Gå til innhold

Mannen plukker seg på tissen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hos oss er det jeg som fikler med penisen hans hele tiden om vi sitter sammen i sofaen. Skjønner ikke problemet. 

Anonymkode: c1361...7c7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sambo gjør også dette, og helt ærlig så gjør det meg svært lite. Er mye andre ting her i livet jeg heller velge bruke energi på, enn å irritere meg om at han sitter og koser med seg selv. Sikkert uhygienisk, men vi er aldri syke, så virker ikke akkurat som om han driver på å slenger skumle bakterier rundt omkring.. 🤔 Skjer selfølgelig bare når vi er alene, forresten. 🤣

Anonymkode: 41107...9e7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som «aldri har opplevd dette» har jeg lite tiltro til, da mener jeg dere ikke følger med, eller at mannen gjør det sjult

Anonymkode: 29506...577

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men suge en uvaska kuk gjør dere glatt?!?

Anonymkode: e0158...b2d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men suge en uvaska kuk gjør dere glatt?!?

Anonymkode: e0158...b2d

🤣🤣🤣🤣🤣Dagens 

Anonymkode: baaac...e58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En skjønner nivået på KGs brukere, når så mange mener dette er normal atferd. Jeg jobber med barn, og en del av veiledningen vi legger vekt på, er at når man skal drive med tissen sin, så gjør man det når man er alene. At voksne folk mener dette er helt ok å holde på med når man sitter i sofa`n med andre, gir en følelse av at veldig mange trenger voksenopplæring. Det er noe primitivt og litt tilbakestående over det å måtte klå på seg selv hele tiden, og attpå til ikke se problemet med det.

Anonymkode: 01d66...b3e

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er man alene kan man gnikke og gnu av hjertens lyst, men å holde på sånn foran andre (om det er i sofaen foran samboeren eller i kinosalen) er atferd jeg forbinder med aper og små barn. 

Anonymkode: d7a06...920

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

🤣🤣🤣🤣🤣Dagens 

Anonymkode: baaac...e58

Jammen altså! Her legges det ut at man glatt gaper over uvaska kuk. Men når det kommer til å pelle på den i soffan, da blir’e ramaskrik å harabaill🧟‍♀️🧟‍♂️

Anonymkode: e0158...b2d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En skjønner nivået på KGs brukere, når så mange mener dette er normal atferd. Jeg jobber med barn, og en del av veiledningen vi legger vekt på, er at når man skal drive med tissen sin, så gjør man det når man er alene. At voksne folk mener dette er helt ok å holde på med når man sitter i sofa`n med andre, gir en følelse av at veldig mange trenger voksenopplæring. Det er noe primitivt og litt tilbakestående over det å måtte klå på seg selv hele tiden, og attpå til ikke se problemet med det.

Anonymkode: 01d66...b3e

:klappe:

Anonymkode: 777b9...5b5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior
1 time siden, AnonymBruker skrev:

En skjønner nivået på KGs brukere, når så mange mener dette er normal atferd. Jeg jobber med barn, og en del av veiledningen vi legger vekt på, er at når man skal drive med tissen sin, så gjør man det når man er alene. At voksne folk mener dette er helt ok å holde på med når man sitter i sofa`n med andre, gir en følelse av at veldig mange trenger voksenopplæring. Det er noe primitivt og litt tilbakestående over det å måtte klå på seg selv hele tiden, og attpå til ikke se problemet med det.

Anonymkode: 01d66...b3e

Jeg kan skjønne det er ekkelt hvis det er snakk om noen som ikke vasker seg der nede, men en ren tiss. Kan ikke være så fin på det. Trenger ikke voksenopplæring pga det.

Regner nesten med at de fleste har god hygiene der nede.

Endret av Warrior
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

De som «aldri har opplevd dette» har jeg lite tiltro til, da mener jeg dere ikke følger med, eller at mannen gjør det sjult

Anonymkode: 29506...577

Finnes det faktisk folk som tror at alle menn gjør dette?

Nei. Jeg sitter aldri å holder på med tissen min når jeg er med andre. 

Kunne ikke falt meg inn å begynne å og ta på meg selv i nærhver med andre. Det er faktisk ganske vulgært.

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men suge en uvaska kuk gjør dere glatt?!?

Anonymkode: e0158...b2d

Æsj!:kaklehone: det skjer aldri

Anonymkode: 3e259...037

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tamsi

I all verden for en prippen gjeng. Alle eksene mine har holdt på sånn, kjæresten min også. Legger hånda sånn halvveis nedi bokseren mens de ligger på sofaen, virker ikke som de registrerer det selv engang. Den bare havner nedi der når de slapper av. Men kun alene eller med bare meg tilstede. Hva skal jeg si på det liksom, jeg har jo den penisen i munnen fra tid til annen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Warrior skrev:

Jeg kan skjønne det er ekkelt hvis det er snakk om noen som ikke vasker seg der nede, men en ren tiss. Kan ikke være så fin på det. Trenger ikke voksenopplæring pga det.

Regner nesten med at de fleste har god hygiene der nede.

Det handler da ikke om hygiene for min del, men at det er primitiv oppførsel. Hvis man må tukle med seg selv til en hver tid, er man på linje med en ape. De fleste mannfolk har heldigvis kommet lenger i utviklingen av sine mentale evner, og fått en viss impulskontroll.

Anonymkode: 01d66...b3e

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker said:

Det handler da ikke om hygiene for min del, men at det er primitiv oppførsel. Hvis man må tukle med seg selv til en hver tid, er man på linje med en ape. De fleste mannfolk har heldigvis kommet lenger i utviklingen av sine mentale evner, og fått en viss impulskontroll.

Anonymkode: 01d66...b3e

Hva med kvinner som gjør det? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eksen holdt på med det, mye annet uhygienisk også. Tror det har mye med opplæring av hygiene hjemmefra. 

Anonymkode: c6189...d46

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ekkelt. Men slår ikke han som det sto om i en tidligere tråd, som i tillegg smurte kukost på sofaen. :spy: 

Anonymkode: 904f7...e78

Enda verre med han som putta qtips i rompa og la de igjen på vasken på badet 😭

Anonymkode: 739d2...9ac

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Enda verre med han som putta qtips i rompa og la de igjen på vasken på badet 😭

Anonymkode: 739d2...9ac

Hva i svarte.... 😵🤮

Anonymkode: 777b9...5b5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...