Gå til innhold

Pick a card på youtube, erfaringer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan fungerer dette? Stiller man spørsmål til direktesendinger eller i videoer som ligger ute, og får svar i senere videoer? 

Anonymkode: d29d1...a42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir lagt ut tre/fire kortstokker, så velger du ein av desse ved hjelp av din magefølelse eller intuisjon.

Spennende, selv har det stemt veldig godt med mine valg.

mann

Anonymkode: 5f078...fce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.5.2020 den 23.16, AnonymBruker skrev:

Prøv charmed initiution, hun har ihvertfall jeg fått helt sjokk av, aner ikke om det stemmer enda, men assa... det et bare så sjukt. Prøv henne å se og gi meg tilbake melding på hva du syns? -ts

Anonymkode: 1c817...178

Nå har jeg prøvd to tarotreadinger av charmed intuition, og ingen av de stemte, ikke i det hele tatt. Jeg prøvde bl.a den hvor hun ser på kjærlighetslivet i 2020, hvor hun tar for seg måned for måned med masse charms på et brett. Siden vi allerede er halveis i året, kan jeg si med sikkerhet at det ikke stemmer på meg i det hele tatt. Kanskje det er min intuisjon når jeg velger bunke som ikke er helt god? Men Moonlight tarot har sålangt stemt veldig bra.

Anonymkode: 77154...438

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, AnonymBruker said:

Nå har jeg prøvd to tarotreadinger av charmed intuition, og ingen av de stemte, ikke i det hele tatt. Jeg prøvde bl.a den hvor hun ser på kjærlighetslivet i 2020, hvor hun tar for seg måned for måned med masse charms på et brett. Siden vi allerede er halveis i året, kan jeg si med sikkerhet at det ikke stemmer på meg i det hele tatt. Kanskje det er min intuisjon når jeg velger bunke som ikke er helt god? Men Moonlight tarot har sålangt stemt veldig bra.

Anonymkode: 77154...438

Ikke alle funker for alle. Jeg har et knippe jeg følger som fungerer hver gang og i skremmende detalj, og en del av de kjente jeg har prøvd har aldri stemt i det hele tatt, da vet jeg allerede før jeg har sett videoen at kortene ikke er for meg siden jeg ikke føler noe dragning mot dem. Hun ene jeg følger forutså han jeg dater nå. Samme dame sa at en annen fyr som ikke behandlet oss/meg bra kommer tilbake for å be om unnskyldning, hun beskrev han sånn at jeg visste med en gang hvem dette er, så nå er jeg spent på om det skjer. 

Anonymkode: 692f7...d2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...