Gå til innhold

Hva i huleste har skjedd med ansiktet til Renee Zellweger?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 25.5.2020 den 19.37, AnonymBruker skrev:

Du ser at hun har tatt øyelokksoperasjon? Umulig å ikke se. 

Anonymkode: 0f8fd...506

Etter-bildet ditt er tatt etter det første bildet, så det beviset ditt her er ikke verdt så mye. 

Så nye bilder av henne, og jeg ser ikke noen forskjell på øyelokkene hennes.

Anonymkode: 1af03...33b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette bildet fra filmen The Whole Truth:

The Whole Truth trailer stars Renee Zellweger, Keanu Reeves | EW.com

sammenlignet med dette bildet:

Renee Zellweger | Biography, Movies, & Facts | Britannica

viser at hun utvilsomt har gjort noe med øyenlokkene. Det øverste er det nyeste.

Når man imidlertid ser på helt nye bilder av henne, har hun fått et mer opprinnelig utseende, men inngrep kan jo reverseres.

Anonymkode: 84a41...242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.5.2020 den 20.07, Garderobemannfrue skrev:

Jeg tipper hun har operert øyelokkene, ja, og fått fjernet hud som gjorde øynene litt skrå/smale. Synd, det var jo disse øynene som var det fineste og kuleste ved henne, og gjorde at hun skilte seg positivt ut. Nå ser hun ut som en i den enorme mengden av kjedelige, halvgamle damer nesten uten rynker og mimikk.

Hun har fremdeles smale øyne, det er bare AB som velger ut bilder hvor øynene ser rundere ut.

image.png.dacbf78696548f80cdd853488ae414a9.png

image.thumb.png.e50113fecb7ae14d9ca14f186779deae.png

Anonymkode: 1af03...33b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette bildet fra filmen The Whole Truth:

The Whole Truth trailer stars Renee Zellweger, Keanu Reeves | EW.com

sammenlignet med dette bildet:

Renee Zellweger | Biography, Movies, & Facts | Britannica

viser at hun utvilsomt har gjort noe med øyenlokkene. Det øverste er det nyeste.

Når man imidlertid ser på helt nye bilder av henne, har hun fått et mer opprinnelig utseende, men inngrep kan jo reverseres.

Anonymkode: 84a41...242

Som tidligere nevnt i tråden, hun har fjernet epikantisk fold. 

Anonymkode: 32126...077

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Som tidligere nevnt i tråden, hun har fjernet epikantisk fold. 

Anonymkode: 32126...077

Har hun innrømmet dette?

Anonymkode: 84a41...242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 1.6.2020 den 9.59, AnonymBruker skrev:

Det er jo mange ikke -samer som har slike øyne. Hva med Oftebro-familien, de må jo være samer hele hurven... Morten Harket, Patrick Swayze har/hadde også sånne øyne. 
Ene datteren min har det, etter sin farfar. Ser ut som en blond kineser. Han er nordlending, så enig i at sameteorien kan stemme der. 
Men tviler på at alle hvite med dette trekket stammer fra samer altså...

Anonymkode: 62e3b...03c

Og mange samer som ikke har slike øyne. 

Anonymkode: 1af03...33b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har hun innrømmet dette?

Anonymkode: 84a41...242

Det kan man se. 

Anonymkode: 32126...077

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som tidligere nevnt i tråden, hun har fjernet epikantisk fold. 

Anonymkode: 32126...077

 

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjente henne ikke igjen på det øverste bildet! Sykt!

Anonymkode: 3912d...0df

Jada, bare tro på en random person som velger ut bilder hvor hun ser veldig annerledes ut. De bildene jeg la ut, er de nyeste bildene av henne, og slike øyne har hun alltid hatt. Det var bare en periode hvor hun slanket seg en del og ble også synlig eldre at hun så litt annerledes ut, og da gjaldt det bare et par bilder. 

Anonymkode: 1af03...33b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte også at hun så veldig annerledes, helt til jeg så hvordan Nathan Fillion (som spiller Castle) så ut i dag etter å ha blitt eldre og mistet mye vekt. Han ser helt annerledes ut enn da han spilte Castle. Føler de to har likheter, der de begge er nærmest ugjenkjennelige på grunn av alder og vekt. 

1200px-Nathan_Fillion_by_Gage_Skidmore.thumb.jpg.0136ef779bced844e70145c0bd6cb867.jpg

152786_5191.thumb.jpg.6f7ba0d422f2cdbc665b784d78eb4234.jpg

Endret av Mich
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Jada, bare tro på en random person som velger ut bilder hvor hun ser veldig annerledes ut. De bildene jeg la ut, er de nyeste bildene av henne, og slike øyne har hun alltid hatt. Det var bare en periode hvor hun slanket seg en del og ble også synlig eldre at hun så litt annerledes ut, og da gjaldt det bare et par bilder. 

Anonymkode: 1af03...33b

Epikantisk fold ligger ut mot neseryggen, fra øynene. Selve øynene har hun nok ikke gjort noe særlig med. Selv bedømmer jeg ikke det ut fra bildene som legges i denne tråden, om du skulle tro det. 

Jeg har en slik fold selv. 

Anonymkode: 32126...077

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Mich skrev:

Jeg tenkte også at hun så veldig annerledes, helt til jeg så hvordan Nathan Fillion (som spiller Castle) så ut i dag etter å ha blitt eldre og mistet mye vekt. Han ser helt annerledes ut enn da han spilte Castle. Føler de to har likheter, der de begge er nærmest ugjenkjennelige på grunn av alder og vekt. 

 

Nettopp. Det er bare å google etter etter-bilder når folk har slanket seg, det er store endringer i ansiktet. Se bare på Adele, hun har endret seg mye i ansiktet etter at hun gikk ned flere kg. 

image.thumb.png.c2cc0b034687fbec5f50c859d8aa13a4.png

image.png.a8cc1793ca8b444997ff873c9d0bc3f3.png

Anonymkode: 1af03...33b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Epikantisk fold ligger ut mot neseryggen, fra øynene. Selve øynene har hun nok ikke gjort noe særlig med. Selv bedømmer jeg ikke det ut fra bildene som legges i denne tråden, om du skulle tro det. 

Jeg har en slik fold selv. 

Anonymkode: 32126...077

Øynene hennes har ikke endret seg, hun har bare gått mye ned i vekt og blitt eldre. Det er på grunn av et par bilder av henne som dukket opp etter at hun hadde pause fra rampelyset (hvor hun hadde gått ned i vekt og blitt eldre - naturlig nok) at ryktene begynte å svirre. Det er ikke noe hold i ryktene, og den som gidder kan gjøre en research og oppdage at dette bare er tull. 

Anonymkode: 1af03...33b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Øynene hennes har ikke endret seg, hun har bare gått mye ned i vekt og blitt eldre. Det er på grunn av et par bilder av henne som dukket opp etter at hun hadde pause fra rampelyset (hvor hun hadde gått ned i vekt og blitt eldre - naturlig nok) at ryktene begynte å svirre. Det er ikke noe hold i ryktene, og den som gidder kan gjøre en research og oppdage at dette bare er tull. 

Anonymkode: 1af03...33b

Ja enig. Skjønner ikke helt hva folk mener. 

Anonymkode: 29505...95a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Øynene hennes har ikke endret seg, hun har bare gått mye ned i vekt og blitt eldre. Det er på grunn av et par bilder av henne som dukket opp etter at hun hadde pause fra rampelyset (hvor hun hadde gått ned i vekt og blitt eldre - naturlig nok) at ryktene begynte å svirre. Det er ikke noe hold i ryktene, og den som gidder kan gjøre en research og oppdage at dette bare er tull. 

Anonymkode: 1af03...33b

Ok. Men folden er endret, og det endres ikke ved endring i vekt. Men men, så nøye er det jo ikke. 

Anonymkode: 32126...077

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ok. Men folden er endret, og det endres ikke ved endring i vekt. Men men, så nøye er det jo ikke. 

Anonymkode: 32126...077

Den har ikke endret seg, kanskje det kan virke sånn på noen bilder, men det burde si deg noe når neste bilde, som er tatt like etter, er hun helt lik seg selv. 

At hun har tatt botox, det kan sikkert stemme. 

Anonymkode: 1af03...33b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den har ikke endret seg, kanskje det kan virke sånn på noen bilder, men det burde si deg noe når neste bilde, som er tatt like etter, er hun helt lik seg selv. 

At hun har tatt botox, det kan sikkert stemme. 

Anonymkode: 1af03...33b

Folden er likevel borte. 

Anonymkode: 32126...077

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...