Gå til innhold

Svettelukt av menn som trener på senter


Tough cookie

Anbefalte innlegg

Just now, AnonymBruker said:

Det er faktisk veldig vanlig i utlandet. Mest fordi noen menn ikke klarer å oppføre seg. 

Anonymkode: 5f838...e9f

Rart det ikke har kommet hit i større grad enn det har gjort. Menn er ofte et problem for kvinner.

Anonymkode: c05d8...bf3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Rart det ikke har kommet hit i større grad enn det har gjort. Menn er ofte et problem for kvinner.

Anonymkode: c05d8...bf3

Jeg har trent på treningssenter i ca 12 år. Har aldri blitt plaget av menn (eller kvinner). Kanskje det hjelper med resting bitch face og hodetelefoner?

De fleste norske menn oppfører seg bra, faktisk

Anonymkode: 5f838...e9f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rart det ikke har kommet hit i større grad enn det har gjort. Menn er ofte et problem for kvinner.

Anonymkode: c05d8...bf3

Hvor er menn et problem for kvinner og hva gjør dem som utgjør et problem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei venninne av meg bodde i Teheran og trente på et senter, og der var det ikke gammal svettelukt som var problemet men ekstrem herreparfyme lukt. Mannfolka stylet håret og dunket seg i parfyme før de gikk inn og trente☺️

Anonymkode: e3396...f12

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har trent på treningssenter i ca 12 år. Har aldri blitt plaget av menn (eller kvinner). Kanskje det hjelper med resting bitch face og hodetelefoner?

De fleste norske menn oppfører seg bra, faktisk

Anonymkode: 5f838...e9f

Eller ikke strutte med rumpa og gå halvnaken. Får ikke så mange blikk usminket med litt baggy tøy. Nå mener jeg ikke at kvinner ikke skal kunne få gå kledd som de vil. Men det er selvfølgelig vanskelig å motstå stirring om det er noe fint å se på. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Roci skrev:

Jo, men spørsmålet til TS var jo hvorfor menn ikke klarer å vaske treningstøyet sitt skikkelig. Jeg svetter realt når jeg trener hardt, og jeg er slettes ikke luktfri, men jeg klarer da å vaske treningstøyet mitt rent likevel.

Ja, det burde alle klare. Gammel svette er fælt. Enig i det, men finnes som sagt verre ting :) 

Anonymkode: 41e65...42a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MrTeddy29

Trur folk syter for mye..

Hva forventer du på et treningsenter, at det skal lukte som du er på et parfyme butikk?

Folk svetter som bare faen der inne, og all lukt blir samlet. Slutt og klag, om du ikke tåler at det kan lukte litt vondt lukt, eller svette så anbefaller jeg deg og slutte og trene og gå ute istedentfor. 

Noen svetter mere, noen svetter mindre. Noen klær er ikke like lett og vaske, så slutt og døm folk.

Du er tross alt der for og trene, ikke drive og lukte etter folk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, darkrobin28 skrev:

Trur folk syter for mye..

Hva forventer du på et treningsenter, at det skal lukte som du er på et parfyme butikk?

Folk svetter som bare faen der inne, og all lukt blir samlet. Slutt og klag, om du ikke tåler at det kan lukte litt vondt lukt, eller svette så anbefaller jeg deg og slutte og trene og gå ute istedentfor. 

Noen svetter mere, noen svetter mindre. Noen klær er ikke like lett og vaske, så slutt og døm folk.

Du er tross alt der for og trene, ikke drive og lukte etter folk

Det er stinkende gammel svettelukt jeg snakker om, ikke vanlig svettelukt som er på treningssenter. 

Når treningssentre henger opp plakat i hvordan vaske teknisk treningstøy og oppfordring om å skifte t-skjorte mellom hver gang man trener, må det være flere enn meg som reagerer på det. 

Ts

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ei venninne av meg bodde i Teheran og trente på et senter, og der var det ikke gammal svettelukt som var problemet men ekstrem herreparfyme lukt. Mannfolka stylet håret og dunket seg i parfyme før de gikk inn og trente☺️

Anonymkode: e3396...f12

I Iran finnes det ikke felles treningsfasiliteter for menn og kvinner, så her er det noe som ikke stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Roci said:

Jo, men spørsmålet til TS var jo hvorfor menn ikke klarer å vaske treningstøyet sitt skikkelig.

Jeg klarer fint å vaske treningstøyet mitt skikkelig, og det er det mange andre menn som også klarer. Spørsmålet er derfor ikke relevant.

Anonymkode: dd916...824

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Pierre Gynt skrev:

I Iran finnes det ikke felles treningsfasiliteter for menn og kvinner, så her er det noe som ikke stemmer.

Ikke vet jeg, men det var det hun fortalte meg, men jeg vet ikke hvilke type treningssenter det var, om det var vanlig treningssenter, kampsport, yoga? Har ikke peiling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior

Det har ingenting med hygiene å gjøre. Det er vel det at det ikke går bort fra tøyet eller kommer tilbake. Uansett hvor godt det vaskes. Mest sannsynlig er det for det er faktisk normalt å svette på et treningssenter. Vi er der for å trene til svetten renner💪🏻 Både kvinner og menn. Er jo en grunn til at man dusjer etterpå.

Er der ikke for å lukte blomst. 

Endret av Warrior
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Anne 69 skrev:

Kanskje noen menn føler seg truffet og har lyst til å svare meg? 

Føler meg ikke truffet i det hele tatt, men manne-svette lukter mye mer enn dame-svette... For det andre er det mange menn (og damer) som ikke skjønner hvordan man skal vaske syntetiske klær, og det er også noen som bruker treningsklærene flere ganger... Det er ikke mer komplisert enn det...

Syntetiske klær er forøvrig dritt, når det kommer til svettelukt...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Beeblebrox skrev:

Føler meg ikke truffet i det hele tatt, men manne-svette lukter mye mer enn dame-svette... For det andre er det mange menn (og damer) som ikke skjønner hvordan man skal vaske syntetiske klær, og det er også noen som bruker treningsklærene flere ganger... Det er ikke mer komplisert enn det...

Syntetiske klær er forøvrig dritt, når det kommer til svettelukt...

Riktig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vasker hver gang, så fort jeg kommer hjem legger jeg den i kaldt vann for å få vekk svetten. Så i maskina på 60grader(selv om det står 40).

Men parfyme og annen lukt er helt JÆVLIG både på senter og andre steder.

Anonymkode: 300c8...9f1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det nevnes flere ganger her at folk ikke vet hvordan man skal vaske treningsklær. Har aldri vasket treningsklær på noen annen måte enn andre klær, hva er det dere sikter til?

Anonymkode: aabd5...6e0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det værste på treningssentere er lukten av nypulte jenter med headsett, struttende rumper og sure tryner. 

Anonymkode: c6da2...e96

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det værste på treningssentere er lukten av nypulte jenter med headsett, struttende rumper og sure tryner. 

Anonymkode: c6da2...e96

Ok

Anonymkode: 1d064...f4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...