Gå til innhold

Jeg trodde vi datet, han sov med andre :(

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skjønner at du er skuffa...

Men han var tydligvis NULL interessert i forhold med deg.

Så det hadde ikke blitt noe av uansett.

Og siden han selv snakker om damene han har knulla, er det jo ikke som om han er en sleip fyr som prøver å komme unna med det... Nei, han snakker om damene han knuller med en av de andre damene han knuller. 

Kreds for å være ærlig, kanskje? Men nå får han sikkert en dame mindre å knulle.

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har ingen god erfaring med ultimatum. Du signaliserer prinsesse nykker, det kan være du misforstår og det viser litt ego tendenser og hint til kontrollfreak(setter dette på spissen, for å klargjøre et poeng) 

Han kan ha sagt noe og ment noe annet, hun kan ha bestemt seg på forhånd, dette var jo ikke hans realitet i det hele tatt! Ved å gå så hardt ut, kan det være skremmende å oppleve å måtte ta all skyld for en hendelse, som oppleves forskjellig. 

Vi aner ikke hvordan komunikasjoene mellom de har vært, tydelig at de snakker to helt forskjellige språk tror det derfor er mer taktisk å være litt mer ydmyk. Ikke fordi du ikke respekterer deg selv, men fordi du viser deg faktisk litt sterkere, midt oppi alt. Du viser evne til å forstå, ta feil og til å evt tilgi(ikke alt, men dette er også individuelt) 

Jeg ville ha spurt han direkte og bestemt, men ingen ultimatum før det er tatt en prat og sett over og bestemt <valutaen > av kvaliteten av samtalen. Ultimatum er skjeldent veien å gå i sånne tilfeller. 

Anonymkode: 9637b...15d

Da er vi uenige. Det er ikke prinsessenykker å takke for seg om den andre ikke er sikker på om han ønsker å ta et steg videre i relasjonen og være eksklusiv. Hvis hun er sårbar og forteller at hun ønsker å ta forholdet et steg videre og han da eventuelt svarer at han ikke er sikker eller ikke ønsker det, bør man gå videre i livet. Å kalle det et ultimatum var kanskje å sette det på spissen. Ultimatumet kan man ha for seg selv frem til samtalen går mot slutten. Hvem vil ha en mann som ikke vet om han vil satse og være eksklusiv etter et halvt år? Det handler om å respektere seg selv og ikke ego eller kontroll. Selve samtalen kan gjennomføres med ydmykhet og kjærlighet både til seg selv og den andre. 

Anonymkode: 5e843...560

• Liker 5
Skrevet (endret)

Han har i utgangspunktet ikke gjort noe galt, men samtidig er det uakseptabelt og jeg ville aldri godtatt noe sånt.

Endret av norw
  • Liker 5
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så å fortelle ham at det er uaktuelt at han har sex med andre mens han fremdeles har sex med meg er litt for mye ultimatum? 🤔

Takk!

ts

Anonymkode: 9685c...4ef

Nei, han har jo oppført seg som om dere har ett kjæresteforhold så skjønner godt att du synes dette er rart, merkelig oppførsel spør du meg

• Liker 1
Skrevet

Jeg blir helt matt av noen av holdningene her inne... 

Forstår ikke at folk synes det er "greit" å holde på slik. 

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, Snøfnugg_ said:

De som syns det er greit er vel de som gjør det samme selv..

Anonymkode: ecee8...9be

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, Snøfnugg_ skrev:

Helt enig. Synes det er utrolig spesielt å måtte spesifisere at man er eksklusive hvis man er sammen, ligger sammen og har daglig kontakt i mange måneder. Da har man vel kommet til et punkt der det er å forvente, uten at man MÅ videreutvikle relasjonen til et forhold. Det er jo liksom det man forsøker å finne ut av.

Anonymkode: 1a598...b29

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oslo :)

ts

ikke samme fyr, tydeligvis mange av den sorten da :P 

Anonymkode: 54b27...ffa

• Liker 1
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Helt enig. Synes det er utrolig spesielt å måtte spesifisere at man er eksklusive hvis man er sammen, ligger sammen og har daglig kontakt i mange måneder. Da har man vel kommet til et punkt der det er å forvente, uten at man MÅ videreutvikle relasjonen til et forhold. Det er jo liksom det man forsøker å finne ut av.

Anonymkode: 1a598...b29

100% enig. Blir så rart for meg... Jeg tenker det nesten burde si seg selv. Får nesten litt avsmak av dating hvis er stor prosent av menn egentlig tenker slik. 

• Liker 4
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da må jeg ha formulert meg feil. Selve samtalen var mitt initiativ for jeg ville jo vite litt hvor landet lå etter å ha holdt på i 5 måneder.

Man vet veldig godt om man vil være sammen med en annen veldig lenge før det går 5 måneder.

Ufattelig at du fant i det der. 

• Liker 3
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Godt mulig at han ombestemte seg for under corona dro vi selvfølgelig ikke ut, men vi fortsatte å gjøre "kjæresteting" sammen hos hver av oss. Nå de siste par ukene så er vi tilbake til å gå ut å spise sammen og andre aktiviteter igjen. Bare forvirrende hele greia. Kommer nok til å spørre han nokså direkte neste gang jeg møter ham og håpe på at vi bare har feilet litt med kommunikasjonen, for jeg tror jo at han er en god fyr

ts

Ærlig talt ... 

Du burde innse at han absolutt ikke er interessert i å være kjærester med deg og gå videre. Ikke fortsett å lag unnskyldninger for ham. 

• Liker 6
Skrevet
28 minutter siden, Snøfnugg_ skrev:

100% enig. Blir så rart for meg... Jeg tenker det nesten burde si seg selv. Får nesten litt avsmak av dating hvis er stor prosent av menn egentlig tenker slik. 

Er nok både menn og kvinner som er sånn. 

• Liker 1
Skrevet

Det kan hende... Kanskje jeg bare er for naiv... De fleste damer jeg kjenner er iallfall ikke slik. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner godt at du er skuffet. Jeg kan skjønne en ikke vil definere seg som kjærester med en gang. Men om jeg involverer meg seksuelt med en og det skjer flere ganger så er jeg helt tydelig på at jeg ligger ikke rundt med flere. Dvs, jeg spør ikke om han vil være eksklusiv, jeg sier ifra om hvordan jeg vil ha det for min del. Om han da sier han fortsatt vil ha den muligheten, så blir det isåfall uten meg.

Anonymkode: 87913...759

• Liker 6
Skrevet
23 timer siden, norw skrev:

Han har i utgangspunktet ikke gjort noe galt, men samtidig er det uakseptabelt og jeg ville aldri godtatt noe sånt.

Ikke gjort noe galt? Når man dater en kvinne så mye eller en kvinne hadde datet meg  så mye! Og man har sex sammen, eller uten sex for den slags skyld. Så ville jeg sett på dette på akkurat samme måte som utroskap. Dønn samme måte, selvfølgelig ikke samme konsekvens fordi man ikke har noe sammen over tid som går tapt. Aldri i livet om jeg hadde forsatt, eller prøvd å få et forhold med en slik person. Hadde bare slettet alt, blokkert og begravd alle relasjoner til vedkommende. TS kom deg vekk fra denne typen, for her følger det bare lidelse med i fremtiden om du skulle vurdere noe så naivet som å forsette med grisen.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 17.7.2020 den 17.25, AnonymBruker skrev:

Jeg er rådvill... 

I januar startet jeg å møte en fyr (vi er begge tidlig i 20-årene) og vi har møttes ukentlig siden da. Vi går ut og spiser sammen, går på turer sammen, gjør aktiviteter sammen, lager middag sammen, har en serie vi ser religiøst sammen, ser romantiske filmer, jeg har møtt vennene hans, vet hva samtlige i familien hans heter, vi prater sammen daglig, han husker små detaljer, overrasker meg med romantiske ting, legger planer for ting vi skal gjøre til jul, og vi har selvfølgelig masse sex. På grunn av eksamen og corona bestemte vi oss for å ikke sette noen merkelapp (jeg tok initiativ), og jeg ventet dermed på at han skulle ta initativ når ting hadde roet seg ned. 

Nylig fikk jeg casually vite gjennom en samtale vi hadde at han har hatt sex med 3 andre jenter siden mars. Jeg ble nokså målløs og satt ut når han sa det og fikk ikke reagert ordentlig 😔. Jeg har hele tiden trodd at det har vært en greie mellom oss, men vet samtidig også at vi ikke har definert noe eller sagt at vi er eksklusive (jeg trodde at det var en selvfølge mtp tingene vi gjør sammen, men så feil kan man ta).

Nå føler jeg meg både trist, sint, dum, brukt og forrådt. Dersom han faktisk bruker meg som en type søndagskjæreste eller lett tilgjengelig sex og kos ønsker jeg på ingen måte noe mer med han å gjøre, i så fall burde han ha gjort dette veldig tydelig fra starten av. Han skal nå reise og kommer ikke tilbake på omtrent en uke så vi får ikke snakket ut før da. I mellomtiden så går tankene frem og tilbake og jeg vet virkelig ikke råd...

Har dere hatt sex da? Da kan jeg skjønne at du blir irritert, hvis han holder dette skjult for deg og sprer rundt seg sykdommer og piss. Man burde vise ekstra respekt i corona tiden. Synes de kan åpne Svinesund, det er mindre risky å dra dit enn å møte folk på tinder som er uærlige og har ubeskyttet sex med ti stykk på en gang.

Anonymkode: 41705...720

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min lå med fem andre damer det første året vi holdt på, før vi offisielt ble et par. Da jeg senere fant ut av det, var jeg gravid. Han har vært utro ved tre tilfeller etter vi fikk barn sammen. Ikke kast bort livet ditt på en sånn mann. 

Anonymkode: 4e3ce...f3b

• Liker 12
Skrevet
1 time siden, Antiviruset skrev:

Ikke gjort noe galt? Når man dater en kvinne så mye eller en kvinne hadde datet meg  så mye! Og man har sex sammen, eller uten sex for den slags skyld. Så ville jeg sett på dette på akkurat samme måte som utroskap. Dønn samme måte, selvfølgelig ikke samme konsekvens fordi man ikke har noe sammen over tid som går tapt. Aldri i livet om jeg hadde forsatt, eller prøvd å få et forhold med en slik person. Hadde bare slettet alt, blokkert og begravd alle relasjoner til vedkommende. TS kom deg vekk fra denne typen, for her følger det bare lidelse med i fremtiden om du skulle vurdere noe så naivet som å forsette med grisen.

Relasjonen var uavklart, og da vil det være delte meninger om dette.

AnonymBruker
Skrevet

Ghost ham nå. Slett og blokker ham på alle medium.

Anonymkode: a6a6f...7cb

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, hva mente du egentlig da du ikke ville sette merkelapp? Høres jo helt tullete ut at du ikke ville sette merkelapp pga corona, og så ble sur da han fant andre å ligge med.

Null sympati.

Anonymkode: b2ab1...61c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...