Gå til innhold

Pick a card på youtube, erfaringer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og jeg gjemmer meg bak AB så mye jeg vil, akkurat slik du spør så mye du vil. 

Anonymkode: f94d1...80c

Ok greit nok 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kaffemonster

Har prøvd det, men ingenting stemte for min del, men så er det aldri noe positivt som skjer i mitt liv heller, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lumiere har jeg gode erfaringer med, 100% treffsikkert. Velutviklet intuisjon er viktig, om ikke vil man ikke få noe ut av det da man vil velge feil kort. Viktig å finne en leser man føler en forbindelse med. Stargirl som er nevnt her var feil for meg for eksempel.

Anonymkode: 692f7...d2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lumiere har jeg gode erfaringer med, 100% treffsikkert. Velutviklet intuisjon er viktig, om ikke vil man ikke få noe ut av det da man vil velge feil kort. Viktig å finne en leser man føler en forbindelse med. Stargirl som er nevnt her var feil for meg for eksempel.

Anonymkode: 692f7...d2c

Jeg føler at charmed initiution er rette for meg. Har prøvd mange forskjellige av hennes videoer nå, kanskje 7-8 stk og alle sier de samme tingene. Jeg har testet om det bare er det at hun sier ca det samme for hver gruppe, men nei, hun gjør ikke det, alle gruppene pleier å være veldig ulike og de jeg ikke har valgt har ikke passet meg i det heletatt. Så kan ikke være tilfeldig at jeg velger riktig hver gang. Er 2 stk jeg bommet på, men i akkurat de to videoene så sa hun at: hvis du føler at dette ikke stemmer så er ikke denne leggingen ment for deg. Det har hun ikke sagt i de videoene som har passet passet. 

Anonymkode: 1c817...178

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg føler at charmed initiution er rette for meg. Har prøvd mange forskjellige av hennes videoer nå, kanskje 7-8 stk og alle sier de samme tingene. Jeg har testet om det bare er det at hun sier ca det samme for hver gruppe, men nei, hun gjør ikke det, alle gruppene pleier å være veldig ulike og de jeg ikke har valgt har ikke passet meg i det heletatt. Så kan ikke være tilfeldig at jeg velger riktig hver gang. Er 2 stk jeg bommet på, men i akkurat de to videoene så sa hun at: hvis du føler at dette ikke stemmer så er ikke denne leggingen ment for deg. Det har hun ikke sagt i de videoene som har passet passet. 

Anonymkode: 1c817...178

Ja, da er det sikkert den rette leser for deg :) jeg fulgte light orb messages en stund, men plutselig følte jeg ikke en forbindelse lenger, og da sluttet også kortene å stemme for meg. Så kom jeg over lumiere som har vært til stor hjelp, og skremmende nøyaktig. Samme her at de andre kortene hun nevner ikke passer, kun de jeg velger. Så har troa på at dette ikke er tull. Prøvde faktisk med egne tarotkort etter en pick a card med Lumiere, og fikk de samme kortene, da fikk jeg gåsehud.

Anonymkode: 692f7...d2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

^ legger til at jeg også prøvde en tarorlegging av henne om beskjed fra de døde og kjære. Og da sa hun at hun fikk opp at dette var enten en mor eller bestemor. Både mor, mormor og farmor er døde, Hun fikk opp nesten hele navnet til mamma, manglet en bokstav i hennes navn. Hele navnet til farmor og noen bokstaver fra mormors navn. Beskjeden som ble gitt samsvarte også veldig med noe dem ville ha sagt. Fikk også opp at dem var opprørte pga at det var drama med meg og de andre gjenlevende og det stemmer, har kuttet all kontakt med de andre, og at de var stolte av meg og at jeg måtte slutte å være så hard mot meg selv (noe jeg hører ofte fra andre, og ganske sikker på at de ville vært stolte) Ganske sprøtt! 

Anonymkode: 1c817...178

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, AnonymBruker said:

^ legger til at jeg også prøvde en tarorlegging av henne om beskjed fra de døde og kjære. Og da sa hun at hun fikk opp at dette var enten en mor eller bestemor. Både mor, mormor og farmor er døde, Hun fikk opp nesten hele navnet til mamma, manglet en bokstav i hennes navn. Hele navnet til farmor og noen bokstaver fra mormors navn. Beskjeden som ble gitt samsvarte også veldig med noe dem ville ha sagt. Fikk også opp at dem var opprørte pga at det var drama med meg og de andre gjenlevende og det stemmer, har kuttet all kontakt med de andre, og at de var stolte av meg og at jeg måtte slutte å være så hard mot meg selv (noe jeg hører ofte fra andre, og ganske sikker på at de ville vært stolte) Ganske sprøtt! 

Anonymkode: 1c817...178

😊❤️ ja det er sprøtt, nesten så man ikke helt klarer å ta det innover seg 😛 samtidig som det ikke bare kan være tilfeldig, man føler liksom inni seg at dette er en beskjed til nettopp deg

Anonymkode: 692f7...d2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

😊❤️ ja det er sprøtt, nesten så man ikke helt klarer å ta det innover seg 😛 samtidig som det ikke bare kan være tilfeldig, man føler liksom inni seg at dette er en beskjed til nettopp deg

Anonymkode: 692f7...d2c

Ja, det er vanskelig å ta det inn, man kan jo ikke VITE om det er tilfeldig eller ei, men i all verden liksom. Det blir for sprøtt for min oppfattelse, men får bare tro på at det finnes mer mellom himmel og jord enn det man klarer å skjønne. Og spennende er det! 

Anonymkode: 1c817...178

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Kaffemonster skrev:

Har prøvd det, men ingenting stemte for min del, men så er det aldri noe positivt som skjer i mitt liv heller, da.

Hvis du f.eks har en negativ holdning og du blir spådd noe positivt så vil jo ikke det skje. Hvis jeg f.eks blir spådd at jeg kommer til å møte en fyr på en tur i sommer og ikke drar på noe tur, så skjer der jo ikke selvfølgelig! Man har fri vilje, det som blir spådd er jo bare ting som muligens kan skje om du er instilt på at det skal skje og legger til rette for det. 

Anonymkode: 1c817...178

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaffemonster
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du f.eks har en negativ holdning og du blir spådd noe positivt så vil jo ikke det skje. Hvis jeg f.eks blir spådd at jeg kommer til å møte en fyr på en tur i sommer og ikke drar på noe tur, så skjer der jo ikke selvfølgelig! Man har fri vilje, det som blir spådd er jo bare ting som muligens kan skje om du er instilt på at det skal skje og legger til rette for det. 

Anonymkode: 1c817...178

Nei, jeg hadde ikke negativ holdning. Jeg prøver alt med åpent sinn, og flere ganger. Men av og til fungerer det ikke for noen. Og vet jo at opplegget er muligens og ikke konkret. Trenger ikke å være sur og dømme meg når jeg sier det ikke fungerer for meg.  Alle har jo hver sin opplevelse med ting. Jeg har prøvd, og lest litt om astrologi, selv om jeg ikke tror 100% om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gladama
23 timer siden, Kaffemonster skrev:

Har prøvd det, men ingenting stemte for min del, men så er det aldri noe positivt som skjer i mitt liv heller, da.

Skal sende deg goe tanker ❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaffemonster
Akkurat nå, Gladama skrev:

Skal sende deg goe tanker ❤️❤️

Takker for det. Prøver å være positv selv om det kan være utfordrende. Sender positive tanker tilbake. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gladama
24 minutter siden, Kaffemonster skrev:

Takker for det. Prøver å være positv selv om det kan være utfordrende. Sender positive tanker tilbake. :)

Takk ❤️❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøv gjerne Moonlight Tarot på YouTube! Mektig imponert så langt. Vil gjerne høre deres tilbakemelding.

Anonymkode: 3fd45...aba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Noen flere som følger med på disse? :)

 

Anonymkode: 301db...f3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.5.2020 den 19.07, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er du? Det er mye enklere å gå på Youtube, søke "pick a card" og se hva det er enn å spørre det her. Herregud.

Anonymkode: f94d1...80c

Hadde ikke vært vanskelig å "pick a card" på deg hvertfall; du er ei frekk kjerring som ødlegger relasjonene dine.

Anonymkode: 817ef...0c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

On 5/25/2020 at 9:12 PM, AnonymBruker said:

Prøv gjerne Moonlight Tarot på YouTube! Mektig imponert så langt. Vil gjerne høre deres tilbakemelding.

Anonymkode: 3fd45...aba

Syns den var i overkant negativ, alle jeg valgte inneholdt at jeg holdt på med en narsissist

Anonymkode: 692f7...d2c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.5.2020 den 19.07, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er du? Det er mye enklere å gå på Youtube, søke "pick a card" og se hva det er enn å spørre det her. Herregud.

Anonymkode: f94d1...80c

Dårlig dag?

Anonymkode: 01eb1...beb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var spennende lesning! Jeg hadde ikke hørt om Pick a card på YouTube, så jeg måtte teste selv. Nå har jeg prøvd flere, husker ikke hvem, men noen av de første som kommer opp når man søker. Den siste jeg prøvde var hvilke råd den fremtidige meg ville si til meg, og der stemte veldig mye! Helt utrolig! Jeg har også prøvd et par andre hvor mye stemte. Nå skal jeg prøve noen av disse dere anbefaler😃 Dette var veldig spennende! 

Anonymkode: 77154...438

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå prøvde jeg nettopp Moonlight Tarot, hennes reading om hvor jeg vil være om et år, som ble publisert 8.juli. Alt om hvordan jeg har det her og nå stemmer! Og jeg håper det som skal skje innen et år også stemmer! Veldig spennende!

Anonymkode: 77154...438

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...