Gå til innhold

Hva i huleste har skjedd med ansiktet til Renee Zellweger?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sjelden jeg gidder å henge meg opp i sånt, men her har jeg nesten problemer med å se en film med henne.

Anonymkode: ec760...d52

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun har operert seg ugjenkjennelig rett og slett. Trist, da hun var en vakker dame.

Anonymkode: b019d...593

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er opperert,

Anonymkode: 71429...538

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun har operert seg ugjenkjennelig rett og slett. Trist, da hun var en vakker dame.

Anonymkode: b019d...593

Uff, ja. Hun var jo bare helt skjønn. 

Anonymkode: ec760...d52

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener å ha lest at hun har benektet operasjon og at hun kun har gått ned i vekt. :klo: 

Anonymkode: 2bb09...616

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun ikke bare eldes? Synes ikke hun ser så annerledes ut, jeg. Hun har alltid hatt "hengende" øyelokk. Nå henger de bare enda litt mer. 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte google siden jeg ikke skjønte spørsmålet helt. For meg ser det ut som hun har brukt så mye botox og hva det nå er alt sammen de sprøyter inn. Hun har jo ingen bevegelse i ansiktet. Men skulle tro det var en ulempe når man jobber som skuespiller, men det er kanskje såpass normalt i Hollywood at de ikke legger merke til det. Syns nesten det ser litt skummelt ut med sånne stive ansikter, som en halloween - maske liksom. 

 

https://variety.com/2019/film/news/judy-renee-zellweger-producer-david-livingstone-brassic-last-christmas-1203360984/amp/

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne debatten er jo kjempegammel. Folk var sjokkert over bildene, men jeg synes ikke hun så ut som en annen person da jeg så henne på film. 

Anonymkode: f7c18...b50

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Botox. Ellers kan jeg ikke se at hun har gjort noe.

Anonymkode: f2659...4ad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne debatten er jo kjempegammel. Folk var sjokkert over bildene, men jeg synes ikke hun så ut som en annen person da jeg så henne på film. 

Anonymkode: f7c18...b50

Synes hun så ganske annerledes ut i siste Bridget Jones filmen, så at hun hadde forsøkt, om enn noe mislykket, å åpne øynene mer med operasjon.

Anonymkode: 0f8fd...506

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri tenkt over det før, men jises, så lik hun er Anne Kat. Hærland!

Anonymkode: a744b...77f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker said:

https://images.app.goo.gl/D4RKHTi8mUKwimpMA

https://images.app.goo.gl/RvsHfpjcnmoEbrH98

Ser forskjellen spesielt her. 

Anonymkode: 0f8fd...506

Hun har mistet mye underhudsfettm Hun hadde et veldig fyldig ansikt. Nå er hun nesten dratt. Skjer med mange kvinner i 40-og 50-åra. Sikkert noe småfiksing også, men aller mest at hun er blitt tynn i ansiktet.

Anonymkode: bd179...0fb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hun har mistet mye underhudsfettm Hun hadde et veldig fyldig ansikt. Nå er hun nesten dratt. Skjer med mange kvinner i 40-og 50-åra. Sikkert noe småfiksing også, men aller mest at hun er blitt tynn i ansiktet.

Anonymkode: bd179...0fb

Du ser at hun har tatt øyelokksoperasjon? Umulig å ikke se. 

Anonymkode: 0f8fd...506

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Du ser at hun har tatt øyelokksoperasjon? Umulig å ikke se. 

Anonymkode: 0f8fd...506

Ja. 

Anonymkode: bd179...0fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hun har mistet mye underhudsfettm Hun hadde et veldig fyldig ansikt. Nå er hun nesten dratt. Skjer med mange kvinner i 40-og 50-åra. Sikkert noe småfiksing også, men aller mest at hun er blitt tynn i ansiktet.

Anonymkode: bd179...0fb

Men hvis du ser på film så ser du at overleppa hennes ikke beveger seg når hun snakker 😬 heller ikke resten av avsiktet egentlig. Enn at folk gjør sånt mot seg selv.. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Gliffy said:

Men hvis du ser på film så ser du at overleppa hennes ikke beveger seg når hun snakker 😬 heller ikke resten av avsiktet egentlig. Enn at folk gjør sånt mot seg selv.. 

Ok, ikke sett henne på film. Stort sett bilder. Og uavhengig av operasjoner og div sprøyter, fillers, botox etc har hun mistet mye underhudsfett. Sjeldent kledelig (sliter med det selv). Og når msn ikke er i mediebilde så ofte ser endringen dramatisk ut. I hennes alder eldes man fortere og fortere (igjen, ut i fra egen erfaring).

Anonymkode: bd179...0fb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har nok brukt litt botox. De fleste som bruker det ser litt rare ut.

Anonymkode: f99fb...824

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har fjernet epikantisk fold ved øynene. Dette er et asiatisk trekk, også vanlig hos samer, som hun nok stammer fra. Jeg har samme fold ved øynene, så har nok noe samisk slekt. 

Anonymkode: 32126...077

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...