AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #341 Del Skrevet 20. juli 2020 F: cottage cheese mager 200 gram med litt sukkerfri saft, pluss 2 kokte egg. L: En banan og sukkerfri youhurt (0.0%, 51 kcal). M: Fiskeburger 80% fisk i 2 cloudbread. 125 gram potetstaver fra hoff (nøkkelhullmerket). En klype salat. En ts lettrømme og salsa. Og litt sukkerfri ketsjup 🙂 En grei dag, håper å klare holde det sånn. Anonymkode: bd365...0ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #342 Del Skrevet 20. juli 2020 Frokost: Tre knekkebrød med gulost Lunsj: Yoghurt med en liten neve nøtter Middag: To grillpølser i grovt pølsebrød og en stekt maiskolbe Etter trening: Proteinshake Kveldsmat: To knekkebrød med vegetarpostei Har gått tur og trent styrke i dag, kjenner kroppen trenger bittelitt ekstra. Anonymkode: 0bab7...e42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #343 Del Skrevet 20. juli 2020 1. Smoothie av en banan og en advokado med soyamelk og chiafrø. Cvit-boost og d-vitamin. (400 kcal) 2. Dårlig tid, så ble en halv banan og proteinshake før spinning (170 kcal) 3. Kyllingkjøttdeig stekt med 3 mini chilli og 5 hvitløksfedd, raps olje og oystersaus med fullkornris. (Ca 700 kcal) (spiste halvparten av det jeg lagde så har imorgen også) 4. Skogsbærsmoothie med vaniljekesam og juice uten tilsatt sukker og en havrelompe med varmrøkt laks og snøfrisk. (300 kcal) =1570 kcal. Anonymkode: 45fcd...e1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayoo Skrevet 21. juli 2020 #344 Del Skrevet 21. juli 2020 Knekkebrød meg egg og kaviar Vannmelon Druer Blåbær Laks med grønnsaker og ris 2 stk is Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #345 Del Skrevet 21. juli 2020 Sålangt: 2 kokte egg, en lettyouhurt (0.0) og et grønt eple Snart havregrøt fra fjordland på menyen her Med smør på, så ca 500 kcal. Mulig det blir et glass rødvin i kveld. Anonymkode: bd365...0ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #346 Del Skrevet 21. juli 2020 Frokost 1 havrestykke m jordbærsyltetøy 1 banan pannekake. Red bull Lunsj 1 havrestykke m jordbærsyltetøy 1 banan pannekake kaffe Middag: Bulgur m grønnsaker. Anonymkode: a4b22...abf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #347 Del Skrevet 21. juli 2020 Dagens meny Frokost: 2 grovbrødskiver m/ ruccola og omelett av to egg og mye grønnsaker. Lunch: 2 grovbrødskiver, en med peanøttsmør og en med en stor tomat. 1 nektarin. Middag: Nanbrød med hummus og ovnsbakte grønnsaker. Kveldskos: Kaffe og en stripe mørk sjokolade Anonymkode: c8bcd...0d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #348 Del Skrevet 21. juli 2020 Frokost: Tre knekkebrød med philadelphia-ost og agurk Lunsj: Hjemmelaget grovt rundstykke med gulost Mellom: Druer Middag: Liten porsjon kylling, ris og bernaise-saus. To safarikjeks som lå alt for lett tilgjengelig på bordet Kvelds: Jordbær med litt vaniljesaus, og et glass rødvin. Anonymkode: 0bab7...e42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayoo Skrevet 21. juli 2020 #349 Del Skrevet 21. juli 2020 2 knekkebrød med egg og kaviar Vannmelon Blåbær Kyllingwok med ris til middag 2 shaker av banan, peanøttsmør, mandelmelk og vaniljeproteinpulver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #350 Del Skrevet 21. juli 2020 3 kokte egg og et eple 2 kokte egg og et eple en porson havregrøt kokt på vann med kanel og eple gresk yoghurt Anonymkode: 9e025...6de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
