Gå til innhold

Hvor ofte spiser du sjokolade? Er hver dag vanlig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Selv spiser jeg sjokolade hver dag. En av fordelene med å være voksen. Noen mener man kun bør spise en dag i uka! Eller kun helgene. Skjønner ikke at man kan klare det? Hva er vanlig, hva gjør dere? Selv er jeg heldigvis aktiv og tynn av natur, så legger ikke på meg uansett.

Anonymkode: 51f5a...de8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hver dag stort sett. Til gjengjeld spiser jeg som regel mørk sjokolade og ikke ekstreme mengder akkurat, og spiser ikke annen godteri enn sjokolade (synes ingen annen godteri er verdt det sammenlignet med sjokolade, sjokolade er best). Er veldig slank (lettere undervektig/på grensa til undervektig)... 

Anonymkode: 9628d...a97

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser sikkert en knekk 86% hver dag. Slank og sunn, så null stress.

Anonymkode: 54138...cb7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser nesten aldri sjokolade siden jeg ikke har det hjemme. Hvis jeg hadde hatt en pakke hadde jeg kanskje spist en liten rute om dagen

Anonymkode: 59aee...673

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver dag. Ca 1/4 av kaloriinntaket er sjokolade. Er slank, men dvask. Antar jeg er feit innvendig.

Anonymkode: 5dd9d...cb0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ikke spist sjokolade på 1 måned. Dersom jeg spiser sjokolade, er det kun i helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker ikke sjokolade. Vin derimot - hver dag. Is hver dag nå om sommeren.

Anonymkode: 8272a...1f2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hver dag men hver uke. Spiser det den dag jeg vil.. Bryr meg ikke om helg eller ukedag 

Anonymkode: cc27d...94b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mørk sjokolade smaker jo drit, så hvis man spise mer enn to biter blir man jo kvalm. 

Vil heller være lubben og spise melkesjokolade enn å tvinge i meg mørk sjokolade bare for å være slank🙄

Anonymkode: 4e03d...b16

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hver dag stort sett. Til gjengjeld spiser jeg som regel mørk sjokolade og ikke ekstreme mengder akkurat, og spiser ikke annen godteri enn sjokolade (synes ingen annen godteri er verdt det sammenlignet med sjokolade, sjokolade er best). Er veldig slank (lettere undervektig/på grensa til undervektig)... 

Anonymkode: 9628d...a97

Til gjengjeld mørk? Hva betyr det? Du tror vel ikke på myten om at mørk sjokolade er sunnere enn annen sjokolade?

https://www.nordlys.no/helse/kultur/musikk/advarer-mot-sjokolade-myte-vi-bor-ikke-la-oss-lure/s/5-34-1138354
 

– Innmari mange tror at mørk sjokolade er sunnere. Det stemmer ikke. 

Anonymkode: 51f5a...de8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Mørk sjokolade smaker jo drit, så hvis man spise mer enn to biter blir man jo kvalm. 

Vil heller være lubben og spise melkesjokolade enn å tvinge i meg mørk sjokolade bare for å være slank🙄

Anonymkode: 4e03d...b16

Heldigvis for deg er ikke mørk sjokolade sunnere. Det er bare en myte. Se innlegget over.

Anonymkode: 51f5a...de8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke hver dag men hver uke. Spiser det den dag jeg vil.. Bryr meg ikke om helg eller ukedag 

Anonymkode: cc27d...94b

Du spiser sjokolade hver uke? Ja, hvem gjør ikke det? De fleste spiser nok hvert år også.

Anonymkode: 51f5a...de8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selv spiser jeg sjokolade hver dag. En av fordelene med å være voksen. Noen mener man kun bør spise en dag i uka! Eller kun helgene. Skjønner ikke at man kan klare det? Hva er vanlig, hva gjør dere? Selv er jeg heldigvis aktiv og tynn av natur, så legger ikke på meg uansett.

Anonymkode: 51f5a...de8

Uansett om du ikke legger på deg, så er det ikke sunt å spise sjokolade hver dag.

Anonymkode: a125f...345

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En til to ganger i uken, men sjelden veldig mye.

Anonymkode: bf8af...ea4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selv spiser jeg sjokolade hver dag. En av fordelene med å være voksen. Noen mener man kun bør spise en dag i uka! Eller kun helgene. Skjønner ikke at man kan klare det? Hva er vanlig, hva gjør dere? Selv er jeg heldigvis aktiv og tynn av natur, så legger ikke på meg uansett.

Anonymkode: 51f5a...de8

En bit 70% mokkabønne størrelse til morgen kaffen hver dag

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uansett om du ikke legger på deg, så er det ikke sunt å spise sjokolade hver dag.

Anonymkode: a125f...345

Det kommer an på mengden ikke hyppigheten

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uansett om du ikke legger på deg, så er det ikke sunt å spise sjokolade hver dag.

Anonymkode: a125f...345

Sier hvem? Om man er aktiv er det viktig å få i seg karbs

Anonymkode: 51f5a...de8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tamsi

Nesten hver dag. Har generelt ikke så god matlyst, og jeg løper og går veldig mye. Jeg tror likevel jeg spiser mer grønnsaker enn de fleste jeg kjenner, så jeg skal ikke mangle noe. Synes jeg fort blir tynn og rar om jeg forsøker å leve klassisk "sunt", så jeg har ingen dårlig samvittighet. Digg er det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...