Gå til innhold

Hva i huleste har skjedd med ansiktet til Renee Zellweger?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne debatten er jo kjempegammel. Folk var sjokkert over bildene, men jeg synes ikke hun så ut som en annen person da jeg så henne på film. 

Anonymkode: f7c18...b50

Helt i starten var hun ugjenkjennelig men ettersom tiden hat gått har også ansiktet «gått seg» litt til ...

Anonymkode: deed7...f68

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tipper hun har operert øyelokkene, ja, og fått fjernet hud som gjorde øynene litt skrå/smale. Synd, det var jo disse øynene som var det fineste og kuleste ved henne, og gjorde at hun skilte seg positivt ut. Nå ser hun ut som en i den enorme mengden av kjedelige, halvgamle damer nesten uten rynker og mimikk.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk er jammen meg blinde om de mener at dette er "naturlig aldring" og at de ikke kan se noen betydelig forskjell fra tidligere. Altså... 

Anonymkode: 775ea...2f2

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner bare ikke hvorfor hun får då mye hets når alle i Hollywood gjør sånne ting. Nesa til Tom Cruice er is då veeeldig ekte den heller men who cares. 

Anonymkode: f7c18...b50

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner bare ikke hvorfor hun får då mye hets når alle i Hollywood gjør sånne ting. Nesa til Tom Cruice er is då veeeldig ekte den heller men who cares. 

Anonymkode: f7c18...b50

Fordi endringen kom "over natta" etter hun hadde tatt en pause fra Hollywood-livet. I tillegg assosierer de fleste henne med Bridget Jones som keitete, normal og litt lubben (hun måtte gå opp i vekt for rollen), og det passer ikke med nåværende bilde, spesielt kræsjer det helt med den siste Bridget Jones-filmen. Om det er rimelig, nei, sannsynligvis ikke og hun har svart ganske okei for seg på kritikken. 

Anonymkode: 775ea...2f2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I 2014 (?) så hun helt ugjenkjennelig ut, og hadde helt klart endret noe i øyepartiet. 

Men på nyere bilder ser hun ut som sitt gamle seg igjen🤔 Ser ut som hun har litt filler i kinnene kanskje og botox rundt om kring, men øyeområdet er liksom tilbake slik de var. 

Merkelig.

Anonymkode: 7aed7...3e2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hun egentlig gjort så mye med utseende da? Hun har jo alltid hatt ganske smale øyne. Hun har blitt litt tynnere i ansiktet. 

Anonymkode: 299f0...afa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har hun egentlig gjort så mye med utseende da? Hun har jo alltid hatt ganske smale øyne. Hun har blitt litt tynnere i ansiktet. 

Anonymkode: 299f0...afa

Synes du ikke hun så veldig anderledes ut i 2014?

2014: https://www.google.no/amp/s/amp.theguardian.com/film/2014/oct/22/renee-zellweger-new-look-is-down-to-happy-healthy-lifestyle-not-surgery

Men nå er hun «normal» igjen:

2019: https://www.vg.no/rampelys/film/i/LAqr9Q/renee-zellweger-jeg-hadde-det-ikke-bra-og-tok-ikke-vare-paa-meg-selv

Anonymkode: 7aed7...3e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jo, hun var nesten ugjenkjennelig en stund men hun har vel sagt at hun ikke har tatt noen operasjoner. 

Anonymkode: 299f0...afa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, hun var nesten ugjenkjennelig en stund men hun har vel sagt at hun ikke har tatt noen operasjoner. 

Anonymkode: 299f0...afa

Jeg husker at jeg ikke kjente henne igjen da jeg så bildet for noen år siden, hun ser virkelig ikke ut som seg selv der. Hun er så pen, skjønner ikke at hun ville endre på noe. 

Men hvordan kan man se så anderledes ut uten operasjoner? Men nå ligner hun seg selv igjen, så da var der vel aldri operasjon i bildet? Vanskelig å reversere drastiske operasjoner liksom. 

Anonymkode: 7aed7...3e2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg husker at jeg ikke kjente henne igjen da jeg så bildet for noen år siden, hun ser virkelig ikke ut som seg selv der. Hun er så pen, skjønner ikke at hun ville endre på noe. 

Men hvordan kan man se så anderledes ut uten operasjoner? Men nå ligner hun seg selv igjen, så da var der vel aldri operasjon i bildet? Vanskelig å reversere drastiske operasjoner liksom. 

