Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
53 minutter siden, youcancallmejune skrev:

Dette forumet er fullt av høyt utdannede kvinner som er sammen med håndverkere og menn med lavere utdannelse enn dem selv, det viser seg hver gang det kommer en tråd om slikt. Hvis du gang på gang møter kvinner som dropper deg gjør du noe galt. Leter blant feil type kvinner(for pene, for unge, for overfladiske, for et eller annet), framstiller deg selv på feil måte, eller kanskje du har rødt flagg-oppførsel og skremmer dem vekk. Jeg tipper det er noe med oppførselen eller utstrålingen din. Jeg får i alle fall dårlige vibrasjoner av måten du omtaler kvinner i innleggene dine i denne tråden. Det virker som du ser på oss som falske, innbilske, dumme og mindreverdige skapninger.

Jeg snakker rett frem her, uten å bry meg om filter, takt, tone, bla bla. Men ja, jeg gjorde en feil og det irriterer meg. Jeg uttaler  meg veldig beskjedent. Feilen er at jeg ikke sto opp for meg selv når jeg burde ha gjort det. På feil grunnlag antar hun at jeg var "under" henne. Jeg får ofte følelsen av at jenter tror jeg er dum og tøff på en måte.  Og antar at de er bedre enn meg, bare fordi jeg ikke skryter av det. 

3 minutter siden, liljene skrev:

Da var du nok upresis i innlegget ditt, for det kom ikke frem at du var siv ing. Da jeg leste innlegget ditt, sto det at du tjente gress, og at utdanningen ikke var bra nok i hennes øyne. Ikke hvor lang utdanning du hadde. 

Sa hun til deg at hennes utdanning var bedre? 

Det var aldri meningen å SI at jeg er siv.ing. Det er litt det som er poenget. Jeg liker ikke å skryte av jobb, status, penger i samtale. Men jeg liker heller ikke når folk bare antar de er bedre enn deg når de ikke er det. Og da blir konsekvensen at jeg må ut og slå frem brystet neste gang og slå i bordet med hva jeg har oppnådd, slik at hun forstår at jeg er god nok for henne. Det er provoserende.

Nei men hun impliserte det. Men nå var hun tydeligvis dum som et brød også da, hun hadde jo bare studert i ett år. Jeg tror jeg bare aser meg opp her fordi en gjøk av en student ikke skjønner virkeligheten. Jeg har latt denne tråden gå altfor langt haha. Det er bare frustrasjon som skal ut, fordi hun var fin som bare f. haha

Anonymkode: accb2...c1f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tenkte at du var TS. TS kunne jeg ikke vært sammen med hvis han ikke hendre holdningene sine, mente jeg. 

Anonymkode: 3630d...421

Ikke hadde endret. Beklager skrivefeil

AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei TS, jeg er enig i mye av det du sier, det er dessverre fakta det du sier, til tross for panser-feministiske angrep på deg her i tråden. 

Synes at det blir ironisk hvor mye kvinner prøver å være som menn.

Anonymkode: e45d2...d7a

Jeg kommer ikke kommentere alt du skrev men jeg er innerst inne ganske enig i hva du skriver. Det ER ironisk hvor mye kvinner prøver å være menn, og ta rollen til menn. De kommer ikke til å være happy med det når de bikker 39 og er barnløse. Å jobbe non stop som høyutdannet i en tøff stilling er ikke nødvendigvis drømmen.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kommer ikke kommentere alt du skrev men jeg er innerst inne ganske enig i hva du skriver. Det ER ironisk hvor mye kvinner prøver å være menn, og ta rollen til menn. De kommer ikke til å være happy med det når de bikker 39 og er barnløse. Å jobbe non stop som høyutdannet i en tøff stilling er ikke nødvendigvis drømmen.

Kvinner som vil ha en god utdanning prøver å være menn? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, youcancallmejune skrev:

Dette forumet er fullt av høyt utdannede kvinner som er sammen med håndverkere og menn med lavere utdannelse enn dem selv, det viser seg hver gang det kommer en tråd om slikt. Hvis du gang på gang møter kvinner som dropper deg gjør du noe galt. Leter blant feil type kvinner(for pene, for unge, for overfladiske, for et eller annet), framstiller deg selv på feil måte, eller kanskje du har rødt flagg-oppførsel og skremmer dem vekk. Jeg tipper det er noe med oppførselen eller utstrålingen din. Jeg får i alle fall dårlige vibrasjoner av måten du omtaler kvinner i innleggene dine i denne tråden. Det virker som du ser på oss som falske, innbilske, dumme og mindreverdige skapninger.

