Gå til innhold

Er det vanskelig for 27 år gamle kvinner å få kjæreste?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det tror jeg er den enkleste sak i verden. Mens jeg som mann kanskje kommer meg på date med tre kvinner i året, som gjerne er rundt den alderen, er de selv på date så ofte de har lyst til. Det er uten unntak kvinnene som avslutter datingen også, så jeg vil tro at de fleste oppegående 27-åringer kan få en mann de vil ha når som helst.

Anonymkode: 0b617...273

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke vanskelig. Møtte mannen jeg skal gifte meg med da jeg var 29🙂

Hvorfor akkurat alderen 27?

 

Anonymkode: 2a84d...55d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Det tror jeg er den enkleste sak i verden. Mens jeg som mann kanskje kommer meg på date med tre kvinner i året, som gjerne er rundt den alderen, er de selv på date så ofte de har lyst til. Det er uten unntak kvinnene som avslutter datingen også, så jeg vil tro at de fleste oppegående 27-åringer kan få en mann de vil ha når som helst.

Anonymkode: 0b617...273

Ingen av mine kompiser har problemer med å skaffe seg damer eller dra på dates, så tror du gjør noe galt, eventuelt leter på litt feil sted. Menn må seriøst slutte å synes så synd på seg selv hele tiden, alt jeg hører når jeg leser ting som dette er "buhu stakar meg jeg har det så vanskelig, jenter kan bare spre beina og få sex, jeg må faktisk jobbe for det".... 🙄

Anonymkode: 375da...10c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er klart at du begynner å nærme deg 30, men det er mulig.

Lykke til!

Anonymkode: 8325d...fc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke vanskelig. Møtte mannen jeg skal gifte meg med da jeg var 29🙂

Hvorfor akkurat alderen 27?

 

Anonymkode: 2a84d...55d

Fordi da er man ikke kjempeung lenger, men den biologiske klokka har heller ikke begynt å tikke så voldsomt.

Mange er i den perioden hvor dem nettopp er ferdig utdannet eller har fått ting mer på plass i livet.

 

Anonymkode: d0e03...2ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaffemonster

Har verken venner eller kjæreste. Synes det er vanskelig å finne connection med noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Kaffemonster skrev:

Har verken venner eller kjæreste. Synes det er vanskelig å finne connection med noen.

Samme her... Treffer aldri nye mennesker heller

Anonymkode: d0e03...2ee

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaffemonster
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Samme her... Treffer aldri nye mennesker heller

Anonymkode: d0e03...2ee

Føler med deg. Har mistet tidligere venner fordi de er opptatt med sitt, og har prøvd å møte nye mennesker, men ingen liker visst å være sosial lenger. Da er det også vanskelig å bli kjent med noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kaffemonster skrev:

Føler med deg. Har mistet tidligere venner fordi de er opptatt med sitt, og har prøvd å møte nye mennesker, men ingen liker visst å være sosial lenger. Da er det også vanskelig å bli kjent med noen.

Vel, slike mennesker er gjerne ofte veldig populære. Veldig aktive mennesker som har flere hobbyer og prosjekter gående.

Da er det kanskje bedre å finne en venn som har tid, men kanskje ikke er like ''kul'' på papiret... men de fleste ønsker jo ikke det.

Anonymkode: d0e03...2ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaffemonster
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vel, slike mennesker er gjerne ofte veldig populære. Veldig aktive mennesker som har flere hobbyer og prosjekter gående.

Da er det kanskje bedre å finne en venn som har tid, men kanskje ikke er like ''kul'' på papiret... men de fleste ønsker jo ikke det.

Anonymkode: d0e03...2ee

Jeg bryr meg ikke om fremtidige venner er kule eller har status. I voksen alder er det vanskelig å bli kjent med noen fordi de fleste har sine vante gjenger og som regel ønsker de ikke flere medlemmer. Så jeg er ikke nøye på hva slags venn.  Bare man er der for hverandre og har det morsomt sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme spm stilte jeg her inne da jeg var 27 eller noe sånt:p

nå er jeg 35 år, og har Mann og ett barn:)

Anonymkode: 5c932...451

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi da er man ikke kjempeung lenger, men den biologiske klokka har heller ikke begynt å tikke så voldsomt.

Mange er i den perioden hvor dem nettopp er ferdig utdannet eller har fått ting mer på plass i livet.

 

Anonymkode: d0e03...2ee

Jeg tror folk som ikke bryr seg sånn om alder og ung og gammel, er mye gladere og avslappede mennesker. 

Jeg tenker ingenting negativt om alderen, og mannen min er faktisk 4 år yngre enn meg. Han var altså 25 da vi møttes. 

 

Ikke tenke så mye🙂

Anonymkode: 2a84d...55d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Samme spm stilte jeg her inne da jeg var 27 eller noe sånt:p

nå er jeg 35 år, og har Mann og ett barn:)

Anonymkode: 5c932...451

Lucky you ...

Anonymkode: 9ccb1...3d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror folk som ikke bryr seg sånn om alder og ung og gammel, er mye gladere og avslappede mennesker. 

Jeg tenker ingenting negativt om alderen, og mannen min er faktisk 4 år yngre enn meg. Han var altså 25 da vi møttes. 

 

Ikke tenke så mye🙂

Anonymkode: 2a84d...55d

Ja samme her, møtte mannen da han var 29 og jeg 31:) og da hadde jeg som sagt stilt akkurat samme spm som deg noen år før på kvinneguiden . Ikke stress. Nyt tiden og friheten nå, det blir fort nok «voksenliv» og forpliktelser 

Anonymkode: 5c932...451

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Lucky you ...

Anonymkode: 9ccb1...3d2

Men skal sies at han ikke bare ramlet oppi fanget mitt. Husker jeg gikk veldig aktivt inn. Datet masse! Til slutt var det en som skilte seg ut. 
man må ikke bli defensiv.. og går datingen trått i perioder så må man bare se på det med humor og late som det er et prosjekt

Anonymkode: 5c932...451

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vanskelig tenkee jeg, men spørs hvor lett du har for å forelske deg. Jeg møtte ny to mnd etter jeg dro fra eksmann. Var innstilt pp å være alene noen år, men da dukket drømmemannen opp og nå er vi lykkelige samboere. Vørt sammen i åtte mnd. Men jeg var kritisk og obs. Hilsen dame snart femti ♥️

Anonymkode: efe4c...590

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Alle er jo lykkelige

Anonymkode: 9ccb1...3d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk kjæreste for et år siden og virker som dette kommer til å vare. Vi betyr utrolig mye for hverandre allerede og jeg er 31 år nå. Og har flere venninner som har fått kjæreste på min alder. Skjønner ikke hvorfor det skulle være et problem? 🙂

Anonymkode: c1c19...a5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk kjæreste for et år siden og virker som dette kommer til å vare. Vi betyr utrolig mye for hverandre allerede og jeg er 31 år nå. Og har flere venninner som har fått kjæreste på min alder. Skjønner ikke hvorfor det skulle være et problem? 🙂

Anonymkode: c1c19...a5e

Det som er lett for deg er kanskje ikke like lett for andre?

Anonymkode: 9ccb1...3d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at de fleste single kvinner i den alderen er frivillig i singel, mens de fleste single menn i samme alder er ufrivillig singel. Dette fører da naturlig nok til at det er enklere å få seg kjæreste som kvinne enn som mann.

Jeg tror også derfor at single kvinner i den alderen kan sette ned standarden og finne seg en kjæreste uten problemer, mens menn i samme situasjon allerede er ganske desp, og har rett og slett ikke så mye å fire på. 

Anonymkode: 2c8dd...aa3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...