Gå til innhold

Hvor mange barn har du lyst på, og hvilket kjønn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ønsket meg to barn, en gutt og en jente, gjerne i den rekkefølgen. Fikk det også 🥰 

Selv om jeg har en av hvert kjønn nå, så ville jeg vært like fornøyd med både 2 gutter eller 2 jenter. 

Anonymkode: 9ade7...4a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har gutt, og er steålende fornøyd med det. Ønsket meg egentlig et barn til, men en skilsmisse satte strek for det. Ny samboer og jeg var enige om å ikke få barn sammen. Han hadde jente, og det var stor aldersforskjell, så vi ville ikke risikere et mer innviklet familieopplegg, siden det fungerte så supert med et barn hver. Men nå har jo jenta vært litt min da i alle år, så på en måte har jeg jo to 🙂

Anonymkode: 4127c...638

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei på 1,5 år fra før, pluss bonusbarn på fem år. Ønsker meg minst en til, men helst to. Kjønn spiller ingen rolle, men siden vi har to jenter fra før, hadde det vært gøy å få en gutt 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker meg tre barn - helst tre jenter.

Anonymkode: a0858...ba2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en gutt fra før, ønsker oss enten ett eller to til. Dersom ett , så er kjønn det samme. Blir det to til så helst en gutt til og en jente, eller to gutter til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har alltid ønsket meg to barn, og en av hver. Det fikk vi, og er strålende fornøy med det. Men det er trist å tenke på at jeg aldri mer skal gå gravid. Så spørs om det ikke blir en nr tre etterhvert:) Spiller ingen rolle om det blir gutt eller jente på en evt tredje! ❤️ Hadde jeg vært yngre og rik hadde vi hatt mange fler! 

Anonymkode: c2f43...32b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig lyst på to, men pga vanskelig forhold og en traumatisk første fødsel er jeg ikke helt sikker. Men hadde vært hyggelig med en jente da jeg allerede har en gutt, men viktigst er at barnet er friskt😊 veldig koselig å være guttemamma🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 jenter og 2 gutter:)

Anonymkode: 53bf1...855

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsket meg jente eller en av hvert kjønn. Fikk to gutter og er fornøyd med det 😊. Det er ikke aktuelt med flere. Er 35 nå. 

Anonymkode: aea00...44f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 - gjerne to gutter og ei jente.

Anonymkode: ee79a...2bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

To. Storebror og lillesøster. 

Anonymkode: 39c30...9cb

Hvorfor den rekkefølgen? (Har hørt at omvendt rekkefølge «optimalt»)

Anonymkode: e0072...9f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fire. Kjønn er ikke viktig. 

Anonymkode: 640ec...96a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ønsker oss en lille bror eller lillesøster til store søster. ☺️

Anonymkode: e35c4...79f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre. To gutter og en jente, evt tre gutter :) Har fått gutt nr. 1. 

Anonymkode: fec33...a8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor den rekkefølgen? (Har hørt at omvendt rekkefølge «optimalt»)

Anonymkode: e0072...9f3

Hva er begrunnelsen til at det skal være "optimalt"? Jeg lurer oppriktig, jeg var misfornøyd i oppveksten med å være storesøster til en irriterende lillebror. 

Selv har jeg hørt litt det motsatte, siden gutter gjerne er mindre modne enn jenter så vil de ha mer til felles ved storebror og lillesøster.  

Anonymkode: a4c92...b8a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor den rekkefølgen? (Har hørt at omvendt rekkefølge «optimalt»)

Anonymkode: e0072...9f3

Sier hvem? Hilsen storesøster en en drøss med småbrødre som kommer hit og spiser maten min, drikker brusen min og tar seg til rette når de er lei av mamma 😂 En lillesøster kunne sikkert hjulpet meg med husarbeid, baby og hus mens hun var her - men gutteslaskene bare boikotter sofaen og tven 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker meg to eller tre barn. Selvsagt ønsker jeg meg mest friske barn. Men det hadde vært spesielt fint med minst én jente. Jeg vil uansett elske mine fremtidige barn like høyt uavhengig av kjønn🥰

Anonymkode: e0e19...0bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsket meg to tette og helst gutter. Er nå gravid med gutt nr 2, blir 16 måneder mellom dem 😊

Anonymkode: 492a1...c0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg tre. Kjønn vet jeg ikke. Vi har to jenter. Det hadde vært koselig å få en sønn også, men samtidig er jeg jo så glad i jentene, og det hadde vært like fantastisk med ei jente til. Mannen vil ikke ha flere, så det blir med de to. Jeg er veldig fornøyd med det også. 

Anonymkode: 64f4c...b84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...