Gå til innhold

Paradise hotel 2020 - del 2.


Silva Pluvialis

Anbefalte innlegg

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da må de i såfall begynne å betale teksterne bedre. De går konsekvent etter de som bruker kortest mulig tid og krever minst mulig penger for jobben. Det blir det sjeldent bra kvalitet av.

Anonymkode: c9a7b...489

Jeg tviler ikke på at det du sier er sant, for tekstene bærer preg av at det er hastverkarbeid. Synes det er uprofesjonelt.

Anonymkode: dc1d2...327

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor har Amalie og Mathias meldt seg på PH?

de kunne heller meldt seg inn på Love Island. Dem hadde passa inn bedre der. 

Anonymkode: 99514...09d

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som denne sesongen er mye mindre populær enn forje sesong. Tror denne sesongen har mye lavere seertall også. Aldri har en PH tråd vært så kort som denne.

+ ingen av deltakerne i år har over 10k følgere på Insta untatt Eileen og Bettina.

mange av de fra forje sesong har langt flere følgere. Even har 100k, Jasmin har 40k, Ida har 70k.......

og skal jeg være ærlig, jeg har strevd med å klare å følge med på denne sesongen.... spillet begynnte alt for seint. Og til å med nå, så syntes jeg ikke spillet har begynnt 100%. Fuck as.

Anonymkode: 99514...09d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som ødelegger mye av spillet er at de ikke spiller mot hverandre. Tidligere har det vært tvister som har gjort at nye deltagere har kunnet sende ut gamle, og at det har vært verdi i å ha dem med på laget. Slik er det ikke nå. Så lenge du har en partner du stoler på er du trygg. Liksom, de sender inn folk og gir dem to dager på solo, for å spør om noen vil bytte bort partneren de har hatt i 20 dager mot den nye personen. Selvsagt vil de ikke det! De kunne like godt låst 4 par og gitt den siste "gamle" valget om den ville gi en fredning til seg selv eller den nye deltageren. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig litt spill, det er jo en forbedring. Nå må de bare fortsette på denne måten og ikke gå tilbake til badeferie. Valget Lex gjorde synes jeg er vanskelig å forstå - hva er planen hennes videre. Poenget med en makt må jo være å få ut de sterke spillerne, ikke de svakeste. 

Og jeg må bare si, hva er greia til Triana. Måten hun står med kronisk bloggerfot, ser jo helt latterlig ut. 

Anonymkode: c32ad...1fa

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg den eneste som muter lyden når Leni prater????? hu prater jo engelsk HELE TIA. er jo bare kleint og høre på. Når hun er halvt etnisk norsk.

Prøver hun å leke afro-amerikaner eller noe? 

Anonymkode: 99514...09d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er jeg den eneste som muter lyden når Leni prater????? hu prater jo engelsk HELE TIA. er jo bare kleint og høre på. Når hun er halvt etnisk norsk.

Prøver hun å leke afro-amerikaner eller noe? 

Anonymkode: 99514...09d

Jeg har ikke lakt merke til det en gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dette blir min siste sesong. Hvor er tvistene, muligheten til å prøve å få makt, intrigene? Og hva skjer med produksjonens behov for å caste unge småtroll? Er det fordi de er villige til å vise ekstra hud og ha mer sex på tv? Uff, savner de gode gamle sesongene

Anonymkode: cf8c6...7bf

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er jeg den eneste som muter lyden når Leni prater????? hu prater jo engelsk HELE TIA. er jo bare kleint og høre på. Når hun er halvt etnisk norsk.

Prøver hun å leke afro-amerikaner eller noe? 

Anonymkode: 99514...09d

Uff, stopp med rasistiske utsagn. Hvorfor skal en ikke få lov til å prate litt engelsk (og det er litt vettu, ikke hele tiden ;)) bare fordi hun er HALVT etnisk norsk? Hun leker heller ikke afro amerikaner, hun er halvt afrikaner ditt nek.

Anonymkode: cf8c6...7bf

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare si noe om oppførselen til Maria. Det er ekkelt at hun står å prøver å presse andre deltagere til sex. Glad Marcus sto imot. Hadde det vært en mannlig deltager som sto å gjor det samme hadde det vært store overskrifter om det. Det er ikke greit bare fordi hun er en jente! Sexpress hører ikke hjemme i reality. PH burde ikke vist det, samtidig som de burde ha seg en prat med Maria om oppførselen. 

Endret av Ryuk
  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Ryuk skrev:

Jeg må bare si noe om oppførselen til Maria. Det er ekkelt at hun står å prøver å presse andre deltagere til sex. Glad Marcus sto imot. Hadde det vært en mannlig deltager som sto å gjor det samme hadde det vært store overskrifter om det. Det er ikke greit bare fordi hun er en jente! Sexpress hører ikke hjemme i reality. PH burde ikke vist det, samtidig som de burde ha seg en prat med Maria om oppførselen. 

👏👏👏

Det er ikke første gangen hun har prøvd å presse ham heller. Han er tøff som står imot.

Rett fra slikking av Bettina til å ville "tvinge" ham til sex. Kommentaren "jeg har pussa tennene" da han ikke ville kysse henne forteller ar hun ikke skjønner en dritt av hva det er han reagerer på.

Maria, Bettina og tidvis Eileen (som var pådriver og heiagjeng da Alexander slikket Maria) fremstår vulgære med dette stadige gnålet deres om "slikking av fitte". 

Hadde gutter oppført seg sånn hadde det vært ramaskrik om seksuell trakassering. 

I den sesongen Eileen deltok sammen med Øystein ble han kalt "Drøystein" pga hans mas om sex ...

Anonymkode: 9df39...7f3

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler «paradise tale» er ekstremt try hard, og står i stil med andre temaer som «konge/dronning» «hersker/undersåtter». Og de skulle kåre den beste slaven, sjokk. Det er så forutsigbart! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uansett hva tema er ... Når det er deltakerne selv som skal kåre en vinner av et eller annet blir det ALLTID stemt taktisk. Aldri utifra innsats.

Dusse konkurransene er derfor totalt uinteressante!

Mye kjekkere når utenforstående kom inn som dommere.

Og jeg savner tvister.

Sånn som det er nå er det mer fest, fyll og sex enn spill.

Anonymkode: 9df39...7f3

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uansett hva tema er ... Når det er deltakerne selv som skal kåre en vinner av et eller annet blir det ALLTID stemt taktisk. Aldri utifra innsats.

Dusse konkurransene er derfor totalt uinteressante!

Mye kjekkere når utenforstående kom inn som dommere.

Og jeg savner tvister.

Sånn som det er nå er det mer fest, fyll og sex enn spill.

Anonymkode: 9df39...7f3

Det er kjekkere med anonym stemming også. Da stemmer folk litt mer etter hva de selv mener. Jeg skjønner ikke hvorfor de helt har sluttet med tvister og hemmelige oppdrag. Det var mye kjekkere å se på. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.10.2020 den 14.10, Anzii skrev:

Føler «paradise tale» er ekstremt try hard, og står i stil med andre temaer som «konge/dronning» «hersker/undersåtter». Og de skulle kåre den beste slaven, sjokk. Det er så forutsigbart! 

Synes Paradise Hotel jobber litt for hardt med å snu om på kjønnsrollene og egentlig gjør det hele til en kjønnsdebatt. Paradise Tale, med utgangspunkt i Handmaids Tale, bare at menn er kvinner og omvendt. Paradise snur alltid om på kjønnsrollene når dem skal etterligne serier, og lar alltid kvinner være det dominerende kjønn. Forsåvidt helt greit at dette skjer innimellom, men Paradise gjør alltid dette. Dem trenger ikke være så kjønnsbevisst hver eneste gang. Det hadde faktisk vært mye kulere å se på hvis Paradise kjørte deltagerne gjennom Handmaids Tale konseptet slik det er, med kostymene som er for serien. Når dem snur om konseptet så blir det bare helt rart og tafatt, og ender som regel opp med halvveis underholdning. 

Skulle dem først kjørt en Handmaids Tale så gjør det skikkelig. Ikke halvveis, eller motsatt, eller innimellom. Hvis ikke, la være, og finn noe annet tema for uken. Synes for øvrig mange temaer går igjen hvert eneste år. Og dette pride-temaet er fryktelig utdatert. Men igjen, kjønnsdebatten står visst høyt hos Paradise Hotel-produksjonen, og vi alle ser hvilken vinkling dem har på den. Kanskje dem har en kvinnedominert produksjon.

Anonymkode: 51f0e...63e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

*snip*

Synes for øvrig mange temaer går igjen hvert eneste år. Og dette pride-temaet er fryktelig utdatert. Men igjen, kjønnsdebatten står visst høyt hos Paradise Hotel-produksjonen, og vi alle ser hvilken vinkling dem har på den. Kanskje dem har en kvinnedominert produksjon.

Anonymkode: 51f0e...63e

Jeg har stusset litt på at de som oftest plukker ut sterotypiske homofile menn til prideukene. Man ser aldri en "mannemann" som er homofil eller lesbiske(correct me if I'm wrong). 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ryuk skrev:

Jeg har stusset litt på at de som oftest plukker ut sterotypiske homofile menn til prideukene. Man ser aldri en "mannemann" som er homofil eller lesbiske(correct me if I'm wrong). 

Good point. Sant det. Har aldri sett at noen lesbiske har kommet inn.

Kanskje dem skulle kjørt en Paradise Hotel Pride-edition. For et kaos det hadde blitt, og muligens god underholdning! ;) 

Synes for øvrig han derre karen i år som sjekket ut under pride blir forskjellsbehandlet. Han må jo tross alt være partner med en kvinne. :lillesky:

Anonymkode: 51f0e...63e

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

lesbiske

Heter det lesbiske? Er det lov å si det i dag? Eller er det også blitt et skjellsord? Jeg mener homofile kvinner.... selv om det ikke hørtes rett ut det heller. 

Jaja. I tilfelle det finnes hårsåre i tråden: Jeg mener ingenting stygt ved det jeg skriver i tråden. Har ingenting imot homofili eller pride eller uansett. Jeg synes bare ingenting om produksjonens casting, og mener dem konstant enten bommer på tema eller velger feil tema. 

Anonymkode: 51f0e...63e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Heter det lesbiske? Er det lov å si det i dag? Eller er det også blitt et skjellsord? Jeg mener homofile kvinner.... selv om det ikke hørtes rett ut det heller. 

Jaja. I tilfelle det finnes hårsåre i tråden: Jeg mener ingenting stygt ved det jeg skriver i tråden. Har ingenting imot homofili eller pride eller uansett. Jeg synes bare ingenting om produksjonens casting, og mener dem konstant enten bommer på tema eller velger feil tema. 

Anonymkode: 51f0e...63e

Mike lesbiske venner omtaler seg selv slik så jeg har aldri tenkt over at det skal være et skjellsord 🤷🏻‍♀️

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...