Gå til innhold

Jeg trodde vi datet, han sov med andre :(

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dating =/= å være eksklusiv. De fleste i dag har flere jern i ilden.

Anonymkode: ce196...5d7

Nevnte ikke dette i HI, men mistenker at disse 3 jentene kom etter at han ble ferdig med eksamen og er tilfeldige. Han feiret noen uker med masse kompisturer. Med tanke på at utelivet nettopp har åpnet opp og fremdeles er nokså begrenset, så tviler jeg på at han har sjekket opp jenter ute på byen. Jeg har også sett siste samtaler på det han har av sosiale medier og jeg er den eneste jenta der foruten familie. Ikke det at det nødvendigvis gjør det bedre at disse jentene var tilfeldige ligg...

ts

Anonymkode: 9685c...4ef

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han har tydeligvis ikke fulgt rådet med å unngå nærkontakt og ha bare en partner pga. koronaen. 

Håper han bruker beskyttelse i det minste når dere ikke har avklart dette på forhånd. 

Anonymkode: 5ba25...836

Jeg har stått for kondom :) Uaktuelt å ha sex uten beskyttelse med mindre jeg har det 100% fra ham at vi er helt eksklusive

ts

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir nok en skikkelig oppryddingsprat når han kommer tilbake :) Jeg anklager han absolutt ikke for utroskap eller noe lignende, det blir litt for "we were on a break!" for meg. Meddeler bare hva jeg føler og er nokså rådvill. Jeg føler meg forrådt, men det betyr ikke at han egentlig har gjort noe galt. 

Fra starten av inviterte han meg ut på drinker og shuffleboard, deretter ut for å spise på restaurant, og tredje "date" var å møte kompisene hans med deres kjærester (hvor samtilige av kjærestene spurte hvor lenge vi hadde datet, osv), så overrasket han meg med is med bær, favorittvinen min, osv.

Tror rett og slett at jeg tenkte "hvem i helvete går gjennom så mye bry bare for en pulevenn". 

ts

anbefaler deg å lage ny tråd over kvinner som har vært over lignende og som var sammen med en mann over flere år, og som etterhvert ikke orket mer. Det er det man kaller kvinner som er naive. Du trenger tydeligvis mer erfaring, og en tid så sier det stopp. 

Anonymkode: 7b114...1b8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

3 stykker siden mars?? En ting er å ikke ha situasjonen deres avklart, men 3 forskjellige på så kort tid! Også midt i corona... nei. Han er smittefarlig, både corona og kjønnssykdommer. 

Han ville vel ikke sette noe ‘merkelapp’ på dere nettopp fordi han visste hva han drev på med... 

Anonymkode: d85ff...2b4

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

3 stykker siden mars?? En ting er å ikke ha situasjonen deres avklart, men 3 forskjellige på så kort tid! Også midt i corona... nei. Han er smittefarlig, både corona og kjønnssykdommer. 

Han ville vel ikke sette noe ‘merkelapp’ på dere nettopp fordi han visste hva han drev på med... 

Mulig at jeg formulerte meg litt feil. Det kom opp i samtalen at sist han sjekket seg for kjønnssykdommer var i mars og siden han sist sjekket seg har han hatt 3 partnere. Godt mulig at han ikke hadde sex med andre midt oppi corona for jeg tror egentlig at han ventet til han ble ferdig med eksamen og var på turer med kompisene

Og ja, godt mulig. Får nesten bare prøve å finne ut av hva han vil og hva slags type person han egentlig er.

ts

AnonymBruker
Skrevet

Selv om dere ikke er eksklusive er han avgjort ikke forelsket i deg. Min erfaring med 3 ekser er at de ikke har ligget med andre under datingen selv om de hadde «lov», samme med meg, hadde sjansen med fler men rett og slett ingen interesse da jeg allerede var forelsket i noen andre. Da føltes det feil ut. Hadde aldri livet giddi å møtt han igjen om jeg var deg, ego mitt hadde protestert kraftig. 

Anonymkode: ecee8...9be

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir nok en skikkelig oppryddingsprat når han kommer tilbake :) Jeg anklager han absolutt ikke for utroskap eller noe lignende, det blir litt for "we were on a break!" for meg. Meddeler bare hva jeg føler og er nokså rådvill. Jeg føler meg forrådt, men det betyr ikke at han egentlig har gjort noe galt. 

Fra starten av inviterte han meg ut på drinker og shuffleboard, deretter ut for å spise på restaurant, og tredje "date" var å møte kompisene hans med deres kjærester (hvor samtilige av kjærestene spurte hvor lenge vi hadde datet, osv), så overrasket han meg med is med bær, favorittvinen min, osv.

Tror rett og slett at jeg tenkte "hvem i helvete går gjennom så mye bry bare for en pulevenn". 

ts

Ja, det kan det være at han har ombestemt seg litt innimellom,uten at du helt har plukket opp det?Hør med han og prat ut om hva du vil,hvor du står og hva han tenker. Jeg pleier å spørre "hva synes du om meg til nå?". Vær litt forsiktig med å sette ultimatium,ettersom han kan fort føle på at han er pressa oppi et hjørne. Min erfaring ihvertfall, pluss at jeg selv kan missforstå noen ganger,hehe! :)

Ellers så ville jeg ha sagt at dette høres ut som at dere er en dårlig match paga at dere ikke har samme verdier..Beklager det, TS. Mitt inntrykk av alt dette ihvertfall. Hør med han om dere er villige til å jobbe med komprimisser,hvis det er noe du er innafor med!

Anonymkode: 9637b...15d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Trur han utnyttet smutthullet at dere ikke definert forholdet, men uansett ikke noe å samle på. Bedre å gå videre.. 

Anonymkode: 9141e...493

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det kan det være at han har ombestemt seg litt innimellom,uten at du helt har plukket opp det?Hør med han og prat ut om hva du vil,hvor du står og hva han tenker. Jeg pleier å spørre "hva synes du om meg til nå?". Vær litt forsiktig med å sette ultimatium,ettersom han kan fort føle på at han er pressa oppi et hjørne. Min erfaring ihvertfall, pluss at jeg selv kan missforstå noen ganger,hehe! :)

Ellers så ville jeg ha sagt at dette høres ut som at dere er en dårlig match paga at dere ikke har samme verdier..Beklager det, TS. Mitt inntrykk av alt dette ihvertfall. Hør med han om dere er villige til å jobbe med komprimisser,hvis det er noe du er innafor med!

Godt mulig at han ombestemte seg for under corona dro vi selvfølgelig ikke ut, men vi fortsatte å gjøre "kjæresteting" sammen hos hver av oss. Nå de siste par ukene så er vi tilbake til å gå ut å spise sammen og andre aktiviteter igjen. Bare forvirrende hele greia. Kommer nok til å spørre han nokså direkte neste gang jeg møter ham og håpe på at vi bare har feilet litt med kommunikasjonen, for jeg tror jo at han er en god fyr

ts

AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mulig at jeg formulerte meg litt feil. Det kom opp i samtalen at sist han sjekket seg for kjønnssykdommer var i mars og siden han sist sjekket seg har han hatt 3 partnere. Godt mulig at han ikke hadde sex med andre midt oppi corona for jeg tror egentlig at han ventet til han ble ferdig med eksamen og var på turer med kompisene

Og ja, godt mulig. Får nesten bare prøve å finne ut av hva han vil og hva slags type person han egentlig er.

ts

Utfra hva du skriver, vil han ha sex. Hvor mange hadde han da før mars?? Det er ikke så lenge siden det ble åpnet opp, men sosial distansering gjelder enda. 

Har dessverre liten tro på at han er annet enn player. Han liker deg kanskje litt bedre enn de tilfeldige, men ikke nok til å sette en lapp på det. Ikke nok til at han driver og ligger rundt, ja ligge rundt. Det antallet på så kort tid i seg selv er jo hårreisende! 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Godt mulig at han ombestemte seg for under corona dro vi selvfølgelig ikke ut, men vi fortsatte å gjøre "kjæresteting" sammen hos hver av oss. Nå de siste par ukene så er vi tilbake til å gå ut å spise sammen og andre aktiviteter igjen. Bare forvirrende hele greia. Kommer nok til å spørre han nokså direkte neste gang jeg møter ham og håpe på at vi bare har feilet litt med kommunikasjonen, for jeg tror jo at han er en god fyr

ts

Hva om han fremdeles ikke vil sette lapp på dere? Er det da greit for deg? Du vet jo hva han driver med da... 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nå har du unnskyldt han nok synes jeg. Hvem er det som går og tester seg titt og ofte hvis de ikke skifter sexpartnere? Han benyttet anledningen til å sjekke opp damer når du vinglet . Tydelig at det er vanskelig for deg å være direkte og klar på hva du ønsker og trenger at en som du har datet og levd sammen ned som. 
Det er en tråd her som i utgangspunktet handlet om mangel på sex, men det viste seg at det handlet mere om 100% mangel på respekt og kjærlighet fra en samboer. Hun tillot han å behandle henne sånn over tid. Da skaper en et monster .  Ikke gå i den fella du også. 

Anonymkode: a9269...3c4

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva om han fremdeles ikke vil sette lapp på dere? Er det da greit for deg? Du vet jo hva han driver med da... 

Med mindre han lover å ikke ligge med flere, teste seg for alt av kjønnssykdommer, og kommer med en eller annen forklaring om forpliktelsesangst hvor han søker hjelp, så er det ikke greit for meg. Å gå så lenge uten å engang være enige om man dater eksklusivt blir for sært for min del, jeg vil jo komme meg frem i verden og måten han i så fall bevisst "player" meg på er ikke en ok måte å behandle andre på 

ts 

• Liker 3
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette har bare med etikk og moral og gjøre! Om jeg treffer en dame som liker meg godt, så fyker jeg ikke rundt som en forbannet kanin og knuller alle andre til et forhold med henne er definert! Hvor vanskelig skal dette egentlig være? Da legger jeg alt inn i å få et slikt forhold avklart gjennom treff og tid sammen. Aldri treffe andre damer før det er avklart, det tar noen forbanna små uker å få til :) Allikevel så vanskelig for noen. Bare gå videre TS, du har møtt et tilfelle du overhodet ikke kan ha et forhold til. Bra du oppdaget det tidlig, og glem de andre tullingene i denne tråden som mener noe annet. De gråter noe vanvittig over sin syke mor :) 

• Liker 21
Gjest Tamsi
Skrevet

Jeg skjønner deg godt TS. Jeg og kjæresten var ikke offisielle kjærester før etter mange måneder. Vi har en dato for da vi ble "ekte" kjærester, men det er den dagen vi møttes vi begge regner fra. For vi var alltid sammen nesten hele uka, spiste sammen og sov sammen, han hadde fortalt foreldrene om meg allerede etter første møte (og det var egentlig bare et tinderligg), vi møtte hverandres venner, så på serier og var jo i praksis kjærester. Det føltes såpass seriøst at eksklusivitet var inneforstått i mine øyne, uten at det var noe vi egentlig hadde avklart. Han har sagt i ettertid at han tenkte akkurat det samme. 

AnonymBruker
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ts

Gjerne vær direkte, ville bare ha vært bestemt- Mener at du kasnje ikke skal gå inn for ultimatium,somsagt-For da føler han seg sikekrt litt tryggere, og det kan være fint for deg også. Satser på at du blir fornøyd og at dere finner ut av det, Lykke til! :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjerne vær direkte, ville bare ha vært bestemt- Mener at du kasnje ikke skal gå inn for ultimatium,somsagt-For da føler han seg sikekrt litt tryggere, og det kan være fint for deg også. Satser på at du blir fornøyd og at dere finner ut av det, Lykke til! :)

Så å fortelle ham at det er uaktuelt at han har sex med andre mens han fremdeles har sex med meg er litt for mye ultimatum? 🤔

Takk!

ts

Skrevet

Han er drittsekk og du er bedre uten dette i livet ditt. Lykke til

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så å fortelle ham at det er uaktuelt at han har sex med andre mens han fremdeles har sex med meg er litt for mye ultimatum? 🤔

Takk!

ts

Mulig jeg er litt gammeldags, men man puler da ikke andre når man "holder på med" en annen. Det er da en selvfølge! (Selv om jeg ser flere her inne skrive at det er normalt å pule rundt)

Anonymkode: 1e7f2...843

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk!

ts

Hæ? 

Neida, altså dette helger du selv:) 

Jeg vet ikke hvordan kommunikasjonen er mellom dere, og hva dere har sagt. 

Bare nevner at ultimatum kan slå ut i vranglås etter mine erfaringer, som gjør at personen stikker ut piggene før du får sagt hva du egentlig skulle si. 

Krysser fingrene for at du får det som du vil jeg! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...