Camillapb Skrevet 5. september 2020 #501 Del Skrevet 5. september 2020 På 15.8.2020 den 17.43, AnonymBruker skrev: I går (hold deg fast) : 2 knekkebrød med brie og syltetøy 2 brødskiver med ost og salami (toast, 1 iskaffe. 1 brødskive med proteinella, uant mengde tortillachips. (mye) 1 biff, sopp og brokkoli med parmesan og chilibernaise. 1 sukkerfri cider og en liteøl. Over halv pakke potetgull og uante mengder Smågodt. 1 energidrikk Ja, jeg har et problem med overspising. Nå dundrer jeg på og skriver hva jeg har jeg gjort for å ikke nekte for problemet. Dritt i går, bedre i dag håper jeg! Anonymkode: a4b22...abf Dette er da en helt standar fre/lør for samtlige, ikke bekymre deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #502 Del Skrevet 5. september 2020 Frokost: Kaffi med mandelmelk Fjelltur 1,5 time Lønsje: Eple + Risgrøt med sukker, smørklatt og ett par skiver spekeskinke. Middag: Hjemmelaget pizza 3 stykker. Kvelds: Stratos 100gram Anonymkode: 138fa...399 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #503 Del Skrevet 7. september 2020 Frokost: 2 kopper kaffe med lettmelk. Vann Lunsj: 3 knekkebrød med taffelost. 1 gulrot. 1 kopp kamillete. Middag: 1 laksefilet, 1 mellomstor blomkål og noen stekte asparges/aspargesbønner. Vann. Snacks: te og noen kjeks. Anonymkode: ac45b...124 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #504 Del Skrevet 7. september 2020 På 6.9.2020 den 0.33, Camillapb skrev: Er dette så voldsomt galt da? Fra mitt ståsted så er det ikke så ille. Kanskje ikke Supersunt, men er jo ikke voldsomt mye mm det er store porsjoner med fries og nuggets? Fikk syyykt lyst på chili cheese🤤 Skulle jeg tippe fikk jeg nok i meg rundt 3000-3500 kalorier den dagen. Jeg trenger kun 1800 kalorier for å opprettholde vekten, og spiser til vanlig 1500 kalorier for å gå ned. Det er store porsjoner, og alt friteres i olje. Posen med potetgull er jo alene over 50% av dagsbehovet mitt for kalorier. Er veldig åpenbart hvorfor jeg har lagt på meg 20 kg det siste året for å si det sånn.. 😅 Synes det er utrolig flaut, men likevel viktig å vise at ikke alle dager er solskinn. Anonymkode: c5792...6af 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pæretre Skrevet 7. september 2020 #505 Del Skrevet 7. september 2020 Hiver meg på, med hva jeg har spist idag: Frokost: To rugsprø med avokado, gulost og paprika. Kaffe og halv grapefrukt. Lunsj: To horn med ost, skinke og løk (hjemmebakte, tar med på jobb fra fryseren) Mellom: Et glass melk med kaffe/kakao-smak + et eple. Middag: Kyllingsalat, med quinoa, brokkoli og erter. Grønn te etterpå. Kveldsmat: To rugsprø med hjemmelaget nugatti (lager stor boks jeg har lenge). Grønn te. Frokosten er ganske fast, ellers varierer det hva de andre måltidene inneholder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #506 Del Skrevet 8. september 2020 I går: Lunsj: Kyllingfilet, spinat, tomater, agurk, norvegia-ost, 2 kokte egg. Spiste 3/4 til lunsj og restene når jeg ble sulten igjen utpå dagen. Middag: Biffstrimler i woksaus og stekte grønnsaker (gulrot, hodekål, rettich, purre). Hoppet over fullkornsrisen som resten spiste. Faster mellom middag kl 16.30 og lunsj kl 10.30. Drikker vann mellom måltidene, kanskje litt fruktte på dagen. Er god og mett omtrent hele dagen, kjenner litt sult rundt kl 10. Spiser da hvis jeg har lyst på. I dag: Lunsj: Omelett med 3 egg, picnic-skinke, sopp, paprika og ost. Rå gulrøtter ved siden av. Veldig mektig. Antatt middag: Fiskeboller i hvit saus, rødbeter, gulrot og eple. Hopper over poteten som resten av familien skal ha. Anonymkode: 621c3...3f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #507 Del Skrevet 8. september 2020 Kanelboller 😭 Anonymkode: 30990...6bc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #508 Del Skrevet 8. september 2020 Dagens meny Frokost: 2 grovbrødskiver med eggerøre og fenalår, tomat og agurk Lunch: 2 grovbrødskiver. En med pesto, kylling og paprika. En med peanøttsmør Middag: Ovnsbakte grønnsaker og Ajvar-saus, et lite nanbrød Kvelds-snacks: Eplebåter og druer Anonymkode: c8bcd...0d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #509 Del Skrevet 8. september 2020 Frokost: 2 stk Husman knekkebrød med cottage cheese og