atropos Skrevet 21. juli 2020 #351 Del Skrevet 21. juli 2020 Frokost: tre husmann knekkebrød med Philadelphia light og agurk, ett kokt egg. Kaffe og vann lunsj: yoghurt naturell med supergranola, vann middag: tortillapizza (1 stk) med tomatsaus, kjøttdeig og ost. dessert; rips med ekstra lett melk, 1 ts sukker (alene med ungene i dag, så det ble lettvint middag) kvelds; en gulrot, to knekkebrød med kokt skinke og agurk/tomat 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #352 Del Skrevet 22. juli 2020 I går ble det: Frokost: Kaffe med melk Lunsj: tre skriver med spekeskinke, brie og mye salat. Iskaffe uten sukker. Middag: 1 stk fiskekake med steinbit og wok med asparges, gulrot, løk, svartkål, brokkoli og paprika. Kvelds: stappmett, så ingenting. Anonymkode: ac45b...124 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 22. juli 2020 #353 Del Skrevet 22. juli 2020 Tråden er ryddet for lavt kaloriinntak, brukerdebatt, avsporinger og svar til dette. Kragebein, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #354 Del Skrevet 22. juli 2020 Frokost: Tre små skiver hjemmelagd bananbrød (ganske flatt, tilsvarer kanskje halvannen normal skrive) med gulost. Lunsj etter styrketrening: En proteinshake, en yoghurt med en god neve nøtter Middag: En porsjon one-pot quinoa med poteter og spinat (vegetarbloggen) Kveldsmat: Får se, vanligvis 2 knekkebrød med noe pålegg. Anonymkode: 0bab7...e42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #355 Del Skrevet 22. juli 2020 Frokost: Kaffe med melk Lunsj: Tre brødskiver med spekeskinke, brie og salat. Et glass appelsinjuice og 1 glass iskaffe uten sukker Snack: Cappuchino og en halv brownie Middag: 1 stk fiskeburger med steinbit, omelett av 2 egg og urter og en liten bunt asparges. Vann. Anonymkode: ac45b...124 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #356 Del Skrevet 22. juli 2020 1 hjemmelaget knekkebrød med leverpostei og rødbeter 2 havrestykke med jordbærsyltetøy Redcurrysuppe med linser og mye grønnsaker Anonymkode: a4b22...abf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisa Rowe Skrevet 22. juli 2020 #357 Del Skrevet 22. juli 2020 (endret) Frokost: To havreknekkebrød med kyllingpålegg, lett majones og agurk og en liten skål med oppkuttet vannmelon. Lunsj: Fem kylling- og grønnsaksdumplings med søtsur saus og kimchi. Middag: En porsjon udon nudler med biff- og soppsmak. Mellommåltid: Babygulrøtter og agurk med holiday dip blandet ut i lettrømme. Kveldsmat: To frukost fullkornsknekkebrød - ene med kyllingpålegg, lett majones og agurk, andre med salami, lett majones og agurk. Endret 22. juli 2020 av Lisa Rowe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #358 Del Skrevet 22. juli 2020 Havrefras med havregryn og melk, toppet med litt hakkede mandler og valnøtter og noen biter banan To grove skiver m/leverpostei og agurk + halvt glass appelsinjuice Liten porsjon pasta carbonara + 1 bit hvitløksbaguette 1 sommersalat (Bama) 2 husmannknekkebrød med kremost/agurk/paprika og 1 gl melk Ingen aning på kalorier her. Vært ganske aktiv i dag, trent ca 45 min, syklet og gått tur utenom. Anonymkode: adcca...809 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayoo Skrevet 22. juli 2020 #359 Del Skrevet 22. juli 2020 I dag gikk jeg på en smell folkens. Jeg er hjemme hos mine foreldre, og da mister jeg alltid kontrollen. Mat smaker så utrolig mye bedre her, og de har så mye godt.. 2 knekkebrød med egg og kaviar 4 skiver med smør og hvitost. (Jeg elsker brød. Er derfor jeg aldri kjøper det) 4 (eller var det 5) (små riktignok) lefser med tacofyll Og to små stykker med sjokoladekake I dag hadde jeg ikke lyst å dele, men kanskje det kan hjelpe meg å bli mer bevisst om jeg faktisk må stå for det jeg spiste....😬 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 22. juli 2020 #360 Del Skrevet 22. juli 2020 (endret) I dag ble den en skikkelig sprekk. Jeg oppfaget at laksen min var blitt dårlig. Uåpnet pakke, går ut den 23, enda 3 dager igjen på den temperaturføleren, men sukk 😣 Så da bare orket jeg ikke, bestillte en pizza, og slik ble det 😬 Skamgodt! 🤤🤤🤤 Må nå være flink resten av uka. Dager som disse dukker alltid opp, men viktig da er å komme seg tilbake på hesten dagen etter 💪🏻 Endret 22. juli 2020 av Ariana807 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå