Gå til innhold

Datet en fra KG?

Fremhevede innlegg

Gjest MrTeddy29
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ble kjent med mannen min via dette forumet. Har nå vært gift i 7 år, har barn og hund og stasjonsvogn og det jeg vil påstå er et helt normalt liv :P

Anonymkode: d7783...631

Heldig du er 😃

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikkecat folk har så behov for å rakke ned på forumet eller brukerene. Det er da frivillig å være her. Trives her jeg..  

Anonymkode: b936d...1c9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikkecat folk har så behov for å rakke ned på forumet eller brukerene. Det er da frivillig å være her. Trives her jeg..  

Ikke at.

Skrevet

Finnes noen virkelig gode mennesker her inne!

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, MarieLo skrev:

Bør du la tidligere erfaringer diktere oppførselen din nå? Tror du at det blir identisk som før, siden ingen ikke har lært noe da og vil gjøre akkurat det samme? Hvilke dårlige erfaringer har du egentlig?

Ok, så du tenker at det er på en måte, selv om det har vist seg til å være annerledes. Og så tviholder du fortsatt på denne tanken, og vil hvert fall ikke prøve noe annet?

Uten å kuppe tråden her helt så lar jeg ikke tidligere erfaringer diktere det jeg gjør nå, men ser en trend at ting er ikke helt ulikt. Da trekker jeg meg heller unna.

Jeg har opplevd mye mobbing i barneårene og egentlig litt senere konfliktskye lykkejegere på damefronten. Derfor velger jeg heller sitte litt på gjerdet enn å ta først kontakt. 

Altså jeg kan ta kontakt først, men da møter jeg dem face to face. Jeg er ingen pågående gris som er stadig på jakt etter det nye offret. Jeg tåler å se den dama gå forbi uten å foreta meg noe.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Hr. Aktiv skrev:

Uten å kuppe tråden her helt så lar jeg ikke tidligere erfaringer diktere det jeg gjør nå, men ser en trend at ting er ikke helt ulikt. Da trekker jeg meg heller unna.

Jeg har opplevd mye mobbing i barneårene og egentlig litt senere konfliktskye lykkejegere på damefronten. Derfor velger jeg heller sitte litt på gjerdet enn å ta først kontakt. 

Altså jeg kan ta kontakt først, men da møter jeg dem face to face. Jeg er ingen pågående gris som er stadig på jakt etter det nye offret. Jeg tåler å se den dama gå forbi uten å foreta meg noe.

Det er ingenting i mellom altså?

Det er også stor forskjell på å sitte litt på gjerdet og aldri ta kontakt først.

Skrevet
1 minutt siden, MarieLo skrev:

Det er ingenting i mellom altså?

Det er også stor forskjell på å sitte litt på gjerdet og aldri ta kontakt først.

Her inne leter jeg ikke bare for å få sagt det. Men jeg er åpen til sinns og prøver være en grei fyr sånn at man aldri skal si aldri. 

Jeg er den som ikke liker urett uansett vei. Jeg har ingen problemer med å si fr om hva jeg og sikkert mange andre også mener. For det er jeg både elsket og hatet. 

Her inne så har jeg som sagt truffet noen etter vi har chattet en del. Ikke alltid oppfatning og virkeligheten stemmer hvis man ser på forhold. Men som venner har det blitt. Derfor er jeg også litt reservert. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg møtte han som nå er min samboer på syvende året her inne 🙂

Skrevet

Skamme seg over å være på KG? Nei, hvorfor det. Kunne ikke brydd meg mindre. Har møtt en person her inne, som har blitt en veldig god venn. Jeg er evig takknemlig. Et flott menneske. 

Jeg hadde uten problem datet noen herfra. Hvorfor ikke. Tinder eller KG, samme det vel. Kjærlighet er kjærlighet. 

• Liker 4
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er enig. At jeg har vært her skal ikke et levende menneske få vite.. 😂 Hadde ikke tatt i mennene her med ildtang..!