Vel skrevet og bra ressomang. ❤

Anonymkode: 6f303...9e3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner som vil ha en god utdanning prøver å være menn? 

Nei, det blir feil. Det er ikke det jeg sier.

Men mange kvinner tar tøffe jobber som ikke gjør dem glad, fordi det er status og det er blitt fortalt dem at de burde gjøre det. Min antagelse er at menn trives mer i slike posisjoner. Kvinner gjøre det i større grad fordi de er fortalt at det er en bra ting. Menn gjør det fordi de liker det i større grad. Nå er ikke kvinner en homogen gruppe. Men jeg snakker om at, i gjennomsnitt er dette plasser hvor menn blomster i større grad mens kvinner i gjennomsnitt stresser seg selv opp til et ulevelig nivå - hvorpå nedtrapping, mindre tid på jobb, og da; lavere lønn blir konsekvensene.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bryr meg ikke om status. Jeg er kvinne, singel i 30 åra, to bachelorgrader og en master, i tillegg til videreutdanning etter jeg kom ut i arbeidslivet. 

Nå er jeg forelsket i en lærer, han er "kun" lærer på en lokal skole. Hjernen hans er magisk. Utseendemessig kanskje en 3 i mange sine øyne, jeg er bare helt på tuppa etter han og synes han er 10/10 og verdens mest sexy mann som jeg ikke får nok av. 

Han jeg holdt på med før det var 25 år, hadde butikkjobb, og ingen utdannelse, ikke hadde han eget sted å bo heller. Men hjernen hans, herlighet, for en fantastisk fyr. Humor til tusen og intelligent som få, og ikke minst sjarmerende og deilig. 

faren til mine barn er i finansverden og jobber i oljesektoren nå i asia. Driter penger. Jeg gikk fra han og valgte et liv som alenemamma. 

Så min konklusjon er at det er felles verdier og det som er på innsiden som gjør at det klaffer eller ikke. Ivertfall er det slik med de som er nogen lunde voksen i hodet og oppegående. Resten er redd for sin egen verdi og går etter overfladiske ting som utseende og det du kaller for status. 

Trist noen gjør dette når man bare har dagen i dag og denne timen her som man vet. Plutselig er livet over og det er for seint å angre seg eller skifte retning til noe med mer substans. ❤️

Anonymkode: 5e681...3f6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bryr meg ikke om status. Jeg er kvinne, singel i 30 åra, to bachelorgrader og en master, i tillegg til videreutdanning etter jeg kom ut i arbeidslivet. 

Nå er jeg forelsket i en lærer, han er "kun" lærer på en lokal skole. Hjernen hans er magisk. Utseendemessig kanskje en 3 i mange sine øyne, jeg er bare helt på tuppa etter han og synes han er 10/10 og verdens mest sexy mann som jeg ikke får nok av. 

Han jeg holdt på med før det var 25 år, hadde butikkjobb, og ingen utdannelse, ikke hadde han eget sted å bo heller. Men hjernen hans, herlighet, for en fantastisk fyr. Humor til tusen og intelligent som få, og ikke minst sjarmerende og deilig. 

faren til mine barn er i finansverden og jobber i oljesektoren nå i asia. Driter penger. Jeg gikk fra han og valgte et liv som alenemamma. 

Så min konklusjon er at det er felles verdier og det som er på innsiden som gjør at det klaffer eller ikke. Ivertfall er det slik med de som er nogen lunde voksen i hodet og oppegående. Resten er redd for sin egen verdi og går etter overfladiske ting som utseende og det du kaller for status. 

