Gå til innhold

Hvor mange barn har du lyst på, og hvilket kjønn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har en gutt. Ønsker meg tre barn, hadde vært gøy med begge kjønn, men psyker meg opp til å få tre gutter 😂😂😂

Anonymkode: d418d...e12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen eller 4😂 enten skal jeg ikke ha noen eller så vil jeg ha en flokk. Vil egentlig ha minst en gutt, men jeg har fire fine jentenavn jeg vil bruke, så kanskje 4 jenter😂

Anonymkode: 7bd92...5d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker meg tre barn, ideelt sett to gutter og en jente. Har en av hver nå, så får vi se når og hva tredje blir🥰

Et spm til dere som sier dere ønsker dere tre jenter - Hvorfor det? Det er virkelig mitt største mareritt, kan ikke skjønne hvordan foreldre holder ut å ha tre pubertale jenter i hus🤣🙈

Anonymkode: 0e41e...6a0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7. Kjønn spiller ingen rolle. 

Anonymkode: 31a30...ebb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker meg én av hvert kjønn, men kjønn er selvfølgelig bare en bonus mindre viktig enn at barnet er friskt.

Anonymkode: 84ca9...ce0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ønsker meg tre barn, ideelt sett to gutter og en jente. Har en av hver nå, så får vi se når og hva tredje blir🥰

Et spm til dere som sier dere ønsker dere tre jenter - Hvorfor det? Det er virkelig mitt største mareritt, kan ikke skjønne hvordan foreldre holder ut å ha tre pubertale jenter i hus🤣🙈

Anonymkode: 0e41e...6a0

Jeg ønsket meg jenter og fikk tre💕💕💕!! De har vært verdens skjønneste hele tiden også gjennom hele ungdomstiden. Vi koser oss så masse sammen, drar på jenteturer rundt om i verden, spaweekender, koselige juleforberedelser og andre høytider, kokkelerer og baker, trener sammen og masse andre fritidsaktiviteter og cafe/restaurantbesøk. Masse masse  koselige ting som ikke hadde blitt det samme uten min fine jentegjeng! De gjør selvfølgelig de samme tingene sammen med venner også men det er så koselig at de også er familieorientert og at vi har alt dette sammen😊. Så mange gode stunder.

Anonymkode: 6fcfe...e03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ønsket meg to barn, det gikk så greit at vi fikk tre (som forøvrig veltet hele lasset, men det er en annen ting😅) Har to gutter og en jente, første tenkte jeg ikke over kjønn, fikk gutt. Med andre ønsket jeg jente for å ha en av hver, ble gutt. Tredje ble jente. Selvsagt like fornøyd uansett kjønn, men for min del ønsket jeg jente fordi jeg selv er veldig "jentete" og ikke er så god på alt bråket to meget aktive gutter fører med seg. Samtidig var det pga den gode kontakten jeg fikk med min mor når jeg fikk barn, det er nok annerledes å bli farmor enn mormor, da man naturlig nok trekkes mest mot sin egen mor for råd. 

Anonymkode: 6b213...1ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsket meg en av hver og fikk tvillinger en av hver :)

Anonymkode: 9a0d5...cff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker meg 3-4 barn, helst av begge kjønn. Har gutt fra før, og vet ikke hva som er i magen nå. Håper på jente. Har alltid ønsket meg 4 barn, men etter jeg fikk barn så er det sannsynlig at ønsket blir redusert til 2😳 hvis vi får jente nå så tror jeg ikke jeg vil føle på samme «presset» til å få en til.

Anonymkode: 16257...06c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange barn har du lyst på? Jeg har lyst på to barn!

 

Hvilket kjønn? Jeg har lyst på en gutt!

 

Fortell i kommentarfeltet!

Anonymkode: 9a85b...b84

5 ! Og kun gutter.

Anonymkode: 0fc42...a57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

 🙄 Du mener vel at du har lyst på en gutte baby og en jente baby? 

Anonymkode: a1edc...54f

Tror hun mener det hun skriver.. en gutt først ( storebror) og jente etterpå ( lillesøster). 

Anonymkode: 0fc42...a57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor den rekkefølgen? (Har hørt at omvendt rekkefølge «optimalt»)

Anonymkode: e0072...9f3

Fordi storebror kan beskytte lille søster, er litt søtt. Spesielt om det er noen år imellom.

Anonymkode: 0fc42...a57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 1 gutt på 7 år fra før. Er gravid nå og ønsker meg en jente. Men blir glad uansett. Har lyst på 3 barn men mannen vil bare ha 2😅 men tror kanskje jeg ville hatt en jente og en gutt til i den rekkefølgen. 

Anonymkode: 0f714...662

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ønsker meg 4 barn, fordelt på to kull. To jenter og to gutter.

Anonymkode: d8f99...816

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsket meg sterkt 2 jenter og 1 gutt, totalt 3 barn

Har en sønn og venter 2 gutter til. 
 

og har en sorg for jenten som aldri kom. Fælt å si? Kanskje? Men følelsene er reelle, og vondt. 
jeg har mye vonde relasjoner til menn så jeg kjenner på en frykt med 3 sønner. 
 

beklager om jeg fornærmet noen. Men dette er det jeg står i. 

Anonymkode: c92f3...9de

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 4, vil gjerne ha ett barn til. Har gutt, gutt, jente, gutt. Kjønn for meg er ikke viktig, jeg blir glad uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har alltid hatt lyst på to, og drømmen har vært en av hver, samme hvilken rekkefølge. Det har ikke vært veldig viktig med kjønnet, men jeg er enebarn og har savnet søsken, derfor vil jeg ha to. Har en gutt på to fra før og en jente i magen. 

Anonymkode: 28048...5ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 4 barn og skal ikke ha fler. 1 jente og 3 gutter. Ønsket meg jente da jeg var gravid med nr 1. Fikk gutt. Etter det så har ikke kjønn hatt noe betydning. Synes det er stas med barn uavhengig av kjønn.

Hadde det ikke vært for økonomi, jobb og plass. Så hadde jeg fint kunne fått et par til. Trives med å gå gravid, og synes det er flott å følge opp barna, og se de vokse opp.Men med 100% jobb og en gjennomsnittlig inntekt, så er det definitivt stopp. Slik hverdagen er nå, så har vi ikke kapasitet til fler. Verken økonomisk eller tidsmessig, da det er viktig for meg å kunne følge opp hver enkelt. 

Anonymkode: bd567...399

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har to gutter, ønsker meg et barn til. Gutt om jeg kan velge.

 

Men mannen setter strek med to så det blir ikke flere her. 

Anonymkode: 341de...505

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsket meg 2/3 barn. Ønsket en av hver i alle fall.

Har fått 2 barn g og j

Anonymkode: f436e...c27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...