Gå til innhold

Hvor ofte spiser du sjokolade? Er hver dag vanlig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg spiser en stripe kokesjokolade til ettermiddagskaffen hver dag, i tillegg blir det alltid litt sjokolade eller sjokoladekake i tillegg i helgene.  Så lenge jeg holder meg til denne mengden går jeg ikke opp i vekt 😊

Anonymkode: e444e...3ed

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Khloe

Spiser sjeldent andre dager enn lørdag, men det hender jeg tar en bit til kaffen hvis jeg er sugen på noe søtt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje en gang i måneden, men sikkert sjeldnere. Og da er det helst kokesjokolade eller kvikk lunch. Er ikke så glad i sjokoolade. 

Anonymkode: a2cc4...610

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser vel en plate melkesjokolade i uka ca, noen ganger litt mer. 😳 Er normalvektig, med litt ekstra på magen. Vet at jeg burde roe inntaket, men greier ikke. Hvertfall ikke etter at firkløver med havsalt og appelsin kom i butikken! 😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser sjokolade flere ganger i uka, men ikke hver dag. Kun mørk sjokolade, liker ikke melkesjokolade. Gjerne et par ruter - en er for lite!

Anonymkode: 26f44...d20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bienvilleparish

Spiste det før, men nå har jeg begynt å få fett på magen så nå er det helt stopp og kun 6 knekkebrød om dagen 😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spiser i helgene. Jeg må ha «faste» dager på sånt, ellers går det heilt skeis 😅 

Anonymkode: 06b5b...3c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre-fire biter i helga vanligvis. Litt mer når jeg har mensen.

At jeg kan gjøre noe som voksen, betyr ikke at det er sunt for kroppen eller hodet :) 

Anonymkode: c2e11...a25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...