Gå til innhold

Hva synes dere menn om vi damer som jobber 140% ca.50timer i uke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er vel innafor? Vil du ha satset på henne? Med to barn på 11 og 13 i tillegg .

Anonymkode: 08a0e...b89

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde kanskje tenkt at det ville vært lurt om hun brukte litt mer tid på barna i steden for å date.

Anonymkode: fb2db...c0a

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg kvinne da, så ikke helt målgruppen du henvender deg til.

Men jeg er en sånn kvinne, i tillegg til jobb ut over 100% har jeg noen verv som leder innen sport. Jeg opplever det er vanskelig å finne en mann som enten "henger med", eller aksepterer at jeg har flere jern i ilden enn de fleste.

Hører med til historien at jeg har alt det mange par har av hus, bil, båt osv. Muligens det ikke passer inn i mange menn sin fantasi av å redde kvinnen eller "gi henne livet".

Anonymkode: 0e0dd...6fe

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du jobber for mye.

Anonymkode: 4a8b7...7ba

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde kanskje tenkt at det ville vært lurt om hun brukte litt mer tid på barna i steden for å date.

Anonymkode: fb2db...c0a

Vi har 50-50 ordning , får uansett ikke vært med dem hverdag. De har forresten en flink far også👍

Anonymkode: 08a0e...b89

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer litt på åssen du føler du strekker til tidsmessig om du er alene med 2 barn i tillegg? Jeg er helt alene med 2, og jobber mellom 100-120 timer i mnd. Føler absolutt jeg kunne tilbringt enda mer tid med barna..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde kanskje tenkt at det ville vært lurt om hun brukte litt mer tid på barna i steden for å date.

Anonymkode: fb2db...c0a

Har ikke tid til dating,derfor har avlyst møter med menn.

Anonymkode: 08a0e...b89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er vel innafor? Vil du ha satset på henne? Med to barn på 11 og 13 i tillegg .

Anonymkode: 08a0e...b89

50 timer er vel 125%. Verre med de to barna på 11 og 13, tyder på at du er for gammel for min del og får meg til å lure hvorfor barnefaren er ute av bildet.

Anonymkode: 73e27...c75

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du ikke kan prosentregning.

Anonymkode: d5357...969

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overtid en gang innimellom er levelig, men 50 timer generelt er for mye ja. Jeg hadde ikke orka å gå inn i et forhold med en person som vil ha så liten tid til overs.

Anonymkode: 0d977...623

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del hadde det gått fint. Det er bare å tilpasse seg. Hvis man ser løsninger på ting og ikke problemer så bør jo dette gå greit. Så får man prioritere kvalitetstiden godt når det passer. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke problemet med arbeidet, heller den tanken å skulle oppdra en annen manns avkom.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du skulle tatt et lite mattefag i tillegg.

Nå er jeg ikke mann, men tenker at du nok ikke har så mye tid til overs til barna dine? Og om al fritiden din går til barna, hvordan skal du få tid til en kjæreste da?

Anonymkode: b6518...7f6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke alle har arbeidsuke på 37.5 timer. Om man jobber steder der full arbeidsuke vanligvis er på 35.5 t så vil 140 % tilsvare 50 t/uka. 

Anonymkode: 2050f...450

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

50 timer er vel 125%. Verre med de to barna på 11 og 13, tyder på at du er for gammel for min del og får meg til å lure hvorfor barnefaren er ute av bildet.

Anonymkode: 73e27...c75

Har en 100% jobb der vi har 7timer per dag✌️7 timer * 5 dager=35 timer per uke 
35*4 uker=140timer per måned

den andre jobben er 7,5 timer  per dag. 40% tilsvarer 7,5*8dager =60 timer per måned 
 

Totalt bare 200 timer per måned. 
 

Er du misunnelig eller? Misunnelse er en sykdom. Du er for gammel for meg og når du ikke gidder å gjøre noe ting, bare sitter på ræva og glaner på skjerm. 
 

Anonymkode: 08a0e...b89

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke alle har arbeidsuke på 37.5 timer. Om man jobber steder der full arbeidsuke vanligvis er på 35.5 t så vil 140 % tilsvare 50 t/uka. 

Anonymkode: 2050f...450

Helt riktig! 

Anonymkode: 08a0e...b89

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror du skulle tatt et lite mattefag i tillegg.

Nå er jeg ikke mann, men tenker at du nok ikke har så mye tid til overs til barna dine? Og om al fritiden din går til barna, hvordan skal du få tid til en kjæreste da?

Anonymkode: b6518...7f6

Bare vær hjemme og bake du

Anonymkode: 08a0e...b89

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke alle har arbeidsuke på 37.5 timer. Om man jobber steder der full arbeidsuke vanligvis er på 35.5 t så vil 140 % tilsvare 50 t/uka. 

Anonymkode: 2050f...450

Vi har 35t/uker 👌👍Yeah!! En pen kontorjobb er den også, mega godt betalt💪

Anonymkode: 08a0e...b89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror du skulle tatt et lite mattefag i tillegg.

Nå er jeg ikke mann, men tenker at du nok ikke har så mye tid til overs til barna dine? Og om al fritiden din går til barna, hvordan skal du få tid til en kjæreste da?

Anonymkode: b6518...7f6

Sier jeg til deg at jeg har en kjæreste da? Dessuten skal jeg ikke ha en kjæreste heller. Når du kan få hele grisen, hva skal du gjøre med en liten pølse??

Anonymkode: 08a0e...b89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber døgnvakter og har fort 50 timer på en jobbuke.. (jobber 16 timer pr vakt). Men har en uke fri mellom hver gang, ellers ville jeg ikke kunne sett barna😳 Jeg hadde nok jobbet mer hadde jeg vært barnløs. Og jeg fikk meg kjæreste til og med🤪

Anonymkode: 2c073...f38

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...