Gå til innhold

Bror og jeg får bo hjemme for å spare egenkapital, men blir forskjellsbehandlet..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lat og utakknemlig dame som din bror har som ikke hjelper dere med oppvasken, når hun får bo og spise gratis...

Anonymkode: a2dfe...e7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På et tidspunkt må du tenke kost-nytte. Om dette tærer nok på er det faktisk nok til å flytte ut. 

Har du sett hva hybel i studentkollektiv koster? Jeg hørte så mye negativt om det. Men stortrivdes på lille hybelen min, og ble god venn med de jeg delte kjøkken og bad med (stort sett utvekslingsstudenter). Det var veldig billig, og jeg klarte fint å spare mye ved siden av. 

Da jeg hadde studert videre bodde jeg like billig i 1-2 år til. Og med det hadde jeg nok egenkapital til å kjøpe bolig. Det klarer du raskt som lege, du kan ta på vakansvakter, legevakt, militærlege - mange muligheter for ekstra inntekter. 

Og husk uansett på en ting - du er vinneren på sikt, med utdannelse, og struktur. 

Anonymkode: a0b73...a83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

si ifra til foreldrene dine at du noen dager vil sette på litt høyere lyder fra rommet ditt slik din bror skal skjønne hvor høylydt han har sex. Og så er det bare å finne frem en 15 minutters bråkete video. Eller hva med å kommentere det når foreldrene dine ikke er der. "oi, dere hadde skikkelig røff sex i går! Hvordan kan du være så lite hes i dag Lisa?" Til dem begge. Bare så de skjønner hvor mye av deres sexliv de deler med deg?

Anonymkode: 8112e...357

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...