Snurrepurre Skrevet 3. november 2020 Forfatter #261 Del Skrevet 3. november 2020 Fikk denne i dag på ettermiddagen. Er den positiv? Den er jo så fryktelig tynn den stripa.. 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 3. november 2020 #262 Del Skrevet 3. november 2020 36 minutter siden, Snurrepurre skrev: Fikk denne i dag på ettermiddagen. Er den positiv? Den er jo så fryktelig tynn den stripa.. 😅 Den ser helt lik ut som testen jeg tok i dag, syns jeg 😄 Og om du ser bildet i dagboken min så ser du at jeg tok en digital på samme urin, og den smilte! Bredden har heldigvis ikke noe å si, kun styrken. Og disse mener jeg er like sterke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 3. november 2020 Forfatter #263 Del Skrevet 3. november 2020 33 minutter siden, Amatariel skrev: Den ser helt lik ut som testen jeg tok i dag, syns jeg 😄 Og om du ser bildet i dagboken min så ser du at jeg tok en digital på samme urin, og den smilte! Bredden har heldigvis ikke noe å si, kun styrken. Og disse mener jeg er like sterke. Oi!! Se ser ja, tror du jeg kan ta en smileytest nå i kveld? Eller bør jeg vente til i morgen tidlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 3. november 2020 #264 Del Skrevet 3. november 2020 Akkurat nå, Snurrepurre skrev: Oi!! Se ser ja, tror du jeg kan ta en smileytest nå i kveld? Eller bør jeg vente til i morgen tidlig? Jeg tenker nå i kveld er best... i morgen tidlig kan LH-toppen være over. Så prøv gjerne nå om du ikke nylig har vært på do. Gøy at vi har fått positiv EL-test på samme dag! Heia oss! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 3. november 2020 Forfatter #265 Del Skrevet 3. november 2020 7 minutter siden, Amatariel skrev: Jeg tenker nå i kveld er best... i morgen tidlig kan LH-toppen være over. Så prøv gjerne nå om du ikke nylig har vært på do. Gøy at vi har fått positiv EL-test på samme dag! Heia oss! Krysser fingrene for juli/aug baby på oss begge 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 3. november 2020 Forfatter #266 Del Skrevet 3. november 2020 19 minutter siden, Amatariel skrev: Jeg tenker nå i kveld er best... i morgen tidlig kan LH-toppen være over. Så prøv gjerne nå om du ikke nylig har vært på do. Gøy at vi har fått positiv EL-test på samme dag! Heia oss! Så vittig, du hadde helt rett! Fikk fast smiley nå 😂🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 4. november 2020 #267 Del Skrevet 4. november 2020 10 timer siden, Snurrepurre skrev: Så vittig, du hadde helt rett! Fikk fast smiley nå 😂🙈 Herlig!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 5. november 2020 Forfatter #268 Del Skrevet 5. november 2020 2 DPO Jeg hadde en bitteliten blødning i går, og leste at det gjerne kommer i forbindelse med eggløsning - så jeg satser på at egget har funnet seg en egnet sædcelle innen nå 😆. Så får vi bare krysse fingrene for at det fester seg, og utvikler seg normalt. Ca 17.november får jeg iallfall svar på førstnevnte 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 5. november 2020 #269 Del Skrevet 5. november 2020 1 minutt siden, Snurrepurre skrev: Jeg hadde en bitteliten blødning i går, og leste at det gjerne kommer i forbindelse med eggløsnin Og jeg har hørt at litt blødning rundt EL er tegn på at man er ekstra fruktbar 😊 Velger å tro på det! Spennende at du er i dpo-land! Jeg joiner deg snaaart. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 5. november 2020 Forfatter #270 Del Skrevet 5. november 2020 3 minutter siden, Amatariel skrev: Og jeg har hørt at litt blødning rundt EL er tegn på at man er ekstra fruktbar 😊 Velger å tro på det! Spennende at du er i dpo-land! Jeg joiner deg snaaart. Oi! Får håpe det stemmer 😁🤞🏻🤞🏻🤞🏻 Blir gøy å følge deg i disse DPO dager 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammahjarte Skrevet 6. november 2020 #271 Del Skrevet 6. november 2020 Spennende 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfugl154 Skrevet 7. november 2020 #272 Del Skrevet 7. november 2020 Lykke til! 😄 Jeg er ganske nære deg i løypa! 