Gå til innhold

Datet en fra KG?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har startet å date etter å ha møtte på KG? :)

Anonymkode: 31906...6f0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Dette forumet er veldig gjennomsyret slarvekjerring-aktig, jeg er flau og skamfull at jeg (dame) har bruker her og har planer om å slutte å henge her. Kommer heller aldri til å fortelle noen at jeg har hatt bruker her. En mann som oppholder seg på et forum som dette er ikke en mann for meg. Veldig avtennende. Det er en ordentlig dealbreaker for meg. 

Anonymkode: 1b02b...f1f

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Dette forumet er veldig gjennomsyret slarvekjerring-aktig, jeg er flau og skamfull at jeg (dame) har bruker her og har planer om å slutte å henge her. Kommer heller aldri til å fortelle noen at jeg har hatt bruker her. En mann som oppholder seg på et forum som dette er ikke en mann for meg. Veldig avtennende. Det er en ordentlig dealbreaker for meg. 

Jeg er enig. At jeg har vært her skal ikke et levende menneske få vite.. 😂 Hadde ikke tatt i mennene her med ildtang..!

Anonymkode: 60ff5...fd0

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært på date med en fra kg.. ble ingen gnist for mon del .., men hyggelig for det.

Anonymkode: c125f...e66

• Liker 1
Gjest Peanut
Skrevet

Vel... møtte samboeren min her inne  :3

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men alle er ikke slarvekjerring-aktig her. Er enig i at det ihvertfall tidvis er mye merkelig og spesielt her, men du skal jo ikke identifisere deg med dem. Så hvorfor er du flau og skamfull? 

Akkurat det er jeg ikke, for jeg er den jeg er både her og ellers. Og skarve gjør jeg ikke  🙂 jeg er heller ikke redd for å si hva jeg mener, og skriver ikke under anonym. Tror cluet er å stå for den man er, og ikke identifisere seg med div forum og brukere.

Og det fins allrighte brukere her! 

• Liker 1
Skrevet

Nei, siden jeg er gift. 
Veninnen min er sammen med en hun møtte på KG for 10 år siden da😄.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Nei, har ikke møtt noen jeg traff på KG.

Endret av MarieLo
AnonymBruker
Skrevet

Møtte samboeren min i telletrådene på Kvinneguiden. :bryllup:

Anonymkode: be065...20d

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du gjør akkurat det samme med det innlegget der. Det er som å si at du er mye bedre en alle andre og dømmer andre lett etter innlegg de legger ut. Så med andre ord., DU er tydeligvis ikke noe bedre. Eller er i hvert fall det du uttrykker her ved å skrive ett slik innlegg.

Uansett, det er mye rart her. Ekstremt mye dobbeltmoral og rare argumenter, som ikke er dekt opp av fakta og en logisk tankegang. Vell, man kan vell kanskje ikke forvente så mye mer på ett kvinneforum .🤣

Anonymkode: acb3b...d3f

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Du gjør akkurat det samme med det innlegget der. Det er som å si at du er mye bedre en alle andre og dømmer andre lett etter innlegg de legger ut. Så med andre ord., DU er tydeligvis ikke noe bedre. Eller er i hvert fall det du uttrykker her ved å skrive ett slik innlegg.

Uansett, det er mye rart her. Ekstremt mye dobbeltmoral og rare argumenter, som ikke er dekt opp av fakta og en logisk tankegang. Vell, man kan vell kanskje ikke forvente så mye mer på ett kvinneforum .🤣

Anonymkode: acb3b...d3f

Åja. Ja, jeg svarte nå bare ærlig på det ts spurte om. Jeg er ikke bedre enn andre nei. Men det var mine tanker om å date noen fra dette forumet. 

• Liker 1
Skrevet

😂

Dere vet aldri, kanskje dere har datet noen som har vært på KG uten å vite det....

Jeg har ikke så langt jeg vet, men man skal være bra smal om det er en "dealbreaker". Det er nok veeeldig mye forskjellig her. Som ellers ville nok bare noen få prosent vært aktuelle, men himmel og hav, null stress om jeg plutselig finner ut at en ellers flott jente også liker å diskutere ting på et forum....

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Nei, mannen min og jeg pleier lese her inne kun for underholdningen 😁😆

Anonymkode: 70e6b...f4b

• Liker 5
Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg har PMet med en håndfull personer, og truffet et par personer, men det har ikke endt i noe romantisk (noe som heller ikke var hensikten).

Mye rart her, men også kloke og reflekterte mennesker som en kan ha en bra relasjon til.

AnonymBruker
Skrevet

Gift med en

Anonymkode: 9414a...472

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er enig. At jeg har vært her skal ikke et levende menneske få vite.. 😂 Hadde ikke tatt i mennene her med ildtang..!

Hihihi😆 Jeg skammer meg også over at jeg er her, og INGEN får vite det.

Anonymkode: 422c7...83c

• Liker 4
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skammer du deg over å være her?

• Liker 7
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Som om du har en radar som forteller deg hvilke menn som er her 😂 Hvem vet....

For noen svar det er i denne tråden... én ting er å ikke aktivt lete etter partner her, men det er ikke slik at alle er like her....

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har startet å date etter å ha møtte på KG? :)

Anonymkode: 31906...6f0

Ja! Er gift med og har barn med en jeg møtte via KG :)

Anonymkode: 8c412...7f9

• Liker 3
Skrevet
34 minutter siden, Alterego666 skrev:

Jeg har PMet med en håndfull personer, og truffet et par personer, men det har ikke endt i noe romantisk (noe som heller ikke var hensikten).

Mye rart her, men også kloke og reflekterte mennesker som en kan ha en bra relasjon til.

😄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...