Anonymkode: 60ff5...fd0

Ville nok vurdert hvert enkelt tilfelle for seg selv om det skulle blitt aktuelt. Som hvert annet sted jeg treffer andre mennesker som kan utløse en date. Mange rare mennesker på dette diskusjonsforumet ja, men du verden mange oppegående mennesker også. Som alle andre steder i samfunnet vårt, KG er nok bare et speil på samfunnet vårt om man liker det eller ei. Forstår du ikke dette? Ja så sier det veldig mye om deg selv. På jobb, familie, venner og foreninger? Akkurat det samme er tilfellet.

AnonymBruker
Skrevet

Kan noen komme med link fra media om hun som ble drept etter å ha møtt samboeren sin her ? 

Anonymkode: 4cdf7...355

• Liker 1
Gjest MrTeddy29
Skrevet (endret)

Endret av MrTeddy29
sendte til feil person, mente den til annonym
Skrevet

Ikke akkurat "datet", men...

• Liker 1
Skrevet

Vi som har vært her noen år, vet at det finnes mange KG-par. Til og med KG-barn. Back in the days fantes det KG-treff. Jeg var med på noen. Det var egentlig ganske gøy. Det finnes faktisk normale folk her også :P

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet
2 timer siden, Hr. Aktiv skrev:

Hva legger du i ordet date?

Ja jeg har truffet damer her inne. Ikke noe alvorlige greier, men en rusletur eller en kaffe. 

Sender aldri pm først.

Ikke jeg heller. 

Gjest Alterego666
Skrevet
16 timer siden, Rant skrev:

😄

😉

Gjest snødråpe
Skrevet (endret)
19 hours ago, AnonymBruker said:

Nei. Dette forumet er veldig gjennomsyret slarvekjerring-aktig, jeg er flau og skamfull at jeg (dame) har bruker her og har planer om å slutte å henge her. Kommer heller aldri til å fortelle noen at jeg har hatt bruker her. En mann som oppholder seg på et forum som dette er ikke en mann for meg. Veldig avtennende. Det er en ordentlig dealbreaker for meg. 

Anonymkode: 1b02b...f1f

Synes det er litt morsomt at det er 18 likes på denne kommentaren. Altså 19 personer som mener kg er for lavmål for dem og deres partner, og har tenkt å slutte skrive her. Men ikke idag, da...

Endret av snødråpe
AnonymBruker
Skrevet

Det at en mann sitter å diskuterer på ett kvinneforum er en skikkelig dealbreaker for meg. Synes ikke noe om holdningene til de fleste mannfolka her. Mange som mener de er superelskere, er fantastiske partnere- men at de er single fordi alle eksene var slemme og vanskelige. Og litt for mye sutring og kvinnehat  

Anonymkode: 478e7...676

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir egentlig ganske sjokkert. Husker jeg skreiv et innlegg for en stund tilbake der jeg lurte på om det var noen som ville bli kjent. jeg skreiv at jeg hadde to barn. 

De eneste som responderte var mannfolk som skreiv at de også hadde små barn og at de gjerne ville bli kjent. Så går jeg inn på profilene deres og det eneste de skriver og legger ut er om hvor vidt de har den største pikken og hvor mye de har onanert den dagen. Altså!!! Æsj. 

verste er jo at de sier de har små barn og vil bli kjent. Blir flau

Anonymkode: f3a42...ffd

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir egentlig ganske sjokkert. Husker jeg skreiv et innlegg for en stund tilbake der jeg lurte på om det var noen som ville bli kjent. jeg skreiv at jeg hadde to barn. 

De eneste som responderte var mannfolk som skreiv at de også hadde små barn og at de gjerne ville bli kjent. Så går jeg inn på profilene deres og det eneste de skriver og legger ut er om hvor vidt de har den største pikken og hvor mye de har onanert den dagen. Altså!!! Æsj. 

verste er jo at de sier de har små barn og vil bli kjent. Blir flau

Anonymkode: f3a42...ffd

Skjønner godt dette er turn off 

Anonymkode: 31906...6f0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...