Gå til innhold

Er det vanskelig for 27 år gamle kvinner å få kjæreste?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, lurer på om det er vanskelig for dere å få kjæreste, eller om dere har merket noen forskjell fra da dere var 20... Hvordan er det for 27 åringer å få kjæreste, hvis dem aldri har hatt noen?

 

Takk for svar :).............

Anonymkode: d0e03...2ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke noe problem i det hele tatt. 

Anonymkode: d57fa...7c1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Største utfordringen er at alderen med skole, festing og store vennegjenger enten er over eller på vei dit. 

Anonymkode: 9ef17...eed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når min mor på 60 klarte å få samboer, klarer du det også.

Anonymkode: c426a...510

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Største utfordringen er at alderen med skole, festing og store vennegjenger enten er over eller på vei dit. 

Anonymkode: 9ef17...eed

Har folk store vennegjenger?!

Anonymkode: d0e03...2ee

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 37 og aldri har hatt kjæreste. Det motsatte kjønn liker ikke de som ser litt "annerledes" ut.

Anonymkode: 9ccb1...3d2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 37 og aldri har hatt kjæreste. Det motsatte kjønn liker ikke de som ser litt "annerledes" ut.

Anonymkode: 9ccb1...3d2

Hvordan mener du at du ser annerledes ut? Kan du utdype? Takk

Anonymkode: d0e03...2ee

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Har folk store vennegjenger?!

Anonymkode: d0e03...2ee

De fleste unge, type tenåringer og studenter, har først og fremst kontakt med venner ja, og ofte er det store vennegjenger. Det er ikke akkurat kjernefamilier som fyller opp Chateau Neuf, for å si det sånn. 

Dette endres med alderen for de aller fleste. Er du 21 kan du bare stikke over til venninna på impuls. Når du er 31 må hun gjerne har to ukers varsel, for jobb og mann og barn og tidsklemma, etc.

Anonymkode: 9ef17...eed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De fleste unge, type tenåringer og studenter, har først og fremst kontakt med venner ja, og ofte er det store vennegjenger. Det er ikke akkurat kjernefamilier som fyller opp Chateau Neuf, for å si det sånn. 

Dette endres med alderen for de aller fleste. Er du 21 kan du bare stikke over til venninna på impuls. Når du er 31 må hun gjerne har to ukers varsel, for jobb og mann og barn og tidsklemma, etc.

Anonymkode: 9ef17...eed

Du kan jo finne venninner som ikke har mann og barn... Problem solved : ) Da slipper du du tidsklemma.

Anonymkode: d0e03...2ee

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan mener du at du ser annerledes ut? Kan du utdype? Takk

Anonymkode: d0e03...2ee

Det er noen som kanskje har en genfeil som gjør til at man ser annerledes ut og da blir man lett utfryst. Du vet jo hva "annerledes" betyr?

Anonymkode: 9ccb1...3d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er noen som kanskje har en genfeil som gjør til at man ser annerledes ut og da blir man lett utfryst. Du vet jo hva "annerledes" betyr?

Anonymkode: 9ccb1...3d2

Jo, jeg vet hva du mener i det tilfellet. Men var usikker på om du refererte til noe annet, f.eks at du kler deg annerledes eller har en spesiell stil.

 

Du skal jo likevel ikke oppleve at folk utfryser deg pga det!

Anonymkode: d0e03...2ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kanskje det beste tidspunktet å finne kjæreste på etter min mening. Du er blitt mer voksen, blitt mer deg selv, men er fortsatt ung. Er du 21 treffer du flere, men forholdene er midlertidige. I tillegg har jo folk mange ting de skal ha unnagjort før de finner seg en livspartner.

Traff kjæresten (som ble den rette) da jeg var 28. Det var akkurat riktig timing.

Anonymkode: 0e6cd...596

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jo, jeg vet hva du mener i det tilfellet. Men var usikker på om du refererte til noe annet, f.eks at du kler deg annerledes eller har en spesiell stil.

 

Du skal jo likevel ikke oppleve at folk utfryser deg pga det!

Anonymkode: d0e03...2ee

Skjønner det, men har blitt mobbet for utseendet i mange år, så det er mulig å bli utfryst på grunn av noe man ikke kan noe for, så dating er urelevant for meg. Man kommer til et punkt at man ikke gidder. :) Er heller ikke meningen å høres sur ut, men er bare veldig realistisk. :)

Anonymkode: 9ccb1...3d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er kanskje det beste tidspunktet å finne kjæreste på etter min mening. Du er blitt mer voksen, blitt mer deg selv, men er fortsatt ung. Er du 21 treffer du flere, men forholdene er midlertidige. I tillegg har jo folk mange ting de skal ha unnagjort før de finner seg en livspartner.

Traff kjæresten (som ble den rette) da jeg var 28. Det var akkurat riktig timing.

Anonymkode: 0e6cd...596

Det jeg liker ved 25-27 års alderen er at hjernen den er ferdig utvokst... Da er man liksom ikke så umoden forhåpentligivs

 

 

Anonymkode: d0e03...2ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fortsatt veldig lett for 27 år gamle kvinner å få seg kjæreste 😀 Du har mange år igjen før det begynner å bli vanskeligere

Anonymkode: 42089...4d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner det, men har blitt mobbet for utseendet i mange år, så det er mulig å bli utfryst på grunn av noe man ikke kan noe for, så dating er urelevant for meg. Man kommer til et punkt at man ikke gidder. :) Er heller ikke meningen å høres sur ut, men er bare veldig realistisk. :)

Anonymkode: 9ccb1...3d2

Nei, beklager.. forstår hva du mener at noen ganger kan man ikke gjøre så mye med andre mennesker, men du kan iallefall seile din egen sjø, og drite i hva de andre tenker :)

Anonymkode: d0e03...2ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Virker som det er lett å få seg kjæreste, men vanskelig å få noe langvarig. Venninnene mine går inn og ut av forhold annenhver måned og klarer ikke holde på noe som helst. Kanskje man får litt høyere standard eller blitt litt særere med årene, ikke vet jeg, men har ingen venninner som har klart å komme inn i et lang langvarig forhold i den alderen, kun vi som fikk kjæreste tidlig i 20-24 årene har klart å holde sammen.

Anonymkode: 375da...10c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Virker som det er lett å få seg kjæreste, men vanskelig å få noe langvarig. Venninnene mine går inn og ut av forhold annenhver måned og klarer ikke holde på noe som helst. Kanskje man får litt høyere standard eller blitt litt særere med årene, ikke vet jeg, men har ingen venninner som har klart å komme inn i et lang langvarig forhold i den alderen, kun vi som fikk kjæreste tidlig i 20-24 årene har klart å holde sammen.

Anonymkode: 375da...10c

Det er vel først etter noen år som voksen og singel (35+) at man kanskje blir "særere".

Man har vel en høyere standard som 27-åring enn som 21-åring, men det vil jeg anse som en god ting. Bruddraten er mye høyere for de som finner hverandre i starten av tyveårene (i det lange løp).

Anonymkode: 0e6cd...596

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker said:

Du kan jo finne venninner som ikke har mann og barn... Problem solved : ) Da slipper du du tidsklemma.

Anonymkode: d0e03...2ee

Det er ikke alltid så lett, siden det blir færre og færre av dem med alderen. Man mister også naturlige arenaer der man møter venner.

Anonymkode: 9ef17...eed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Det er vel først etter noen år som voksen og singel (35+) at man kanskje blir "særere".

Man har vel en høyere standard som 27-åring enn som 21-åring, men det vil jeg anse som en god ting. Bruddraten er mye høyere for de som finner hverandre i starten av tyveårene (i det lange løp).

Anonymkode: 0e6cd...596

Det kan godt være, nå har ikke jeg og vennegjengen min bikka 30 enda så får vel se om det endrer seg. Snakket kun ut i fra min erfaring og det jeg har sett med mine venninner :)

Anonymkode: 375da...10c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...