Gå til innhold

Mannen plukker seg på tissen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har en samboer som stadig har hånda si nedi buksa når vi ser på tv. Tok han akkurat i nå på morgenen å ligge å kile seg selv på penishode😳 Jeg syns dette er ekkelt. Uhygenisk er det også. Har sagt noe om det til han uten at det har blitt noe bedring av den grunn. Er det vanlig at mannfolk er sånn? 

Han må gjerne kose med seg selv, men ikke i sofaen for så å plukke på fjernkontroll, ta seg noe å drikke, ta seg en sigg osv uten håndvask. 

Anonymkode: 3e4fe...b6d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Be han vaske hender hver gang så går han nok lei. 

Anonymkode: edf04...306

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vanlig. Motbydelig.

Anonymkode: 3559a...8c6

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt normalt.   Så kan vel du ligge å kile deg selv.

Anonymkode: bc102...8a1

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj. Ikke normalt, har aldri opplevd noe slik i forhold. 

Anonymkode: 777b9...5b5

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, nei, ikke normalt. Jeg hadde fått hysterisk anfall om mannen holdt på slik.

Anonymkode: 1135c...b4c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksmannen min hadde for vane å sitte med lankene nedi buksa, omtrent som andre har hendene i lomma. 

Vi ble skilt av andre årsaker enn dette, altså 😂 Men kan ikke si jeg savner det der. 

Anonymkode: 4d90d...6e9

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har en samboer som stadig har hånda si nedi buksa når vi ser på tv. Tok han akkurat i nå på morgenen å ligge å kile seg selv på penishode😳 Jeg syns dette er ekkelt. Uhygenisk er det også. Har sagt noe om det til han uten at det har blitt noe bedring av den grunn. Er det vanlig at mannfolk er sånn? 

Han må gjerne kose med seg selv, men ikke i sofaen for så å plukke på fjernkontroll, ta seg noe å drikke, ta seg en sigg osv uten håndvask. 

Anonymkode: 3e4fe...b6d

Ekkelt. Men slår ikke han som det sto om i en tidligere tråd, som i tillegg smurte kukost på sofaen. :spy: 

Anonymkode: 904f7...e78

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ekkelt. Men slår ikke han som det sto om i en tidligere tråd, som i tillegg smurte kukost på sofaen. :spy: 

Anonymkode: 904f7...e78

Det var en trolletråd da, det var jo innlysende. 

Anonymkode: a83b0...05d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ekkelt. Men slår ikke han som det sto om i en tidligere tråd, som i tillegg smurte kukost på sofaen. :spy: 

Anonymkode: 904f7...e78

🤢🤮

Anonymkode: 777b9...5b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns dette er ekkelt. Uhygenisk er det også.

Greit nok at du synes det er "ekkelt" å ta seg på laksen, mEn, om ikke snoppen hans er renere enn fingrene hans, så må han jo gjøre noe galt, imo...

Er jo relativt spæss å sitte i sÅffan å bare "kile" seg på "hodet", men klør jeg på snoppen eller egga, så klør jeg meg der, og om noe så er jeg mer bekymret for hva jeg overfører fra hendene mine til snoppen, enn omvendt...

 

 

 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Beeblebrox skrev:

Greit nok at du synes det er "ekkelt" å ta seg på laksen, mEn, om ikke snoppen hans er renere enn fingrene hans, så må han jo gjøre noe galt, imo...

Er jo relativt spæss å sitte i sÅffan å bare "kile" seg på "hodet", men klør jeg på snoppen eller egga, så klør jeg meg der, og om noe så er jeg mer bekymret for hva jeg overfører fra hendene mine til snoppen, enn omvendt...

 

 

 

 

Det er rester av både tiss, sæd, svette og annet på penis når den har ligget i trusa og godgjort seg, at du da ser på det som renslig å fikle på den for så å ta på andre ting, er bare ekkelt. 

Anonymkode: b2b81...aa1

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ekkelt, men sliter med samme problem her hjemme.. sagt i fra tusen ganger, men da blir han bare irritert. Sykt ekkelt og jeg blir så forbanna..

Anonymkode: c79a9...189

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også det er vanvittig spess, men kjæresten min gjør det samme. Han sitter å koser/gnikker på tissen. Litt light-onanering. Jeg skjønner ikke hvorfor han gjør sånn i stua. Det er oppå bokseren da. 

Anonymkode: 7e494...6fb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samme problem med kjerringa, skal hele tida ned i buksa å klå på tissen min ;)

Anonymkode: 10ea1...44d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eksen min var slik. Kan ikke si jeg savner det. Helt utrolig at de ikke har lært så grunnleggende som normal folkeskikk. Man klør seg ikke på kjønnsorganene rundt folk, selv ikke samboeren(så sant det ikke er i en seksuell setting). 

Anonymkode: 6573a...7ef

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både jeg, kjæresten og flere av mine partnere gjør det samme. 

Om dere ikke kan ta dere på kjønnsorganet uten å skitne til alt rundt dere har dere enten crappy hygiene eller et meget sært forhold til kjønnsorgan. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior

Hvor normalt det er vet ikke jeg, men bedre å ta seg på tissen og ikke vaske hendene, enn de som tørker snørr, hoster i hånda, og aldri vasker hendene. Så nei det er ikke så uhygienisk, med mindre han sjelden/aldri vasker seg der nede.

Endret av Warrior
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er overhodet ikke normalt blant oppegående menn. Kan rette på utstyret utenpå buksa eller klø utenpå buksa, men ikke hånda ned i trusa, da skal det håndvask til etterpå på lik linje med do besøk.

 

 

Anonymkode: 3324d...d1f

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...