1DPO i dag 😊 Spennende å følge deg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 8. november 2020 Forfatter #273 Del Skrevet 8. november 2020 5 DPO Gøy med andre i dpo-land 😍 Jeg skal prøve å holde meg til 14DPO med å teste denne gangen. I går gjorde jeg ferdig pakkekalenderen til mannen i huset, det har liksom blitt en tradisjon det der 😅 Begynte når jeg var 19/20, og vi ble kjærester. 10 år senere kan jeg liksom ikke slutte med det. Da hadde han blitt fryktelig fornærma 😂. Tenkte å gjøre ferdig frøkna sin også. Har kjøpt inn alle smågavene, men tar tid å pakke inn 24 gaver 😅 Vanligvis ville jeg gjort dette i slutten av november, men vil være ferdig med mest mulig innen desember. Da kan jeg heller bruke tid på å bake litt småkaker, og andre julekoseting. Jentungen er jo 3,5 og jula er ekstra magisk i den alderen. 🎅🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 8. november 2020 #274 Del Skrevet 8. november 2020 Adventskalender er koselig ♥ I fjor på denne tiden pakket jeg inn 72 (!) gaver! Men koste meg hele året å finne ting til barna som passet inn i kalenderen. Men det blir ikke hvert år, for å si det sånn. Ofte får de kjøpe seg en valgfri ferdigkalender, slik som i år da jeg ikke har motivasjon eller energi. Men de forventer ikke hjemmelagd heller, så da går det an. Ble heller en positiv overraskelse i fjor da de fikk. Finnes heldigvis mange fine ferdige. Alt fra legokalender, sminkekalender osv. Veldig koselig at du lager til mannen ♥ Jeg har lagd ølkalender to år til hans mens vi har vært sammen, og det har vært stor suksess. Hilsen meg to dager bak deg i syklusløypa! #3 dpo 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammahjarte Skrevet 8. november 2020 #275 Del Skrevet 8. november 2020 Eg hadde aldri klart å venta til 14 DPO XD 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 11. november 2020 Forfatter #276 Del Skrevet 11. november 2020 8DPO Jeg får gå til innkjøp av strips igjen i neste PP. Dette ble dyr lærdom 😂 jeg har åpenbart impulskontroll på høyde med en 3åring. Jeg har tatt intet mindre enn 2 digitale tester. Vel vitende om at kun er mirakel kan føre til at det ville lyst gravid mot meg så tidlig. Testegal som jeg er så demonterte jeg de også. Stolte liksom ikke på at streksynet til maskinen inni der var like bra som mitt. Så tre streker på første test, og tenkte «jackpot!» bare for å Google meg frem til at man ikke kan se på linjene selv hvorvidt man er gravid eller ei. Forstår ikke helt hvordan det går seg til om hcg restultatet ikke er synlig. Men jau, det stoppet meg ikke fra å brenne av en til et par dager senere 😂. Fikk selvfølgelig samme negative resultatet. Men strekene ér sterkere. Nekter å tro at det er tilfeldig 🧐. Nå har jeg bare en digital igjen. Den må jeg spare til tirsdag. 😆 spørs om ikke jeg må på normal eller noe sånn i morgen for å ordne meg litt strips som jeg kan myse på. 😌 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 11. november 2020 #277 Del Skrevet 11. november 2020 Ååå jeg kjenner meg igjen i dette ja! Man blir ganske irrasjonell i dpo-land 😆 Men nå er du snaart der at du faktisk kan teste og håpe på et reellt resultat. OG så kommer jeg to dager bak deg! *spennende uke* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 11. november 2020 Forfatter #278 Del Skrevet 11. november 2020 1 time siden, Amatariel skrev: Ååå jeg kjenner meg igjen i dette ja! Man blir ganske irrasjonell i dpo-land 😆 Men nå er du snaart der at du faktisk kan teste og håpe på et reellt resultat. OG så kommer jeg to dager bak deg! *spennende uke* Haha! Ja! Blir skikkelig testetroll 👹 håper virkelig på full klaff hos oss begge. 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 12. november 2020 Forfatter #279 Del Skrevet 12. november 2020 9DPO Har ikke fått kjøpt no test i dag, så føler jeg seigpiner meg skikkelig her 😂 vanligvis ville jeg hatt en indikasjon på dette tidspunktet... føler press i underlivet da. Men det er vel eneste symptomet så langt. 💁🏼♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 13. november 2020 Forfatter #280 Del Skrevet 13. november 2020 10 DPO Brant opp den siste CB digitale i dag. Fremdeles ikke gravid 😂🙈 #testegalskap legger ved bilde av innmaten for fremtidig referanse 😎😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå