Gå til innhold

Svettelukt av menn som trener på senter


Tough cookie

Anbefalte innlegg

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok

Anonymkode: 1d064...f4d

FAEN ikke Ok

Anonymkode: c6da2...e96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 8.7.2020 den 13.27, Anne 69 skrev:

Jeg har savnet treningssenteret mitt, men nå på mandag når jeg  trente der for første gang på flere måneder, så oppdaget jeg en ting jeg ikke har savnet. 

Det er den gamle kvalme svettelukten som man kjenner på 3 meters avstand, fra en del menn som trener i syntetisk t-skjorte.

Det er ekstremt sjeldent at jeg kjenner det lukter svette fra damer som trener i sånt tøy, så hvorfor i huleste klarer ikke menn å vaske t-skjortene slik at de ikke stinker? 

De må jo kjenne stanken selv? Det er så kvalmt at jeg nesten har lyst til å snu i døra når jeg kjenner det. 

Kanskje noen menn føler seg truffet og har lyst til å svare meg? 

Menn lukter ikke svette hvis de har ren t-skjorte. Det betyr at de ikke har dusjet den dagen, og har brukt den skjorten før. Mye nasty mannfolk. Urenslige og grisete. Jeg skal ikke tilbake i treningssenter. Blir beglodd gjør man også!

Anonymkode: b9d7e...324

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.7.2020 den 17.18, AnonymBruker skrev:

Jeg trener på et senter som bare har kvinnelige medlemmer. Helt fantastisk!

Anonymkode: dae6b...874

Hvor er dette? Hva heter det?

Anonymkode: b9d7e...324

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.7.2020 den 17.29, Hr. Aktiv skrev:

Hvor er menn et problem for kvinner og hva gjør dem som utgjør et problem?

Stirrer, stirrer, stirrer. Følger deg med blikket når du går forbi. Litt for nærme, in my space. Dominante. Må passe på hvordan jeg tøyer ut f.eks og i noen øvelser. Menn må lære seg å se bort! Hold øynene deres for dere selv.

Anonymkode: b9d7e...324

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.7.2020 den 14.24, Kaffefrøken skrev:

Du plukker opp den lukten fordi du ikke er genetisk kompatibel med disse mannfolka. Vi skiller ut kjønnsfermoner som instinktivt blir plukket opp og spiller inn på hvordan vårt immunforsvar matcher med en eventuell partner. 

Når man trener svetter man, og det får man ikke gjort så mye med under selve treningsøkten. 

Det kan også være at de har vasket syntetiske klær med tøymykner i. Det kapsler inn svettelukten og forsvinner aldri igjen selv om du vasker hundre ganger. 

Anonymkode: dcf4b...9e2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk et tips om å ha en spiseskje ("litt") eddik istedet for skyllemiddel når jeg vasker treningsklærne. Dette skal fjerne svettlukt som ikke forsvinner i vanlig vask. Har ikke testet enda, men må prøve det.

Har en genser som jeg kan ta rett ut av kleskapet (ren) og som lukter like etter jeg begynner å trene. Enten fungerer det, eller så kastes den! Skikkelig ubehagelig å oppdage... 😕

Anonymkode: f6a11...ad1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

FAEN ikke Ok

Anonymkode: c6da2...e96

OK . 

Anonymkode: 1d064...f4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.7.2020 den 19.39, AnonymBruker skrev:

Det nevnes flere ganger her at folk ikke vet hvordan man skal vaske treningsklær. Har aldri vasket treningsklær på noen annen måte enn andre klær, hva er det dere sikter til?

Anonymkode: aabd5...6e0

Teknisk treningstøy skal vaskes uten skyllemiddel f.eks. Vaskes de med tettes fibrene igjen. De bør også vaskes med vaskemiddel uten bleking. Jeg gjetter at ikke alle vasker de vanlige klærne uten skyllemiddel. 

Anonymkode: 6762b...674

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Teknisk treningstøy skal vaskes uten skyllemiddel f.eks. Vaskes de med tettes fibrene igjen. De bør også vaskes med vaskemiddel uten bleking. Jeg gjetter at ikke alle vasker de vanlige klærne uten skyllemiddel. 

Anonymkode: 6762b...674

Jeg bruker sportsvask til teknisk treningstøy og regner med det inneholder de riktige vaskestoffene

Anonymkode: e3396...f12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker sportsvask til teknisk treningstøy og regner med det inneholder de riktige vaskestoffene

Anonymkode: e3396...f12

Det gjør det nok. 

Men jeg tviler på at en som vasker treningstøyet likt som de andre klærne bruker sportsvaskemiddel, selv om det i teorien kan skje. Vedkommende trenger selvfølgelig ikke bruke skyllemiddel heller, men ser ikke bort fra at mange gjør det. 

Anonymkode: 6762b...674

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kan også være at de har vasket syntetiske klær med tøymykner i. Det kapsler inn svettelukten og forsvinner aldri igjen selv om du vasker hundre ganger. 

Anonymkode: dcf4b...9e2

Haha, det er det kjæresten min gjør. Han er veldig hygienisk, men treningsklærne hans stinker. Jeg tenker bare at da roter han seg ikke borti noe tull på trening😂

Anonymkode: 10097...2b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har en genser som jeg kan ta rett ut av kleskapet (ren) og som lukter like etter jeg begynner å trene. Enten fungerer det, eller så kastes den! Skikkelig ubehagelig å oppdage... 

😕

Anonymkode: f6a11...ad1

Før du ev. kaster den ville jeg prøvd vann blandet med 35 % essens over natta, deretter vaske i maskin. Bare vær obs på at essensen virker etsende på huden ufortynnet. Ev. ville jeg forsøkt å rengjøre vaskemaskinen med eddikessens. Den bør få en 90 graders vask, eller annen rens innimellom. 

Anonymkode: 6762b...674

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor er dette? Hva heter det?

Anonymkode: b9d7e...324

Her i Trondheim har de et treningssenter kun for kvinner som heter House of Femme😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Teknisk treningstøy skal vaskes uten skyllemiddel f.eks. Vaskes de med tettes fibrene igjen. De bør også vaskes med vaskemiddel uten bleking. Jeg gjetter at ikke alle vasker de vanlige klærne uten skyllemiddel. 

Anonymkode: 6762b...674

Bruker ikke skyllemiddel på noe, anser det som et helt unødvendig produkt. 

Anonymkode: aabd5...6e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...