Anonymkode: 7aed7...3e2

Hun har vel sagt at det var pga en psykisk knekk, at hun ble deprimert og ikke tok vare på seg selv. Det er ihvertfall det hun har sagt i media. Ja, hun er en veldig søt dame. Liker henne godt i Bridget Jones filmene ☺️

Anonymkode: 299f0...afa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal ikke jeg uttale meg om hvorvidt hun har tatt operasjoner eller ikke. Men flere fjerner tunge øyelokk, rett og slett av medisinske grunner. Såvidt jeg har skjønt, så kan en få en del plager av det. Jeg har og noe av det samme, og blir det plagsomt, så kommer nok jeg og til å vurdere operasjon en dag.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken film har dere sett henne i nå etter hun er forandret?

Anonymkode: 3f2ca...03a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 25.5.2020 den 19.45, AnonymBruker skrev:

Hun har fjernet epikantisk fold ved øynene. Dette er et asiatisk trekk, også vanlig hos samer, som hun nok stammer fra. Jeg har samme fold ved øynene, så har nok noe samisk slekt. 

Anonymkode: 32126...077

Hahah. Har aldri hørt det uttrykket, eller tenkt over det. Måtte sjekke, og jeg har visst denne folden 😃 er samisk tvers gjennom. Så kult!

Anonymkode: 67f53...e6e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.5.2020 den 0.49, AnonymBruker skrev:

Hahah. Har aldri hørt det uttrykket, eller tenkt over det. Måtte sjekke, og jeg har visst denne folden 😃 er samisk tvers gjennom. Så kult!

Anonymkode: 67f53...e6e

Det er jo mange ikke -samer som har slike øyne. Hva med Oftebro-familien, de må jo være samer hele hurven... Morten Harket, Patrick Swayze har/hadde også sånne øyne. 
Ene datteren min har det, etter sin farfar. Ser ut som en blond kineser. Han er nordlending, så enig i at sameteorien kan stemme der. 
Men tviler på at alle hvite med dette trekket stammer fra samer altså...

Anonymkode: 62e3b...03c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo mange ikke -samer som har slike øyne. Hva med Oftebro-familien, de må jo være samer hele hurven... Morten Harket, Patrick Swayze har/hadde også sånne øyne. 
Ene datteren min har det, etter sin farfar. Ser ut som en blond kineser. Han er nordlending, så enig i at sameteorien kan stemme der. 
Men tviler på at alle hvite med dette trekket stammer fra samer altså...

Anonymkode: 62e3b...03c

Det stemmer, dette fenomenet finnes blant andre også, ikke bare hos samer. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Epicanthic_fold

Anonymkode: 32126...077

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Opererte ikke hun seg som veldig ung, for å se meir europeisk ut? Fordi hun hadde samiske eller kvenske trekk? 

Anonymkode: 4bab6...f84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har gått ned i vekt betydelig.

Hun har operert ansiktet mange steder.

Hun har fullstendig ødelagt sitt varemerke og det hun er mest kjent for.

Tommel ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.5.2020 den 19.24, Gliffy skrev:

Måtte google siden jeg ikke skjønte spørsmålet helt. For meg ser det ut som hun har brukt så mye botox og hva det nå er alt sammen de sprøyter inn. Hun har jo ingen bevegelse i ansiktet. Men skulle tro det var en ulempe når man jobber som skuespiller, men det er kanskje såpass normalt i Hollywood at de ikke legger merke til det. Syns nesten det ser litt skummelt ut med sånne stive ansikter, som en halloween - maske liksom. 

 

https://variety.com/2019/film/news/judy-renee-zellweger-producer-david-livingstone-brassic-last-christmas-1203360984/amp/

Jeg syns ikke hun har endret seg så mye utseendemessig, hun er hvertfall gjenkjennelig. Det er vanlig i Hollywood å fikse på utseende, men jeg syns også det er mange som får slike rykter på seg selv om de ikke har gjort noe. Utseende varierer litt fra dag til dag/uke til uke og det er mye man kan gjøre med heavy sminke. Og du ser jo at hun har litt rynker. Hun vant også oscar i år, hun var troverdig som Judy og hun så ikke botox-aktig ut i den filmen. 

Anonymkode: 1af03...33b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.5.2020 den 19.29, AnonymBruker skrev:

Synes hun så ganske annerledes ut i siste Bridget Jones filmen, så at hun hadde forsøkt, om enn noe mislykket, å åpne øynene mer med operasjon.

Anonymkode: 0f8fd...506

Hun har fremdeles smale øyne, og hun kler det.

Anonymkode: 1af03...33b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...