AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #21 Skrevet 30. juli 2020 Jeg dater ikke. Så nei. Aldri. Men spm er vel heller , hvorfor er det så dålrig med forums i Norge? Vet bare om hovedsaklig 3 'store' forum... Og that's it.. Anonymkode: 77c09...fe8 1
Bamseklemmer Skrevet 30. juli 2020 #22 Skrevet 30. juli 2020 Dem jeg har i pm kunne jeg glatt ha møtt på privaten, felles med dem alle er at de er utrolige hyggelige og lett å prate med💛
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #23 Skrevet 31. juli 2020 Så hyggelig at så mange har møtt noen her Selv skriver jeg alltid i anonym og sender ikke PM, men er absolutt noen jeg har sans for i trådene. - Ts Anonymkode: 31906...6f0 2
GrønnNellik68 Skrevet 31. juli 2020 #24 Skrevet 31. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Så hyggelig at så mange har møtt noen her Selv skriver jeg alltid i anonym og sender ikke PM, men er absolutt noen jeg har sans for i trådene. - Ts Anonymkode: 31906...6f0 Hvorfor er du redd for det? Har hatt kontakt med mange på pm her jeg både damer og menn egentlig. Har kun vært hyggelig👍🏻 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #25 Skrevet 31. juli 2020 For endel år siden så var det ei som ble drept av en hun møtte på kg, så jeg ville ikke tatt sjansen på å date en ukjent fra et forum Anonymkode: dc17f...7b8 1
MarieLo Skrevet 31. juli 2020 #26 Skrevet 31. juli 2020 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: For endel år siden så var det ei som ble drept av en hun møtte på kg, så jeg ville ikke tatt sjansen på å date en ukjent fra et forum Anonymkode: dc17f...7b8 Er du redd for å møte noen på grunn av denne episoden? Ikke bra å leve i frykt generelt forresten. Endret 31. juli 2020 av MarieLo 3
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #27 Skrevet 31. juli 2020 Ikke date menn som henger på KVINNEguiden😂 Anonymkode: 29739...16c 2
GrønnNellik68 Skrevet 31. juli 2020 #28 Skrevet 31. juli 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: For endel år siden så var det ei som ble drept av en hun møtte på kg, så jeg ville ikke tatt sjansen på å date en ukjent fra et forum Anonymkode: dc17f...7b8 Kan skje hvor som helst der du kan bli kjent med nye mennesker. Er dumt å leve i frykt av 1 episode. Tror det er farligere å kjøre bil enn å bli kjent med nye folk fra nettet 5
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #29 Skrevet 31. juli 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke date menn som henger på KVINNEguiden😂 Anonymkode: 29739...16c Den holdningen sier vell mer om deg, enn menn som er aktiv på forumet? Anonymkode: 31906...6f0 4
Gjest MrTeddy29 Skrevet 31. juli 2020 #30 Skrevet 31. juli 2020 Har ikke hatt noe problemer med å gjøre det iallefall. Ser heller ikke problemet. Er nok mange fantastiske folk her som det er i den virkelige verden også 😃
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #31 Skrevet 31. juli 2020 Hvis vi kjører en Pareto her, så er det sikkert bare 20% av medlemmene som skriver regelmessig, og 20% av dem igjen, som har de rareste holdningene og utsagnene. Blant resten tipper jeg det er plenty normale kjæresteemner. Anonymkode: 6f1cc...4a2 2
Hr. Aktiv Skrevet 31. juli 2020 #32 Skrevet 31. juli 2020 Hva legger du i ordet date? Ja jeg har truffet damer her inne. Ikke noe alvorlige greier, men en rusletur eller en kaffe. Sender aldri pm først.
MarieLo Skrevet 31. juli 2020 #33 Skrevet 31. juli 2020 4 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Hva legger du i ordet date? Ja jeg har truffet damer her inne. Ikke noe alvorlige greier, men en rusletur eller en kaffe. Sender aldri pm først. Hvorfor ikke?
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #34 Skrevet 31. juli 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Den holdningen sier vell mer om deg, enn menn som er aktiv på forumet? Anonymkode: 31906...6f0 Nei ærlig talt, mange usaklige og ekle menn her, syns ikke det oser kvalitetsmenn nei, grusomt kvinnesyn, men alle er ikke sånn, DET vet jeg, men altfor mange jeg har skrevet med i tråder har gitt meg bakoversveis Anonymkode: 29739...16c 1
Hr. Aktiv Skrevet 31. juli 2020 #35 Skrevet 31. juli 2020 30 minutter siden, MarieLo skrev: Hvorfor ikke? Hva tenker du på? Hvorfor jeg ikke sender melding først? Sjansen for at jeg treffer min makker i livet her inne er vel veldig liten. Men jeg opptrer hyggelig til de som sender meg ei koselig melding. Blir gjerne med på cafedate eller en rusletur jeg uten noe press om noe annet. Alltid spennende å treffe nye personligheter. 1
MarieLo Skrevet 31. juli 2020 #36 Skrevet 31. juli 2020 7 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Hva tenker du på? Hvorfor jeg ikke sender melding først? Sjansen for at jeg treffer min makker i livet her inne er vel veldig liten. Men jeg opptrer hyggelig til de som sender meg ei koselig melding. Blir gjerne med på cafedate eller en rusletur jeg uten noe press om noe annet. Alltid spennende å treffe nye personligheter. Ja, hvorfor sender du aldri først?
Hr. Aktiv Skrevet 31. juli 2020 #37 Skrevet 31. juli 2020 6 minutter siden, MarieLo skrev: Ja, hvorfor sender du aldri først? Har dårlige opplevelser rundt dette med å være først på tråden. Det har mye med en del av det jeg har opplevd oppigjennom tiden. Så tenker jeg at damer ofte er på jakt etter noe bedre slik at når de tar kontakt med meg først så kan det være en veloverveid handling og kansje et håp om noe som kan holde selv om min erfaring er det motsatte sånn jevnt over.
MarieLo Skrevet 31. juli 2020 #38 Skrevet 31. juli 2020 2 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Har dårlige opplevelser rundt dette med å være først på tråden. Det har mye med en del av det jeg har opplevd oppigjennom tiden. Så tenker jeg at damer ofte er på jakt etter noe bedre slik at når de tar kontakt med meg først så kan det være en veloverveid handling og kansje et håp om noe som kan holde selv om min erfaring er det motsatte sånn jevnt over. Bør du la tidligere erfaringer diktere oppførselen din nå? Tror du at det blir identisk som før, siden ingen ikke har lært noe da og vil gjøre akkurat det samme? Hvilke dårlige erfaringer har du egentlig? Ok, så du tenker at det er på en måte, selv om det har vist seg til å være annerledes. Og så tviholder du fortsatt på denne tanken, og vil hvert fall ikke prøve noe annet?
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #39 Skrevet 31. juli 2020 Ble kjent med mannen min via dette forumet. Har nå vært gift i 7 år, har barn og hund og stasjonsvogn og det jeg vil påstå er et helt normalt liv Anonymkode: d7783...631 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #40 Skrevet 31. juli 2020 Datet en fyr herfra i flere måneder. Tror han ble sammen med en annen fra kg etter hvert Anonymkode: 8fddf...48a 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå