Gå til innhold

The real housewives of Beverly Hills

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

EtFo skrev (På 6.10.2022 den 1.21):

Hva mente Kim med «Let’s talk about the husband»?

Tror det var noe med spekulasjoner om utroskap eller noe i den dur.

Synes Lisa Rinna er den absolutt mest falske personen der, alt er bare et spill for henne. Det er jo såklart mer eller mindre der for alle i serien, men Rinna har seriøst så dobbelmoral at ingenting hun sier kan bli tatt seriøst😅  

Liker Garcelle, hun sier det alltid som det er. Ingen tørr å prøve seg på henne slik som de angriper de fleste andre. De  'frykter' henne litt sånn som de frykter Erika. 😅  Tror de valgte å gå i mot Kathy så sterkt fordi at hun var godt likt av seerne.. 

Hvem tror dere blir ditchet til neste sesong? Jeg tipper Crystal, Diana(håper ikke det) og forhåpentlig Rinna 🤣

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Elidaa skrev (5 timer siden):

Tror det var noe med spekulasjoner om utroskap eller noe i den dur.

Synes Lisa Rinna er den absolutt mest falske personen der, alt er bare et spill for henne. Det er jo såklart mer eller mindre der for alle i serien, men Rinna har seriøst så dobbelmoral at ingenting hun sier kan bli tatt seriøst😅  

Liker Garcelle, hun sier det alltid som det er. Ingen tørr å prøve seg på henne slik som de angriper de fleste andre. De  'frykter' henne litt sånn som de frykter Erika. 😅  Tror de valgte å gå i mot Kathy så sterkt fordi at hun var godt likt av seerne.. 

Hvem tror dere blir ditchet til neste sesong? Jeg tipper Crystal, Diana(håper ikke det) og forhåpentlig Rinna 🤣

Har sett rykter på sosiale medier om at Dorit, Diana og Crystal blir dumpet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Lets talk about the husband» stammer fra rykter om at Harry Hamlin er homofil og lever dobbeltliv i Canada med mannlig partner (han er mye i Canada for filminnspilling). 

Ryktes at Dorit blir friend of neste sesong. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juicy første del av Reunion!

Bra de spurte

Spoiler

Diana om "ryktene" ang boken hennes, at de tok for seg Crystal og hennes påståtte fæle samtale med Sutton, og ganske grimt det som kommer frem om Garcelle og Diana. Ganske ekkelt faktisk! Dødstrusler og trusler både til og fra er jo ganske alvorlig.

Endret av Hatsumomo
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hatsumomo skrev (2 timer siden):

Juicy første del av Reunion!

Bra de spurte

Vis skjult innhold

Diana om "ryktene" ang boken hennes, at de tok for seg Crystal og hennes påståtte fæle samtale med Sutton, og ganske grimt det som kommer frem om Garcelle og Diana. Ganske ekkelt faktisk! Dødstrusler og trusler både til og fra er jo ganske alvorlig.

Jeg måpte litt når det kom frem. 😲 Tydelig at det er masse som skjer bak kulissene som vi ikke får med oss. 

Må si at jeg liker Garcelle mer og mer. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (På 1.10.2022 den 12.18):

En ting skal Rinna ha da, hvis Kathy Hilton har så mye makt i sirklene hun frekventerer, og de andre damene ikke tør å gå opp mot Kathy pga det, så er nå Rinna ganske så tøff i trynet som kjører på da.

Men- hva er det å gå etter da? Hun har jo lagt seg flat, ringt de fleste av dem (?? Virket sånn hvertfall?) bedt om unnskyldning for oppførselen sin - når hun var hjemme hos Kylie så virket hun jo oppriktig, hun ventet til Lisa R kom for å be henne om unnskyldning også …… så gnåler LR videre om det, kan ikke ta i mot unnskyldningen - hun MÅ fortsette - hva er poenget med det? 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte Rinna tidligere, men nå synes jeg hun er blitt litt for drøy. Blir likevel litt kjedelig uten henne.

Og den kommentaren om at hun får kreft og dør om hun ikke slarver om det…🤦‍♀️

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vintermåne skrev (På 14.10.2022 den 1.32):

Men- hva er det å gå etter da? Hun har jo lagt seg flat, ringt de fleste av dem (?? Virket sånn hvertfall?) bedt om unnskyldning for oppførselen sin - når hun var hjemme hos Kylie så virket hun jo oppriktig, hun ventet til Lisa R kom for å be henne om unnskyldning også …… så gnåler LR videre om det, kan ikke ta i mot unnskyldningen - hun MÅ fortsette - hva er poenget med det? 

For å få fokus vekk fra hun selv😒 og fra Erika. Begge har jo oppført seg dumt. Skjønner at Lisa har det vanskelig, men LVP ble jo på ingen måte unnskyldt når broren hennes døde! Fy f.. så slemme de var mot henne på den tiden!

Endret av Elidaa
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hva tenker folk om reunionen? 

Kathy fremstod dessverre litt bortskjemt i denne delen. 

Tror absolutt på at hun klikket den kvelden. Men sitter fremdeles med en følelse av at Lisa Rinna overdriver og vrir på det som skjedde. 

Lisa Rinna klarer jo aldri å lære når hun bør holde kjeft og la ting ligge. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kathy kom veldig dårlig ut av denne reunionen, hun virker jo helt gal. Kyle virker redd henne rett og slett. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mhjo skrev (På 9.10.2022 den 9.55):

«Lets talk about the husband» stammer fra rykter om at Harry Hamlin er homofil og lever dobbeltliv i Canada med mannlig partner (han er mye i Canada for filminnspilling). 

Ryktes at Dorit blir friend of neste sesong. 

😲What?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rhodiola skrev (2 timer siden):

Reunion var ganske undervelmende, sorry. Veldig synd at Kathy blir for komfortabel foran kamera, for hennes del var det kanskje bedre når hun var en mystisk skikkelse i eliten? Sesongen var ganske grei, reunion ble litt bakgrunnsstøy. 

Kathy går ihvertfall ikke rundt grøten, hun tar for seg både LR og Erika, på kornet som bare juling.:nigo:

Men hun gjør det for å få vekk oppmerksomheten fra seg selv, så jeg tror definitivt at hun ikke er så uskyldig som hun hevder å være.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror absolutt ikke Kathy er uskyldig, men DIGG å se noen stå opp i mot både Rinna og Erika! Jeg tror også Kathy hadde meltdown, men hvem har ikke hatt det i serien? Rinna har så lite hun skal si, som har jugd, brølt og vært nasty (spesielt denne sesongen). Jeg tror Rinna drar dette til sin fordel. Ingen kamera, ingen andre som hørte noe, også kommer Erika og sier at «the slurs» i Aspen KUN ble sagt til henne. Å der outa hun seg selv om å lekke det til media. Fordi historien om homofilie slengbemerkninger kom FØR serien gikk på TV (kom under innspilling), og hvis Erika sier at det kun var henne hun sa det til. Vel, da vet vi hvem som lekket historien. 

Erika og Rinna has «never lied» som de sier: pøh! Münchhausen, Kim is close to death, ekteskapet med Tom, og hvem kasta boka til Garcelle eeeegentlig i søppla? Synes de driter seg ut her. Tydelig at nå skal Kathy dras ned for nå skal fokuset vekk fra Erika.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker jeg ikke klarer helt å engasjere meg i Kathy vs Rinna (eller Erika), siden jeg oppfatter begge sider som både slemme og løgnaktige. Tror begge sider lyver og overdriver i hver sin retning. Tror absolutt på at Kathy har sagt kjipe ting (hun har fremstått veldig ditzy og morsom i forrige sesong av RHOBH men hun har vist andre sider nå, pluss i Paris Hilton-dokumentaren og i det jeg har lest som sto i boken House of Hilton (leste en lang recap/oppsummering av boken på Reddit) men Rinna er jo så overdramatisk, lite troverdig og bare..teit.. Og Erika fremstår jo helt sosiopat. Alle tre virker også veldig dumme rett og slett.

Håper på noen nye fjes neste sesong. Jeg liker Sutton, Garcelle og Crystal egentlig :) Crystal er litt kjedelig da men hun og Sutton er jo venner nå så de kunne jo filmet mer sammen.

Generelt håper jeg det kan komme inn litt historier som ikke bare er krangling (men synes det generelt om alle real housewives-seriene, synes det har tapt seg siden starten er så utrolig mye fokus på konflikter som dras ut i det uendelige)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes reunionen denne gangen ble litt kjedelig, for man får ikke svar på egentlig noe.
Drinken på slutten ble ødelagt av gråting fra Kyle.

Kathy har mye makt, det er tydelig. Og spesielt ovenfor Kyle. 

Jeg tror Lisa Rinna rett og slett har vært litt for preget av hennes mors dødsfall denne sesongen, og kanskje det er derfor hun ble så traumatisert (som hun selv sier) av Kathy sitt utbrudd. I sorg kan man overreagere på mye. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Rhodiola skrev (På 30.9.2022 den 22.04):

Jeg tror også det, alle de søstrene har vist sine sider så at eldstemann har et temperament kan jeg se for meg.

Lisa Rinna er rett og slett uspiselig. Det er hvert eneste år. Og hun går etter andre på en hensynsløs og nesten ondskapsfull måte. Og, det sier jeg som noen som likte Rinna veldig lenge. Den scenen med henne og Kim i limoen på vei til Eileen (Poker Night) er tidløs. Grusomt at Kim gikk/går igjennom en så ødeleggende lidelse, men den utvekslingen som foregikk i den limoen husker jeg nesten ord for ord.

Nå er det jo derfor jeg ser på real housewives, men når jeg først la merke til disse tingene ble det vanskelig å ikke se. Når du nevner Denise… stakkars menneske.

De var så ufattelig nådeløse og frekke. Jeg liker Denise Richards veldig godt jeg, så er kanskje ‘biased’, men å få en heeel sesong til å handle om hennes seksuell aktivitet og preferanser liker jeg ikke.

Ja, det kan tenkes at det er fordi at hun har en ektemann - men, jeg synes de la ekstra press på at hun, angivelig, lå med en dame. 

Helt enig angående Denise Richards..for meg virket det som det var noe annet de prøvde å dekke over for - ved å lage disse bagatellene om til en skandale..men vet ikke helt hva? Kanskje de var misunte over at Denise tjener lassevis mer enn dem for å delta i serien? :P 

Helt surrealistisk å se hvordan de staget hele komplottet mot Denise - hvor de plutselig tar  Brandi inn i varmen igjen, og tar alt hun sier for god fisk..hun som hele gjengen hadde et horn i siden til for noen mnd siden..Og hvordan Rinna kaster Denise under bussen. Når Denise ikke ønsker at de skal snakke om sex og sexliv i hennes barns nærvær - og de er helt sjokkerte over at hun ikke vil tillate dette..virker jo helt på jordet hele gjengen. Samtidig som jeg skjønner at det kan fremstå dobbeltmoralsk når Denise forteller hele verden om mannens penisstørrelse og hvordan hun ville at mannen hennes skulle få oppleve happy ending hos en massør..

Uansett merkelig å se hvordan de undergraver Denises reaksjoner og gasslighter hennes forsøk på å forklare og renvaske seg selv..når man tenker tilbake på hvordan de selv har reagert på utroskapsrykter, rykter om Rinnas mann osv, da har det ikke vært måte på hvor forståelsesfulle de har vært for hverandres reaksjoner.

For en gjeng! Hva skal man med fiender når man kan ha venner som dette.

P.s Ja jeg har akkurat sett sesong 10 :P Hurra for Hayu! 

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp begynt sesong 12. 

Det er en ting jeg lurer på og det er innbruddet hos Dorit. Er den staget? 

Jeg blir aldri klok på Erika. Er hun skyldig eller ikke. Jeg har fulgt med fra hennes første sesong og hun har aldri hatt besøk av vennene sine, bortsett fra fruene. Det er kun folk hun betaler som henger med henne og det syns jeg er rart.

Endret av bonsaijenta
.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...