Gå til innhold

Hvor mange barn har du lyst på, og hvilket kjønn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ønsket meg opprinnelig to, men trivdes så godt med tilværelsen at det nå straks er tre. Og nå som jeg er gravid og gleder meg til tredje barnet skal komme, kjenner jeg at jeg kanskje vil ha fire. 😂 Men DA er det i så fall stopp! Ender opp med 2 jenter og 1 gutt nå, kunne ha tenkt meg en gutt til hvis vi skulle gått for en fjerdemann, men det er kun fordi det er et navn jeg gjerne vil bruke - kjønn har jo virkelig ingenting å si sånn egentlig ❤️ (og særlig når man allerede har begge kjønn, så klart)

Anonymkode: b3ac9...313

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ønsket meg 2 barn, men fikk ett. En gutt, å det var det jeg mest ønsket meg🥰 hadde jeg kunnet få flere ville jeg ønsket meg en gutt til😁 elsker all fart og spenning det er med han, vi har samme interessene for friluftsliv og motor😅 ei jente til hadde sikkert vært fint det og, har aldri tenkt på kjønn som viktig☺️

Anonymkode: c4963...acc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsket to jenter. Fikk jente og venter gutt som nummer to...

Anonymkode: 8c68d...d24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsket meg egentlig ingen barn, men har to. En av hver. Hadde ikke tenkt noe voldsomt på kjønn, men å bare få jenter stod for meg som det minst ideelle. 

Anonymkode: 1eb4b...bfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker meg fire barn. Har to gutter så langt, og jeg bryr meg ikke om det er gutt eller jente.

Anonymkode: 1b7e4...7fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har fått fire gutter, sørger litt over jenta jeg aldri får.... Ville IKKE byttet ut noen av guttene mine altså!

Anonymkode: 95b27...944

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før jeg fikk barn ønsket jeg meg tre. Mannen ønsket maks to. Nå som jeg har barn, ønsker jeg meg ikke heller flere enn to. Jeg tror ikke vi har kapasitet til flere.

Vi har en gutt fra før, og venter nå en gutt til. Det er helt topp 😊 Jeg er absolutt ingen jentejente! Og så tenker jeg det er kjekt for dem å være to gutter, fremfor en av hver. Skulle vi hatt en nr. 3 hadde jeg kanskje ønsket meg jente, men gutt hadde og vært fint.

Noen snakker om mormor vs. farmor, men det tror jeg er veldig opp til farmoren selv også. Min svigermor er helt super (hun har to sønner), både som farmor, mor til min mann og som svigermor. For meg som svigerdatter syns jeg det er veldig fint å ikke «konkurrere» med en ekte datter...

Anonymkode: aa0f4...6fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker 3 eller 4, kjønn ikke viktig. Har en gutt fra før og jente på vei 

Anonymkode: 5f87a...afb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker meg 3 jenter:) har to fra før og er gravid nå. Så håper det også er en jentebaby:) 

Anonymkode: 18561...927

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...