Gå til innhold

Pick a card på youtube, erfaringer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har sett litt på pick a card på youtube og fått en spåsom for året som hittil virker veldig sann, og jeg håper resten av det stemmer også. 

Er det noen her som har opplevd at det har stemt i ettertid ? 

Anonymkode: 1c817...178

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja de har korrekt i mye . Fin veiledning i hverdagen, men viktig å huske på at de spådommer de kommer med er nødvendigvis ikke noe som må skje, men sannsynligheter på noe som veldig sannsynlig kan skje ellerhvordan er som person

Anonymkode: 0682f...b05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja de har korrekt i mye . Fin veiledning i hverdagen, men viktig å huske på at de spådommer de kommer med er nødvendigvis ikke noe som må skje, men sannsynligheter på noe som veldig sannsynlig kan skje ellerhvordan er som person

Anonymkode: 0682f...b05

Jeg har tattt 4 av dem tror jeg, og alle sier nøyaktig det samme. De samme kortene og charmsene kommer på de samme datoene. Da er vel sannsynligheten for at de de sier at skjer, faktisk skjer? 

Anonymkode: 1c817...178

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt inntrykk er at det som regel er skremmende korrekt. Utrolig merkelig.

Anonymkode: 3fd45...aba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mitt inntrykk er at det som regel er skremmende korrekt. Utrolig merkelig.

Anonymkode: 3fd45...aba

Har det de har sagt stemt i ettertid for deg? 

Anonymkode: 1c817...178

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har det de har sagt stemt i ettertid for deg? 

Anonymkode: 1c817...178

Det er litt vanskelig å svare på enda, nylig oppdaget det selv.. men det stemmer som oftest utrolig med situasjonen - selv om man jo ikke helt vet hva den andre (en partner, et crush, o.l.) tenker innerst inne. 
 

Per nå kan hvert fall jeg anbefale «White Rose Guidance» på YouTube. 

Anonymkode: 3fd45...aba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er litt vanskelig å svare på enda, nylig oppdaget det selv.. men det stemmer som oftest utrolig med situasjonen - selv om man jo ikke helt vet hva den andre (en partner, et crush, o.l.) tenker innerst inne. 
 

Per nå kan hvert fall jeg anbefale «White Rose Guidance» på YouTube. 

Anonymkode: 3fd45...aba

Ja, det er skremmende hvor godt det stemmer. Hun sier også ting nøyaktig hva jeg tenker om ting. F.eks på års readinga så har månedene frem til nå stemt. Om resten av månedene stemmer får jeg se. Men jeg håper det!. Jeg blir noen ganger litt svimmel når jeg hører på det for jeg kan sitte å tenke: hvis hun sier det og det nåå... sååå... også sier hun AKKURAT ORDRETT det jeg tenkte for 2 sekunder siden. Blir heeeelt satt ut. 

Anonymkode: 1c817...178

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moonlight guidance sine pick a card har alle stemt, betalte også for en privat tarotlesing selv om hun er DYR, og den stemte 100%. Stilte 1 spm men fikk mye igjen i og med at hun gikk gjennom hele greia selv om hun ikke gikk i dybden så sa hun Når Hvor Hvordan Sånn og Sånn liksom. 

Anonymkode: 5882a...06d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Moonlight guidance sine pick a card har alle stemt, betalte også for en privat tarotlesing selv om hun er DYR, og den stemte 100%. Stilte 1 spm men fikk mye igjen i og med at hun gikk gjennom hele greia selv om hun ikke gikk i dybden så sa hun Når Hvor Hvordan Sånn og Sånn liksom. 

Anonymkode: 5882a...06d

Den jeg har brukt er charmed intiution. Noen erfaringer med det? -ts. 

Anonymkode: 1c817...178

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 19.5.2020 den 22.30, AnonymBruker skrev:

Moonlight guidance sine pick a card har alle stemt, betalte også for en privat tarotlesing selv om hun er DYR, og den stemte 100%. Stilte 1 spm men fikk mye igjen i og med at hun gikk gjennom hele greia selv om hun ikke gikk i dybden så sa hun Når Hvor Hvordan Sånn og Sånn liksom. 

Anonymkode: 5882a...06d

Prøvde en reading for juni måned 2020 av henne. Det virket veldig generelt og lite spesifikt? Mer som noe som vil skje «alle» uansett... Hm! 

Anonymkode: 3fd45...aba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prøvde en reading for juni måned 2020 av henne. Det virket veldig generelt og lite spesifikt? Mer som noe som vil skje «alle» uansett... Hm! 

Anonymkode: 3fd45...aba

Prøv charmed initiution, hun har ihvertfall jeg fått helt sjokk av, aner ikke om det stemmer enda, men assa... det et bare så sjukt. Prøv henne å se og gi meg tilbake melding på hva du syns? -ts

Anonymkode: 1c817...178

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Stargirl the Practical Witch. Alt hun sier stemmer, det er helt sjukt. Det kan også hende at det er  min intuisjon som er flink til å velge kortene som passer min nåværende situasjon, jeg vet ikke.

Anonymkode: f94d1...80c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

33 minutter siden, Bente1234 said:

Hva er pick A card på you tube??

Hvor gammel er du? Det er mye enklere å gå på Youtube, søke "pick a card" og se hva det er enn å spørre det her. Herregud.

Anonymkode: f94d1...80c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spør så mye jeg vil egentlig .... har ikke du så mye med. Men det kledde deg dårlig å ha så lite folkeskikk og gjemme deg bak AB😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Bente1234 said:

Jeg spør så mye jeg vil egentlig .... har ikke du så mye med. Men det kledde deg dårlig å ha så lite folkeskikk og gjemme deg bak AB😂😂😂

Og jeg gjemmer meg bak AB så mye jeg vil, akkurat slik du spør så mye du vil. 

Anonymkode: f94d1...80c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...