Gå til innhold

Jeg trodde vi datet, han sov med andre :(

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, hva mente du egentlig da du ikke ville sette merkelapp? Høres jo helt tullete ut at du ikke ville sette merkelapp pga corona, og så ble sur da han fant andre å ligge med.

Null sympati.

Anonymkode: b2ab1...61c

Les gjennom tråden. Hun tok initiativ til en samtale, han ville ikke sette merkelapp. 

Anonymkode: 1522c...c6b

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

3 andre sexpartnere samtidig som han holdt på med deg? Jeg tror seriøst du bør gå og teste deg for kjønnssykdommer snarest! DET hadde jeg bekymret meg for!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Lett å gå seg vill i relasjonsdefinasjoner. Hva er en egentlig, venner med bonus, ff, hooker, dater, på vei til et par, eksklusive til noe bedre dukker opp?  At to som ikke har snakket om hva de er kan ha ulikt syn er kanskje ikke et svik.  

Tenk ut hva du vil (ikke bare hva du føler) og si i fra. 

Anonymkode: 1a1d2...5c9

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg kan komme med en liten oppdatering:

Vi møtes fortsatt, men nå betydelig oftere (2-3 ganger i uka ca) og praten er tatt. Han vil egentlig ikke inn i et forhold fordi han vil være singel midt i tjueårene og mener at å være eksklusive tilsier å være i et forhold. Likevel ble vi enige om å være eksklusive (hvor vidt vi dater eksklusivt eller bare har sex eksklusivt vet jeg enda ikke, ville ikke pushe ham for mye heller der og da). Jeg spurte ham igjen om de jentene han lå med siden mars, han så på meg som et spørsmålstegn og påstod at han ikke hadde sovet med noen andre siden vi starten å ligge sammen (jeg velger å tro på ham, muligens dumt av meg, men om jeg bare skal være mistenksom så fører dette ingensteds. Kanskje sa han det bare for å virke mer utilgjengelig eller "attraktiv" på datingmarkedet, hva vet vel jeg). 

Vi har kokkelert sammen og dratt ut og spist en hel del, bestilt frokost på døra, sett x antall klassiske romantiske filmer, jeg har blitt introdusert for enda flere fra vennekretsen hans, trener sammen, holder hender og kysser meg på kinn og munn offentlig hver gang vi møtes, jeg sover omtrent ikke hos meg selv lengre, og masse annet som jeg vil definere som typiske "kjæresteting".

Når jeg leser tråder her inne på KG om datingprosessen for kvinner som er litt eldre enn meg så ser jeg at mye av "forholdet" mitt til denne fyren har en del red flags, men samtidig så ser jeg en stadig progresjon og en positiv utvikling de siste ukene, og det er vel det viktigste? Jeg tenker i alle fall å gi ham litt tid, noen tanker?

ts

Anonymkode: 9685c...4ef

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan komme med en liten oppdatering:

Vi møtes fortsatt, men nå betydelig oftere (2-3 ganger i uka ca) og praten er tatt. Han vil egentlig ikke inn i et forhold fordi han vil være singel midt i tjueårene og mener at å være eksklusive tilsier å være i et forhold. Likevel ble vi enige om å være eksklusive (hvor vidt vi dater eksklusivt eller bare har sex eksklusivt vet jeg enda ikke, ville ikke pushe ham for mye heller der og da). Jeg spurte ham igjen om de jentene han lå med siden mars, han så på meg som et spørsmålstegn og påstod at han ikke hadde sovet med noen andre siden vi starten å ligge sammen (jeg velger å tro på ham, muligens dumt av meg, men om jeg bare skal være mistenksom så fører dette ingensteds. Kanskje sa han det bare for å virke mer utilgjengelig eller "attraktiv" på datingmarkedet, hva vet vel jeg). 

Vi har kokkelert sammen og dratt ut og spist en hel del, bestilt frokost på døra, sett x antall klassiske romantiske filmer, jeg har blitt introdusert for enda flere fra vennekretsen hans, trener sammen, holder hender og kysser meg på kinn og munn offentlig hver gang vi møtes, jeg sover omtrent ikke hos meg selv lengre, og masse annet som jeg vil definere som typiske "kjæresteting".

Når jeg leser tråder her inne på KG om datingprosessen for kvinner som er litt eldre enn meg så ser jeg at mye av "forholdet" mitt til denne fyren har en del red flags, men samtidig så ser jeg en stadig progresjon og en positiv utvikling de siste ukene, og det er vel det viktigste? Jeg tenker i alle fall å gi ham litt tid, noen tanker?

ts

Anonymkode: 9685c...4ef

Du kan selvsagt bare «go with the flow» og se hvor dette går.. men hold hodet litt kaldt. Det er mitt råd. Jeg har datet mye, er over 40 år- så erfaringsmessig er det alltid bra å slappe av og ikke løpe løpsk med følelsene. Du vil merke etterhvert om følelsene hans er solide, eller om han «kun» trives med deg nå.

Anonymkode: 215a1...b30

• Liker 4
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan selvsagt bare «go with the flow» og se hvor dette går.. men hold hodet litt kaldt. Det er mitt råd. Jeg har datet mye, er over 40 år- så erfaringsmessig er det alltid bra å slappe av og ikke løpe løpsk med følelsene. Du vil merke etterhvert om følelsene hans er solide, eller om han «kun» trives med deg nå.

Veldig enig i dette.

Anonymkode: 87913...759

• 1 måned senere...
Skrevet
On 8/28/2020 at 2:39 PM, AnonymBruker said:

Hvilken tegn ser man da?

(Ikke TS) 

Anonymkode: 44b46...165

Skrevet

Syns ikke denne fyren virker som en bra fyr. Ville gått videre. Mange røde flagg. Du fortjener bedre!

Anonymkode: a09f1...231

• Liker 3
Skrevet

Dere bor ikke i lag så hvorfor skal han ikke ligge med andre jenter?

Anonymkode: e0cd2...930

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...