Gå til innhold

Mannen plukker seg på tissen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Warrior skrev:

Jeg kan skjønne det er ekkelt hvis det er snakk om noen som ikke vasker seg der nede, men en ren tiss.

Hvor ren er tissen din etter at du har tisset kanskje 2-3 ganger for dagen og setter deg i godstolen på kvelden for å plukke i vei? Ja, jeg bare spør, for min eget kjønnsorgan lukter faktisk TISS og SVETTE hvis jeg plukker mer der på kvelden selv om jeg dusja på morningen og tørker meg godt etter hvert dobesøk.

Men altså, hvis dere skal påstå at dere lukter blomster og er ren som dagen er lang så må dere lenger ut på landet. 

Anonymkode: 2a190...326

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

26 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Hva med kvinner som gjør det? 

Tenkte det samme

Enten :link:

Eller:nei:

Anonymkode: 3e259...037

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvor ren er tissen din etter at du har tisset kanskje 2-3 ganger for dagen og setter deg i godstolen på kvelden for å plukke i vei? Ja, jeg bare spør, for min eget kjønnsorgan lukter faktisk TISS og SVETTE hvis jeg plukker mer der på kvelden selv om jeg dusja på morningen og tørker meg godt etter hvert dobesøk.

Men altså, hvis dere skal påstå at dere lukter blomster og er ren som dagen er lang så må dere lenger ut på landet. 

Anonymkode: 2a190...326

Liker å vaske meg underveis (med rent vann for å ikke kødde til systemet) slik at jeg alltid er klar for både plukking og leking. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser egentlig ikke problemet om man er normalt renslige. Jeg synes det er kjempedeilig å vippe ut penisen til fyren jeg dater og føler meg verken ekkel om jeg tar på den eller suger den. Han er renslig og dusjer hver dag. Men nå er ikke jeg ei sånn en som krever at han vasker seg rett før en BJ. Han er ikke slik heller når det gjelder meg selv om det ikke hadde gjort meg noe da. Men jeg er ikke ekkel, og jeg vil heller ikke behandles som om jeg eller min seksualitet er noe ekkelt. 

Anonymkode: 6a15b...49c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har en samboer som stadig har hånda si nedi buksa når vi ser på tv. Tok han akkurat i nå på morgenen å ligge å kile seg selv på penishode😳 Jeg syns dette er ekkelt. Uhygenisk er det også. Har sagt noe om det til han uten at det har blitt noe bedring av den grunn. Er det vanlig at mannfolk er sånn? 

Han må gjerne kose med seg selv, men ikke i sofaen for så å plukke på fjernkontroll, ta seg noe å drikke, ta seg en sigg osv uten håndvask. 

Anonymkode: 3e4fe...b6d

Uhygenisk?

Driver ikke du å tar den der i munnen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dritekkelt! Det er en mann som ikke har lært seg grunnleggende dannelse. Det kan også være at han sliter med noe psykisk, at det er et slags oppheng. 
Ex’en min holdt på endel med å ta seg på penisen, for så å lukte på fingrene etterpå. Det viste seg at han var både urenslig, slet med avhengighet og hadde psykiske utfordringer.

Anonymkode: 528e7...a56

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må vel være kun på KG at man drar paralleller mellom å ta på tissen sin og psykiske utfordringer. Det som overrasker meg er at vi måtte på side 3 før det dukket opp...

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, nomore82 skrev:

Det må vel være kun på KG at man drar paralleller mellom å ta på tissen sin og psykiske utfordringer. Det som overrasker meg er at vi måtte på side 3 før det dukket opp...

Man snakker om mennesker som tar seg på tissen svært ofte foran andre! Det er ikke normalt!

Anonymkode: 528e7...a56

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men selv om noe ikke er normalt så betyr det ikke at det ligger noe psykisk bak.

Snart er det vel noen som kommer med standardfasiten her: "skjønner ikke at du orker dette - pakk tingene dine og flytt!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, nomore82 skrev:

Men selv om noe ikke er normalt så betyr det ikke at det ligger noe psykisk bak.

Snart er det vel noen som kommer med standardfasiten her: "skjønner ikke at du orker dette - pakk tingene dine og flytt!"

Trodde standardfrasen var;

DUMP!

Anonymkode: 2a190...326

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man svetter ganske mye i underlivet. Dette blir jo som å klø seg godt under armene, under (henge)puppene eller mellom valkene....for så å ta tak i fjernkontrollen, grafse ned i godteskåla o.l.

Glad for at jeg ikke synes det er normalt!

Anonymkode: a27c5...845

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor ren er tissen din etter at du har tisset kanskje 2-3 ganger for dagen og setter deg i godstolen på kvelden for å plukke i vei? Ja, jeg bare spør, for min eget kjønnsorgan lukter faktisk TISS og SVETTE hvis jeg plukker mer der på kvelden selv om jeg dusja på morningen og tørker meg godt etter hvert dobesøk.

Men altså, hvis dere skal påstå at dere lukter blomster og er ren som dagen er lang så må dere lenger ut på landet. 

Anonymkode: 2a190...326

Håper da for all del ingen synes det lukter blomst  av meg der nede. Da hadde jeg blitt litt bekymra. 

Nå er ikke litt tiss det verste hvis det skulle komme på hendene. Verre med alt annet folk tar i hele dagene uten å vaske hendene. Så skjønner ikke hvorfor noen synes det er så fælt. Ingen problem med å ta seg nedi buksa. Kvinner gjør det også vet du. Tror ikke akkurat folk slutter med det selv om noen synes det er ekkelt. Det er faktisk veldig avslappende. Er du ren nok. No problem. Så ja er nok ganske vanlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 minutter siden, Trynefaktor skrev:

Sprut antibac på ham gang han plukker, se om det hjelper. 

Hahaha. Sprut antibac på penishodet så slutter han nok fort🤣

Anonymkode: 3e259...037

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget er at det ikke bare handler om bakterier. Det er grisete, ekkelt og udannet. Tar du også å slipper en fis under dyna, og sier "Det er jo helt normalt!" Om du ikke visste det så: Det lukter ikke godt, og  det er ekkelt!

Anonymkode: 3e259...037

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trynefaktor
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hahaha. Sprut antibac på penishodet så slutter han nok fort🤣

Anonymkode: 3e259...037

🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må være noe av det ekleste jeg har lest her inne. Trodde virkelig ikke dette var en seriøs tråd. Enkelte er bare så utrolig ekle. 
 

Og dere som mener dette er normalt sier litt om hva slags oppdragelse dere har fått. Er det liksom greit at faren din klår seg i buksa foran TV og med deg som tilskuer da? Siden det er så normalt, så må det vel gjelde alle hann-kjønn? Æsj!!!! 

Anonymkode: 81dc8...053

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...