Gå til innhold

Hva tenker dere menn om damer som eier sin egen bolig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det har ingenting å si. Tror det kan sammenlignes med å være snill for menn, det er ikke det som tiltrekker partnere

Anonymkode: 4ff62...58f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan kvinner eie egen bolig?!

Beklager, glemte at det ikke var 1800-tallet...

 

 

tenker jeg på generelt grunnlag at enhver som har kommet inn på boligmarkedet, er ganske godt stilt. 

Men siden jeg ikke har kommet inn på boligmarkedet, så ville jeg kanskje ikke følt meg god nok for enn som har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feil mann vil alltid finne noe å plukke på. Imponer deg selv, så vil en mann som liker måten du tenker på digge deg✌️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Turn-off

Anonymkode: a77e9...284

Virkelig?

Anonymkode: 0fef1...351

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I alle dager, er dette noe damer går rundt å lurer på :hakeslepp:

Anonymkode: 15d0d...9d8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I alle dager, er dette noe damer går rundt å lurer på :hakeslepp:

Anonymkode: 15d0d...9d8

Nei.

Anonymkode: 61b7c...25d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei.

Anonymkode: 61b7c...25d

Tydeligvis noen...

Anonymkode: 15d0d...9d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde du vært 40 og forsatt leide, hadde jeg stusset litt. 

Anonymkode: a7adf...7ee

Jeg er 40 og leier min bolig nå for første gang på mange år. Det er ganske deilig med tanke på hvor dyrt det kan være å eie bolig og være ansvarlig for alt som må fikses. Jeg har eid 2 leligheter før, begge sammen med ekser. Den siste bodde jeg i med leieboer noen år før salg. Jeg hadde ikke råd til å kjøpe ut siste eksen (større bolig) og vi måtte derfor til slutt selge.

Skal leie ihverfall et år før jeg kjøper ny bolig og få råd fra banken til hvor jeg kan plassere pengene så lenge. Har tjent ganske godt på salget. Jeg har vært heldig og fått en flott hageleilighet med driftige huseiere som skal lydisolere mellom etasjene. Har også kvitta meg med unødvendige ting - solgt, gitt eller kasta. 

Jeg har ny, yngre kjæreste nå, men det er greit å være særboere og bli ordentlig kjent før vi evt kjøper noe sammen. Han eier egen bolig men er ganske fersk som boligeier. Jeg har eid mine to tidligere leligheter i til sammen 17 år. 

Anonymkode: f4833...709

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Mæn40 skrev:

tenker jeg på generelt grunnlag at enhver som har kommet inn på boligmarkedet, er ganske godt stilt. 

Men siden jeg ikke har kommet inn på boligmarkedet, så ville jeg kanskje ikke følt meg god nok for enn som har det.

Det var ikke vanskelig da jeg var 22. Alt man trengte var å være student med deltidsjobb og noen månedslønner på bsu. Det er mye strengere nå. Nå bør man ha fast full jobb og tjene godt. 

Anonymkode: f4833...709

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lær deg å blåse i sånne ting. Det er irrelevant. Eie, leie , hvilken forskjell utgjør det? Sier det noe spes om deg? Jeg er kvinne og kjøpte min første bolig som 32 åring, var sikkert for sent, men det var først da jeg klarte det etter mange år som student i Oslo. Den er liten, men perfekt for en person. Ca 50 M2. Møtte en mann med kraftig gjeld, vi leier ut min nå og leier en sammen. Vi elsker hverandre, han bryr seg ikke om at jeg eier og jeg bryr meg ikke om at han har gjeld. Det vi er opptatt av er hvordan vi har det sammen og det er alt som betyr noe.

Anonymkode: 139ef...9f7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, AnonymBruker said:

Opplevde i 20årene 

Anonymkode: 2fced...3a2

Kjøpte du bolig i tyveårene fikk du nok bolig av mamma og pappa og bortskjemte folk er turn-off, for de mangler som regel selvinnsikt. 

Anonymkode: a35df...adf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var ikke vanskelig da jeg var 22. Alt man trengte var å være student med deltidsjobb og noen månedslønner på bsu. Det er mye strengere nå. Nå bør man ha fast full jobb og tjene godt. 

Anonymkode: f4833...709

Blitt mye vanskeligere ja. Spesielt i Oslo / omegn. Først er du kanskje student 4-5 år og opparbeider deg gjeld, det er jo dyrt å leie. Så skal du finne fast jobb, som også kan være en kamp i Oslo, mye deltids og vikariater i første omgang. Samtidig må du leie en stund til for å opparbeide egenkapital til bolig. Uten noe hjelp fra foreldre og/ eller venner, slektninger, er det ganske hardt og vanskelig.

Synes dere som får det til i disse tider eller er på vei mot å få det til skal være stolte av dere selv. 

Anonymkode: 139ef...9f7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det betyr bare at hun mest sannsynlig ikke er flyttbar. Da vil det være dødfødt om jeg ikke vil bosette meg i byen hennes.

Anonymkode: ce89f...4de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg synes det er mer viktig at du ikke bor hjemme i en alder av 23. Om du leier eller eier er ikke så vikrig når du er så ung. Hadde du vært 40 og forsatt leide, hadde jeg stusset litt. 

Anonymkode: a7adf...7ee

Det er faktisk mange normale oppegående folk som leier selv om de er 40 i de store byene. Mange er single og har helt vanlige jobber og har ikke råd til å konkurrere med folk som har to inntekter og rike foreldre. At du hadde stusset viser jo bare at du ikke ser lenger enn din egen nese og mangler evnen til å sette deg inn i andres situasjon. 

Anonymkode: a35df...adf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper alle jenter og kvinner styrer unna menn som evt. ikke liker at hun har egen bolig. Det er verste sort mannfolk som ikke fortjener en dame.

Anonymkode: 11a82...1d2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjøpte du bolig i tyveårene fikk du nok bolig av mamma og pappa og bortskjemte folk er turn-off, for de mangler som regel selvinnsikt. 

Anonymkode: a35df...adf

For noe piss. Du er bare misunnelig.

Anonymkode: 11a82...1d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er mer viktig at du ikke bor hjemme i en alder av 23. Om du leier eller eier er ikke så vikrig når du er så ung. Hadde du vært 40 og forsatt leide, hadde jeg stusset litt. 

Anonymkode: a7adf...7ee

Hvorfor det? Min samboer eier ikke, leide en leilighet i Oslo's beste strøk til 20 000 da vi møttes. Tjener godt men har gjeld, så bankene vil ikke gi lån. Nå leier vi til 30 000 sammen og leier ut min leilighet, som gjør at vi kan bo blant Norges rikeste til en sum av ca 10 000 på hver. Synes det er ganske bra og bor bedre enn mange som eier. Vi betaler da også ned på min bolig, og har investert penger i fond. Slik det ser ut fremover kan vi fint bo her til vi blir pensjonister, vi tjener godt,og sitte igjen med egenkapital til å kjøpe feriebolig i Spania når vi blir gamle. Jeg er sjeleglad for å leie, har aldri bodd så fint i mitt liv og kunne aldri bodd sånn om jeg eide. Bor i leilighet til 20 Mill for 10 000 i måneden. Folk er bare så hjernevasket på å eie i Norge at de ikke ser andre løsninger. 

Anonymkode: 139ef...9f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker said:

For noe piss. Du er bare misunnelig.

Anonymkode: 11a82...1d2

Føler du deg truffet? Det er en forskjell på å være misunnelig og det å påpeke en sannhet. 

Anonymkode: a35df...adf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Føler du deg truffet? Det er en forskjell på å være misunnelig og det å påpeke en sannhet. 

Anonymkode: a35df...adf

I den forstad at mine foreldre er "velstående" og har hjulpet meg (selvsagt) økonomisk, ja. Men hva dette har med selvinnsikt å gjøre er et mysterium for meg.

Anonymkode: 11a82...1d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...