Trist noen gjør dette når man bare har dagen i dag og denne timen her som man vet. Plutselig er livet over og det er for seint å angre seg eller skifte retning til noe med mer substans. ❤️

Nuff said. Han du valgte å få barn med er ressurssterk. Det var HAN du valgte. Ikke de to andre. hahaha

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg snakker rett frem her, uten å bry meg om filter, takt, tone, bla bla. Men ja, jeg gjorde en feil og det irriterer meg. Jeg uttaler  meg veldig beskjedent. Feilen er at jeg ikke sto opp for meg selv når jeg burde ha gjort det. På feil grunnlag antar hun at jeg var "under" henne. Jeg får ofte følelsen av at jenter tror jeg er dum og tøff på en måte.  Og antar at de er bedre enn meg, bare fordi jeg ikke skryter av det. 

Det var aldri meningen å SI at jeg er siv.ing. Det er litt det som er poenget. Jeg liker ikke å skryte av jobb, status, penger i samtale. Men jeg liker heller ikke når folk bare antar de er bedre enn deg når de ikke er det. Og da blir konsekvensen at jeg må ut og slå frem brystet neste gang og slå i bordet med hva jeg har oppnådd, slik at hun forstår at jeg er god nok for henne. Det er provoserende.

Man trenger ikke å bli helt ape for å bli respektert. Det og er bare provoserende. Man kan informere andre om det meste på en andre måter også.

Kanskje det er her det ligger. Kanskje du burde finne en snillere og mer forståelsefull fremgangsmåte å kommunisere på, tenke litt mer på hvorfor de tenker som de tenker, ikke bare tenke at det de tenker er feil.

Og kanskje ikke anta at andre tror de er bedre enn deg. Selv om de tror de selv er bra, og du er annerledes, så trenger du ikke å være dårligere.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Nuff said. Han du valgte å få barn med er ressurssterk. Det var HAN du valgte. Ikke de to andre. hahaha

Jeg valgte han mange år før han ble "voksen". Da var vi mer lik, og det virket som verdiene våre var mer like. Han jobbet ikke 24/7 og brydde seg med alt det som senere ble viktig. At vi fikk første barnet var ikke planlagt, og da jeg oppdaget graviditeten hadde vi gått fra hverandre. Vi valgte å prøve å være en familie for barnet sin skyld, og det fungerte ok helt til karrieren tok av og den slukte opp tiden. Vi valgte å få barn nr 2 slik de hadde hverandre og tryggheten i søsken, og at det ikke var noe press på noen av oss om å få barn med nye partnere. Det er jo et himla cirkus i mange familier i dag med 7 barn, mine, dine våre. Vi valgte å gjøre det slik. Jeg vil ikke være sammen med han på en romantisk måte, det valget tok jeg etter pengene kom inn i bildet. Hadde han fortsatt slik som han var før status, reiser, jobb, penger så kanskje vi hadde vært sammen enda. 

Synes du virker veldig umoden og lite reflektert. Hvor gammel er du?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det blir feil. Det er ikke det jeg sier.

Men mange kvinner tar tøffe jobber som ikke gjør dem glad, fordi det er status og det er blitt fortalt dem at de burde gjøre det. Min antagelse er at menn trives mer i slike posisjoner. Kvinner gjøre det i større grad fordi de er fortalt at det er en bra ting. Menn gjør det fordi de liker det i større grad. Nå er ikke kvinner en homogen gruppe. Men jeg snakker om at, i gjennomsnitt er dette plasser hvor menn blomster i større grad mens kvinner i gjennomsnitt stresser seg selv opp til et ulevelig nivå - hvorpå nedtrapping, mindre tid på jobb, og da; lavere lønn blir konsekvensene.

Jeg har studert ingeniørutdanning med høyt snitt for å komme inn på før, og de fleste kvinnelige som studerte det virket svært motiverte for selve studiet og oppriktig interessert i jobbene de kunne få. 

AnonymBruker
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Siste innlegget mitt var kanskje i teiteste laget, men uansett, jeg står helt for innholdet. ts

Kanskje du skal jobbe med måten du forteller om deg selv på? Hva er det du jobber med forresten? 

Anonymkode: 4335d...ad1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har studert ingeniørutdanning med høyt snitt for å komme inn på før, og de fleste kvinnelige som studerte det virket svært motiverte for selve studiet og oppriktig interessert i jobbene de kunne få. 

Det tviler jeg ikke et sekund på. Damene var best slik på mitt studie også.  De er så ekstremt pliktoppfyllende. Jeg var treig ut av startblokkene. Men så er nå interressen min helt reell også. Derfor når jeg lengre.

4 minutter siden, MarieLo skrev:

Man trenger ikke å bli helt ape for å bli respektert. Det og er bare provoserende. Man kan informere andre om det meste på en andre måter også.

Kanskje det er her det ligger. Kanskje du burde finne en snillere og mer forståelsefull fremgangsmåte å kommunisere på, tenke litt mer på hvorfor de tenker som de tenker, ikke bare tenke at det de tenker er feil.

Og kanskje ikke anta at andre tror de er bedre enn deg. Selv om de tror de selv er bra, og du er annerledes, så trenger du ikke å være dårligere.

Jeg tror jeg må reklamere bedre for meg selv, punktum. Jeg snakker ikke til andre slik jeg snakker til deg i denne tråden. Jeg er vanligvis kledelig beskjeden og håper damen setter sammen to og to.

Skrevet

Jeg tror jeg må reklamere bedre for meg selv, punktum. Jeg snakker ikke til andre slik jeg snakker til deg i denne tråden. Jeg er vanligvis kledelig beskjeden og håper damen setter sammen to og to.

Altså. Du er den samme personen nå som alltid, selv om du fremstiller deg litt annerledes for enkelte, vanligvis eller noen ganger.

Men det høres ikke ut som du er åpen for selvkritikk eller konstruktive tips fra meg hvert fall, så jeg ønsker deg lykke til videre. Håper du finner ut av det.

• Liker 2
Skrevet

Når du sier at «ingen jenter innerst inne...» generaliserer du. Det er helt usant. Alle jenter er ikke like. Jeg kan ikke snakke for alle jenter,men det er i hvert fall ikke meg eller mine venninner du beskriver. Av mine 5-6 nære venner og søstre har ingen av oss giftet oss «over vår stand»,om du vil se det på den måten. Vi ser ikke ned på mannen,tvert i mot. Vi vet at utdannelsen/inntekten ikke sier noe om hans personlighet,intellekt eller hvordan vi fungerer sammen. 

Tenker du har møtt feil jente eller misoppfatter hvorfor hun mister interessen for deg. Veldig vanlig at menn misforstår en kvinnes signaler...

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, MarieLo skrev:

Altså. Du er den samme personen nå som alltid, selv om du fremstiller deg litt annerledes for enkelte, vanligvis eller noen ganger.

Men det høres ikke ut som du er åpen for selvkritikk eller konstruktive tips fra meg hvert fall, så jeg ønsker deg lykke til videre. Håper du finner ut av det.

Jeg liker nicket ditt, jeg liker bildet ditt, jeg liker innleggene dine. Jeg setter pris på at du har svart meg, og jeg hører på hva du sier. Jeg er åpen🤠

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er glad i mannen min uansett. Det oser ikke akkurat attraksjon.

Jeg er ingen incel, tenk. Jeg har faktisk pult en haug med damer. Jeg rakker ikke ned på noen heller. Jeg peker på det faktum at ingen jenter, innerst inne, vil date noen som de føler at de er "over" (selv om de er for dum til å forstå at de ikke er det, da må man gi det inn med teskje).

Takkk for lykkeønskning, men alle er jo det:)

Jeg tror du tar feil, eller har vært svært uheldig i å være utrolig - rett og slett merkelig utrolig - treffsikker i å finne de få damer som er opptatt av slikt. 

Jeg synes virkelig ikke damer har slike krav. Jeg hadde en venninne som var opptatt av slikt, i 20 årene, men absolutt alle lo av det og tullet med at vi håpte på at hun innså hvor lite slikt betyr når hun først fallt for en mann. Det fikk hun også oppleve. 

Finne attraktiv, trives med, ha det godt med og være trygg på. Det er hva damer virkelig ønsker seg. 

Finne attraktiv er også enormt ulikt. Mine venninners store kjærlighet, menn de fant attraktive, de er ikke attraktive for meg og andre nødvendigvis. Hyggelige fyrer, men ringer ikke i min bjelle. Gjør det i deres. 

Jeg tror du gjør best i å legge bort dette med at status betyr så mye for damene. Det er en status vi er opptatt av om en mann kan passe inn i : Min herlige kjæreste, som jeg har det godt sammen med.

For det må vi finne ham attraktiv, hva det nå er for hver av oss, trivelig å være sammen med, han må gi oss en følelse av at vi kan stole på ham (trygg og seriøs), og forholdet bør føles godt å være i det meste av tiden. (Litt utfordringer har alle, men i overvekt bør man ha det bra sammen.) 

Det er 50/50 hvem som tjener mest i min vennekrets. Det er normalt ikke et samtaleemne, men det har kommet opp akkurat i samtaler om dette med at det påstås at slikt er viktig for kvinner. Konklusjonen er også at det ikke er viktig. Det var en gang en av de kvinnene som tjener mest i forholdet sa at hun ikke pleier å nevne det til noen, for hun hadde en gang overhørt en MANN si at i forhold der kvinnen tjener mest blir mannen en dott som ikke har noe han skulle ha sagt. Slik fungerer det ikke, slo hun selv fast, men bare i tilfelle noen skulle tenke slik var det best å tie, utover kretser man stoler på at ikke er så snevre idioter. For den uttalelsen, og å mene noe slikt, var en stor fornærmelse av både henne, ham og deres forhold. Reduserte alt de begge er, og er sammen, til noe skjevt og ufint, hvor noe som betyr temmelig lite fikk størst betydning. 

Jeg selv har høyere utdanning og langt høyere lønn enn min mann. Det har ikke vært vår utfordring en eneste gang i vårt forhold. Vi har hatt mange diskusjoner og utfordringer angående mye, men ikke det. Vi har hatt økonomiske diskusjoner også, naturligvis, men det går på bruk, prioriteringer og fremtid, og er nok noe alle par innimellom må diskutere. 

Jeg tenker at det er du som begrenser deg dersom du velger å tro at dette er en faktor kvinner flest bryr seg om. Det gjør kanskje noe med din selvfølelse og stolthet, gjør deg litt usikker på om du er bra nok, og DET, ikke yrke og inntekt, er noe som kan slå negativt ut ovenfor kvinner. 

Vi bryr oss ikke om status, men vi har virkelig ikke lyst til å ha en kjæreste som føler seg mindreverdig i forhold til vår utdannelse, yrke og lønn. Det vil bli anstrengt og feil. 

Min mann er stolt av yrket sitt og seg selv, trygg på at han absolutt er god nok, stolt av min utdanning og min jobb, og bryr seg ikke om at jeg tjener mer enn ham. 

Om han var usikker og sår på grunn av at jeg tjener mest hadde dette vært et problem, så nei, en mann som har mindre "status" er absolutt ikke et problem.

En mann som var opptatt av dette, bare jeg fikk inntrykk av, det minste følelse av, at dette kunne bli noe han ikke taklet godt, så hadde DET vært en dealbreaker. HANS innstilling til det, ikke min!

Man ber ikke om å få slike problemer når man kan styre klar av det, fort, før man sitter i problemer med det. 

Så mulig du viste at det er et problem for deg... men mest sannsynlig tror jeg det er at du har konkludert fort og feil. Det er mer sannsynlig at det var noe annet enn yrke og lønn i seg selv som fikk dama til å trekke seg. Det er mulig at det ble tydelig for henne akkurat under samtalen om yrke og lønn, siden dette tydeligvis er et sårbart punkt for deg, og man røper mer om seg selv når man prater om ting man er vaktsom i forhold til enn når temaer er lette og ikke noe man har sårbarhet i. 

Et lite eksempel for å få deg til å forstå at det ikke nødvendigvis er temaet, ordene eller det åpenbare som faktisk får kvinner til å oppdage at her bør man styre unna:

Jeg var på date med en mann. Flott mann, lette og hyggelige samtaler. Jeg koste meg og følte at det var en veldig fin date. Den gikk mot slutten og jeg trodde ikke at det kom til å bli siste gang jeg traff denne mannen. Gledet meg allerede til neste gang.

Han følger meg til bussen og vi skal til å ta farvel. Tonen er blitt litt mer intim og flørte litt seksuell ladet, selv om vi skal gå hver vår vei. Det ligger i kortene at det er gjensidig tiltrekning og gnist. Noe å se frem til. 

Jeg husker ikke nøyaktig hvordan ordene falt, men nesten i en bisetning nevner han noe om kvinner og sex, og i brøkdelen av et sekund står ren bitterhet og forakt tydelig skrevet i blikket hans. Det har sa en bagatell, kunne vært en fleip, noe helt ufarlig, om ikke blikket hans et lite ubevoktet øyeblikk røpet noe langt mer. 

Da jeg takket for hyggelig kveld, men informerte om at det ikke føltes riktig å gå videre, så fikk jeg hele monsteret et lite blikk hadde advart meg om. Jeg var en helvetes hore. Som kvinner flest. Han hadde dessverre latt seg lure til å tro at jeg mot normalt hadde litt i hodet, en liten stund, men det var tydelig at jeg var en tilsvarende dum fitte som de fleste kvinner er... og så videre. 

Forstår du poenget? 

Vi kvinner er på vakt. Må være det. Det er ikke nødvendigvis hva man sier, men hva man røper. 

DU ts er opptatt av dette med status. Såpass at du oppretter en tråd på kg om det. DET er et problem, at du har issues med slikt, og ikke er trygg på at du selv er god nok. 

Du må i utgangspunktet anta at alt du røper om deg selv som person blir vurdert, og at det du har problemer med å takle skinner gjennom et ubevoktet øyeblikk. 

Temaet status, jobb/lønn, er nok mindre vesentlig enn hva du avslørte om deg selv. 

Anonymkode: ed1b7...de5

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, burgut skrev:

Når du sier at «ingen jenter innerst inne...» generaliserer du. Det er helt usant. Alle jenter er ikke like. Jeg kan ikke snakke for alle jenter,men det er i hvert fall ikke meg eller mine venninner du beskriver. Av mine 5-6 nære venner og søstre har ingen av oss giftet oss «over vår stand»,om du vil se det på den måten. Vi ser ikke ned på mannen,tvert i mot. Vi vet at utdannelsen/inntekten ikke sier noe om hans personlighet,intellekt eller hvordan vi fungerer sammen. 

Tenker du har møtt feil jente eller misoppfatter hvorfor hun mister interessen for deg. Veldig vanlig at menn misforstår en kvinnes signaler...

"Du generaliserer buhu, og alle opplevelsene dine er feil. JEG og MINE venner er så veldig annerledes bla bla".

Selvsagt generaliserer jeg. Det er vel greit? Franskmenn drikker mer vin i snitt enn nordmenn. "Ohh, for en horribel generalisering. Pierre fra Lyon er faktisk allergisk mot druer og drikker kun rusbrus. Hvordan tror du han føler seg når du sier at ALLE franskmenn drikker vin? Han kommer til å føle seg veldig utenfor og det er din feil blablabla"

Du er annerledes jada..

Jeg misoppfattet alt sammen, så ingenting av tråden har noe å si. Takk for praten

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

"Du generaliserer buhu, og alle opplevelsene dine er feil. JEG og MINE venner er så veldig annerledes bla bla".

Selvsagt generaliserer jeg. Det er vel greit? Franskmenn drikker mer vin i snitt enn nordmenn. "Ohh, for en horribel generalisering. Pierre fra Lyon er faktisk allergisk mot druer og drikker kun rusbrus. Hvordan tror du han føler seg når du sier at ALLE franskmenn drikker vin? Han kommer til å føle seg veldig utenfor og det er din feil blablabla"

Du er annerledes jada..

Jeg misoppfattet alt sammen, så ingenting av tråden har noe å si. Takk for praten

Du takler jo ikke konstruktiv kritikk, tror nok ikke det er status som gjør at du ikke har hell i datingen gitt.

Anonymkode: 4335d...ad1

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er annerledes jada..

Men om du skal skrive om din generelle oppfatning, så skriver du ikke at dette gjelder alle. Klart vi er uenige da. Skriver du at du tror det er en trend basert på egne erfaringer er det greit, selv om vi kan være uenige i at denne trenden eksisterer. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...