Gå til innhold

Krenkelseshysteriet når nye høyder, nå med søstrene Furuset og en hårsår finnmarking.


HalldirV2

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Blondie65 skrev:

Folk ble nå fornærmet den gangen også. Tenk å sette seg ned og skrive en klage for hånd i brevs form til NRK fordi de ikke likte et innslag? Det var helt vanlig.

Men ja, å lete i Kirkvaag katalogen ble nostalgisk for meg også. Alle disse parodiene på kjente politikere og andre offentlige personer. Han var flink!

Joda, absolutt, men nå tenkte jeg mer generelt. Nå er ikke jeg så himla gammel, men gammel nok til å huske deler av 80-tallet. Enkelte folk ble fortsatt støtt av metal musikk dengang husker jeg, til og med noe så uskyldig som Metallica. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Villfisker
4 timer siden, Neste skrev:

I dag er det farlig å snakke offentlig, må veie hvert ord....før man sier NOE.

Hvor lenge kan man skrive mørk sjokolade?

 

Neste generasjon får nok operert inn glidelås på munnen også. Som trekkes igjen hver gang noen føler seg krenket 🤐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Villfisker skrev:

Neste generasjon får nok operert inn glidelås på munnen også. Som trekkes igjen hver gang noen føler seg krenket 🤐

Eller en "digital dings" opereres inn i hjernen som man kan legge inn NEI-ord. Så fort man prøver å si disse ordene så går det ikke 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Villfisker
4 minutter siden, Neste skrev:

Eller en "digital dings" opereres inn i hjernen som man kan legge inn NEI-ord. Så fort man prøver å si disse ordene så går det ikke 😂

Enda verre 😖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Villfisker skrev:

Enda verre 😖

Er jo den veien alt går, sosial kontroll. Alt skal bestemmes av noen over oss.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Villfisker
Akkurat nå, Neste skrev:

Er jo den veien alt går, sosial kontroll. Alt skal bestemmes av noen over oss.

Ja. Dessverre går det mye den veien nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blondie65

... eller vi legger oss til omsnakking ...

"Det blir som badetemperaturen et sted det pleier å være veldig kaldt".

"Det regnet nesten like mye som det regner et sted det pleier å regne mye".

"Sånn som R'ene dine høres ut, høres det ut som du kommer fra et sted der de skarrer på R'en".

... og borte er all koloritt i språket.

Jeg synes at man bør skille mellom varig, ensidig og usaklig nedrakking eller latterliggjøring av en bestemt gruppe eller landsdel - det er påstanden mot Joikakakene. Og en fyndig kommentar om været eller temperturen i en landsdel.

Vet dokker forresten koffor Bergensere snakker så bredt og i nesen? Jo, det er fordi det regner så mye at vi må puste med munnen for å unngå å drukne! (Presentert av Erik Del Barco Soleglad - jeg ler hver gang jeg hører den).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for personangrep og avsporinger, og svar til dette. 

_popcorn_, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.7.2020 den 10.22, HalldirV2 skrev:

Joda, absolutt, men nå tenkte jeg mer generelt. Nå er ikke jeg så himla gammel, men gammel nok til å huske deler av 80-tallet. Enkelte folk ble fortsatt støtt av metal musikk dengang husker jeg, til og med noe så uskyldig som Metallica. 

Enkelte hadde jo som hobby å spille LP-plater baklengs og lytte etter satanistiske beskjeder! :ler: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Ardwinna skrev:

Enkelte hadde jo som hobby å spille LP-plater baklengs og lytte etter satanistiske beskjeder! :ler: 

Haha, ja, det var tider ass. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎02‎.‎07‎.‎2020 den 16.55, AnonymBruker skrev:

🎶Ro ro til krenkeskjær! Hvor mange krenkes kan det der? En til far og en til mor, en til søster, en til bror, en til tante og svigermor, en til kompis som over gaten bor og til aaalle andre på denne jord!🎶

Anonymkode: 2e7b9...677

Herregud så barnslig. Er det mulig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var jo bare humoren til Else Kåss Furuseth, og det skjønte han ikke.. 

Hvis han er i 70-80 årene kan jeg kanskje forstå det, siden samer og nordlendinger var uønsket i Oslo på 50-60 tallet. 

Endret av Anne 69
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...