skinke Lunsj: 2 stk skorper med hvitost Middag: 3 skiver fiskepudding med grønnsaker og en klatt lettrømme Kveldsmat: Grønn salat med agurk, tomater, blomkål og 100 gram fiskepudding Anonymkode: 19338...b8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #510 Del Skrevet 8. september 2020 Frokost: To brødskiver med leverpostei lunsj: proteinrundstykke med kyllingfilet mellommåltid: to knekkebrød med peanøttsmør og banan. Skyr. middag: kylling med grønnsaker og fullkornsris. Anonymkode: e3564...2fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #511 Del Skrevet 9. september 2020 Dagens meny Frokost: 2 grovbrødskiver med 2 egg, ansjos og ruccola Lunch: 2 grovbrødskiver. 1 med banan og 1 med peanøttsmør + resten av bananen Middag: Fiskegrateng og gulrøtter (Mulig jeg spiser en skål med druer litt senere) Anonymkode: c8bcd...0d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinglepetra Skrevet 12. september 2020 #512 Del Skrevet 12. september 2020 I går: 1 kopp te 1 kopp kaffe 2 kokte egg med 1 brødskive og litt majones toast av vegetar skinke. 2 skiver ost og 2 brødskiver 1 kopp iskaffe linsesuppe 2 porsjoner litt gresskarfrø 1,5 liter vann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemuren Skrevet 12. september 2020 #513 Del Skrevet 12. september 2020 Igår: Frokost: Mager vanilje kesam med friske bringebær og blåbær Lunsj: et delikatesse sesam knekkebrød med et kokt egg, 5 agurkskiver og en babytomat Mellom: 1 banan Middag: taco med mer grønnsaker og mindre ost og kjøtt, og uten rømme (liker ikke). Gikk tur igår tilsvarende 200 kcal, så tok en tacolefse, hvis ikke hadde jeg droppet den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #514 Del Skrevet 14. september 2020 Frokost: en liten gresk youghurt Middag: en porsjon pasta og tomatsaus Kveldsmat: en halv baguette med chorizo Diverse: Litt chips, 1 liten øl og 1 liten cider Anonymkode: bc152...e8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #515 Del Skrevet 15. september 2020 Gårsdagens meny Frokost: 2 grovbrødskiver med røkt makrell og agurk Lunch: 2 grovbrødskiver. En med ruccola, egg og ansjos, og en med peanøttsmør. Middag: Gratinert brokkoli og spinat i ostesaus Snacks: Et beger med perletomat Anonymkode: c8bcd...0d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #516 Del Skrevet 16. september 2020 Frokost: 1 grov brødskive med 1 kokt egg Mellomsnacks: 1 eple Lunsj: 50 g yoghurt + 50 g Axa energimüsli Mellomsnacks: 100 g rå kålrot Middag: ikke spist enda, men planlagt å spise 1 eller 2 pannekaker med blåbær Ellers jevnt i løpet av dagen: enorme mengder svart kaffe og grønn te 😄 Anonymkode: ad692...116 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AmandaVI Skrevet 16. september 2020 #517 Del Skrevet 16. september 2020 (endret) Har slitt med matlysten i hele sommer pga psykose og depresjon, men nå begynner den å stabilisere seg, så nå blir det viktig å holde oversikt. Dagens matinntak: Frokost: 2 kapteinkjeks med leverpostei og rødbeter og 2 med 1 liten halv skive lett gulost og 1/4 ts bringebærsyltetøy Lunsj: 2 halve rundstykker med skinke + 1 lite beger sviskeyoghurt Mellommåltid: 2 skiver matpakkebrød med sennep og kokt skinke Middag: Porsjonspizza med skinke, ananas, sopp og løk + blandet salat og 1 ts hvitløksdressing Kvelds: 3 knekkebrød med valgfritt pålegg Dagens trim: 10 km stavgang i bratt terreng + husvask Endret 16. september 2020 av AmandaVI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #518 Del Skrevet 16. september 2020 Frokost: en liten gresk youghurt Lunsj: et eple Middag: koppenudler Snacks; sjokolade og te Anonymkode: bc152...e8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #519 Del Skrevet 17. september 2020 Rundstykker med Philadelphia ost og laks, løk og ruccula. Kylling, blomkålris, guacamole. Ble to store måltider i går. Anonymkode: 10595...86b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #520 Del Skrevet 17. september 2020 F: To knekkebrød, kyllingfilet og egg, salat, L: Salat og en karbonade mellommåltid: skyr og et glass melk. middag; tre fiskekaker og en fiskepinne, grønnsaker og en skive hvitløksbrød. kvelds: yoghurt med bær og banan. Anonymkode: e3564...2fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå