har vondt av Endret 2. august 2020 av Hatsumomo 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #73 Skrevet 2. august 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Ble det deg og J til slutt?🥰 Anonymkode: 21bd3...cf0 Er @J brukeren du tenker på? Anonymkode: be065...20d
Gjest Peanut Skrevet 2. august 2020 #74 Skrevet 2. august 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Ble det deg og J til slutt?🥰 Anonymkode: 21bd3...cf0 Ja ^^,
Okapi Skrevet 2. august 2020 #75 Skrevet 2. august 2020 Møtte en for noen år siden, men ble med det ene møtet. Litt rart uten å møtes uten å vite noe om hverandre fra før, samt at vi begge var ganske sjenerte, og uansett ikke bodde i samme by. Er ærlig talt ikke her for å sjekke, og sier såpass mye vrøvl at jeg sikkert skremmer vekk de fleste muligens aktuelle. 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 2. august 2020 #76 Skrevet 2. august 2020 7 timer siden, Fysikeren skrev: Ikke dating, men sex. Bombe 😂😂😂
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #77 Skrevet 2. august 2020 6 minutter siden, Mysticgirl skrev: Bombe 😂😂😂 Hvordan går det med deg og han du traff på KG? Anonymkode: d2b92...368
Fysikeren Skrevet 3. august 2020 #78 Skrevet 3. august 2020 7 timer siden, Mysticgirl skrev: Bombe 😂😂😂 Hehe 😏
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #79 Skrevet 3. august 2020 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan går det med deg og han du traff på KG? Anonymkode: d2b92...368 Har jeg og fundert på. Var det ikke meget stor aldersforskjell der? Anonymkode: 0563e...1e3
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #80 Skrevet 4. august 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Har jeg og fundert på. Var det ikke meget stor aldersforskjell der? Anonymkode: 0563e...1e3 Nei tror de er like gamle Anonymkode: 8fddf...48a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå