Hopptimisten Skrevet 21. november 2020 #121 Del Skrevet 21. november 2020 Da har du termin kun 10 dager etter meg!☺️ Det går nok bra denne gangen skal du se!❤️ Krysser alt jeg har for dere og den lille spiren!🤞🏼🤞🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chipndip Skrevet 21. november 2020 Forfatter #122 Del Skrevet 21. november 2020 8 minutter siden, Hopptimisten skrev: Da har du termin kun 10 dager etter meg!☺️ Det går nok bra denne gangen skal du se!❤️ Krysser alt jeg har for dere og den lille spiren!🤞🏼🤞🏼 Åh så roligt 🤩 Hvis OULet går bra ska jeg nog lete litt etter termingrupper i nærområdet, hadde nok vært gøy med folk som har termin samtidig og som man ev kan gå trilleturer med 🤪 Krysser fingrene for dere også 🤞🌸 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marita31 Skrevet 21. november 2020 #123 Del Skrevet 21. november 2020 trist mange ikke blir gravide mens de som ikke vil bli gravide blir det. ønsker deg lykke til og håper du blir gravid. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chipndip Skrevet 26. november 2020 Forfatter #124 Del Skrevet 26. november 2020 Idag var det OUL og med 90% sannsynlighet venter vi en liten 💙! De satte meg tilbake to dager så termin er nå 28/4 og alt såg veldig fint ut. Ultralydjordmor sa att de to tidligere gynekologene har feiltolket bildene - det er ikke lite fostervann men morkaka ligger som en tykk "airbag" forran og gir intryck av att det ikke er nok vann. Skal tilbake i uke 24 pga morkaka og så i uke 28 pga stoffskiftet, så jeg føler virkelig att de på sykehuset tar meg på alvor og følger dette opp 🙌💙 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hopptimisten Skrevet 26. november 2020 #125 Del Skrevet 26. november 2020 Så fantastisk å høre! ❤️ Gratulerer så mye med vellykket ultralyd og en liten gutt i magen💙🥰 Håper du klarer å slappe av litt mer fremover nå og nyte tiden litt mer☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chipndip Skrevet 7. desember 2020 Forfatter #126 Del Skrevet 7. desember 2020 Ingen symptomer bortsett fra tretthet.. er blitt forkjølet også så var og testet meg for covid idag. Tiden går så veldig langsomt og jeg føler att frykten for att dette vil gå dårlig er tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hopptimisten Skrevet 7. januar 2021 #127 Del Skrevet 7. januar 2021 Hvordan har du det om dagen?☺️ Håper det går bra med deg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hopptimisten Skrevet 16. mars 2021 #128 Del Skrevet 16. mars 2021 Hvordan går det med deg?🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chipndip Skrevet 1. april 2022 Forfatter #129 Del Skrevet 1. april 2022 Hopptimisten skrev (På 16.3.2021 den 16.07): Hvordan går det med deg?🥰 Hei 💙 Måtte forlate forumet for å ikke bli gal - og så ble det bare glemt 😅 Gutten min ble født 22/4-21 med katastrofesnitt etter att han nektet å rotere på hodet og i tilegg var stjernekikker men alt gikk veldig bra med oss begge tross att jeg mistet mye blod 💕 Hvordan gikk det for deg? 🙏 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snehvit88 Skrevet 1. april 2022 #130 Del Skrevet 1. april 2022 Chipndip skrev (1 time siden): Hei 💙 Måtte forlate forumet for å ikke bli gal - og så ble det bare glemt 😅 Gutten min ble født 22/4-21 med katastrofesnitt etter att han nektet å rotere på hodet og i tilegg var stjernekikker men alt gikk veldig bra med oss begge tross att jeg mistet mye blod 💕 Hvordan gikk det for deg? 🙏 Gratulerer😍 Leste startinnlegget ditt igjen, og det er som å lese min egen historie. (Har fått to barn nå, bare så det er sagt). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chipndip Skrevet 1. april 2022 Forfatter #131 Del Skrevet 1. april 2022 snehvit88 skrev (2 timer siden): Gratulerer😍 Leste startinnlegget ditt igjen, og det er som å lese min egen historie. (Har fått to barn nå, bare så det er sagt). Tusen takk snille du 💕 Åh Beklager att du også måtte oppleve så fæle ting Men det gir håp når du skriver att du har fått to stk 💕💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 1. april 2022 #132 Del Skrevet 1. april 2022 Godt det gikk bra til slutt ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mingus Skrevet 1. april 2022 #133 Del Skrevet 1. april 2022 Har ikke lest her før nå som den dukket opp i siste innlegg, måtte bare inn og si jeg fikk tårer i øynene og frysninger på armene etter å ha lest. Så godt det gikk bra til slutt ❤️ og Snehvit88 med den triste signaturen, og så gikk det greit til slutt med deg også. Ble helt rørt her nå jeg og veldig glad på dere begges vegne ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chipndip Skrevet 1. april 2022 Forfatter #134 Del Skrevet 1. april 2022 Keikolina skrev (12 timer siden): Godt det gikk bra til slutt ❤ Tusen takk 💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chipndip Skrevet 1. april 2022 Forfatter #135 Del Skrevet 1. april 2022 mingus skrev (12 timer siden): Har ikke lest her før nå som den dukket opp i siste innlegg, måtte bare inn og si jeg fikk tårer i øynene og frysninger på armene etter å ha lest. Så godt det gikk bra til slutt ❤️ og Snehvit88 med den triste signaturen, og så gikk det greit til slutt med deg også. Ble helt rørt her nå jeg og veldig glad på dere begges vegne ❤️ Tusen takk, Takk snille du for fine ord 💕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mingus Skrevet 2. april 2022 #136 Del Skrevet 2. april 2022 Chipndip skrev (12 timer siden): Tusen takk, Takk snille du for fine ord 💕 Skulle bare mangle 💜 vi holdt jo på bare fra desember til mai i fjor med prøving, og jeg ble ganske fra meg av negative tester allerede etter et par måneder(trodde jeg var for gammal 35 år 😅), så jeg kan ikke forestille meg hvordan det må føles etter så lang tid... Og så hvordan det må være når det plutselig gikk bra likevel 😄💖 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå