Gå til innhold

Jeg er så jævlig stygg:(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er så utrolig lei meg. Jeg var på lunsj med en venninne i dag. Jeg hadde sminket meg naturlig og fint, og følte meg fin da jeg så meg i speilet. Så vil hun ta bilde av meg med maten som var litt fancy. Jeg hater å bli tatt bilde av siden jeg ser alltid så jævlig ut, og det stemte igjen denne gangen. Jeg slettet bildet. 

Jeg ville faktisk bare løp ut derifra og gråte. På bilder ser ansiktet mitt helt deformert og skjevt ut, jeg skjeler og med den lille munnen min ser jeg ut som en hamster (det er egentlig slemt mot hamsteren for de er mye finere enn meg). 

Jeg ser at jeg ikke er verdens peneste menneske i speilet heller, men jeg er ikke direkte stygg slik som på bilder. Jeg synes det er utrolig slitsomt å hele tiden måtte unngå kamera, alle skal ta bilder i hytt og pine hele tiden. Jeg isolerer meg mer og mer, for jeg blir hele tiden minnet på hvor stygg jeg er. 

Vet ikke hva jeg vil med dette, bare lufte noen tanker. Hadde en fin dag frem til venninnen min dro opp kamera i lunsjen:( 

Anonymkode: db741...cd0

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Faktisk er det omvendt! Bilder lyver gjerne ofte, og at noen ikke er fotogen på bilder betyr ikke at dem er stygge!

Speilet viser hvordan du egentlig ser ut, så du trenger ikke bekmyre deg.

Anonymkode: 0f7c6...e8c

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med andre ord, du er ikke stygg

Anonymkode: 0f7c6...e8c

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mindre attraktiv selv, og i stedet for å innbille meg at jeg er penere enn jeg er "fordi alle mennesker er pene"-bullshit, så har jeg akseptert det, og skapt en selvtillit på andre måter enn det som omfatter utseendet. Gi slipp, TS, det ligger en enorm frihet i det. 

Anonymkode: f63ec...5f0

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser også helt dust ut på bilder. Kjenner også flere som ser mye penere ut i virkeligheten enn på bilder. De er ikke nødvendigvis representative heldigvis :)

Anonymkode: 0335d...22e

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik føler de fleste det, og det er som de sier over: bilder lyver, speilet sier sannheten 😊 Så neste gang du fresher deg opp med sminke skal du stole på at du ser flott ut 🥰 (Det gjør du nok garantert når du ikke sminker deg også! 😊)

Anonymkode: dd192...aba

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er faktisk helt sant. Mange pene mennesker som ikke er fotogene, kan se mindre pene ut på bilder. Det betyr ikke at de er stygge i virkeligheten. Jeg vil anbefale deg å jobbe med tankene dine. Alt sitter i hodet og hvordan du ser på deg selv. Se deg selv i speilet og fokuser på det du liker best med utseende ditt. Jeg tror at alle har ting de er misfornøyd med vedrørende utseende sitt. Som oftest ser vi ting som andre ikke legger merke til. Kan ta meg som eksempel. Jeg har alltid hatt komplekser for nesen min. Før så ønsket jeg å operere den, men latt være. Jeg har heller prøvd å jobbe med tankene mine. Ikke gitt nesen min for stor fokus. Heller fokusert på det jeg liker ved meg selv. Nå tenker jeg sjelden over nesen min. Den plager meg ikke lenger. Og det morsomme er at nå får jeg faktisk komplimenter for nesen min. Støtt og stadig er det noen som kommenterer nesten min på en positiv måte. Folk får sjokk når jeg sier at jeg har hatt komplekser for nesen min. Det beviser bare at det negative vi tror om oss selv, stemmer ikke nødvendigvis med realiteten. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninnen min er så vakker, glødende, søt og sjarmerende i utseende, når hun smiler og ler er hun så flott og varm, men ser ut som en dass på bilder. Det er ikke til å stikke under en stol, ene tinderdaten hennes utbrøt WOW når han så henne og oppførte seg som om  han hadde skutt gullfuglen med bind for øynene. Seriøst, kamera lyver, og er det innstilt i feil format i feil lys så boooy da er vi alle fucked. Er du fornøyd med det du ser i speilet så er DET sånn du ser ut!

Jeg må ta 150 selfier for å finne et par som ligner meg mest, så jadda. 

Slapp av, du er sikkert kjempesøt og pen. 

Anonymkode: 27645...686

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser også helt dust ut på bilder. Kjenner også flere som ser mye penere ut i virkeligheten enn på bilder. De er ikke nødvendigvis representative heldigvis :)

Anonymkode: 0335d...22e

Eller omvendt. Kjenner folk som er så fine på bilder,men i real life not so much.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Curlyme skrev:

Eller omvendt. Kjenner folk som er så fine på bilder,men i real life not so much.

Filter og facetune?

Anonymkode: 27645...686

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

de fleste ser ikke bra ut på bilder! Hvordan lyset treffer ansiktet ditt, og hvordan dette fanges opp av kamera har utrolig mye å si! Du kan se helt annerledes ut enn du gjør i virkeligheten! Og husk at god selvtillit er det som er mest attraktivt og sexy! De som har god selvtillit bare har en utrolig sexy vibe som vil være tiltrekkende, uansett hvordan man fysisk ser ut. Jobb med selvtilliten din for det er det beste du kan gjøre! ❤️ 

Anonymkode: 9c23b...607

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Filter og facetune?

Anonymkode: 27645...686

Aner ikke. Personen bruker mye filter,men er også generelt veldig fotogen har helt anderledes ansikt på bilder enn live. Ikke pen i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet ditt er ikke utseende, men din overfladiskhet hvor du fokuserer kun på utseende og ikke personlighet.

Anonymkode: dd0eb...64c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du ser deg selv speilvendt, og de færreste er helt symmetrisk. Derfor vil du synes du ser rar ut på bilder. Men det er slik resten av verden ser deg....Og de tenker neppe det du tenker om deg selv! Om du blir vant til å se bilder av deg selv, blir det mindre uvant. Eksponeringsterapi 😃

Anonymkode: d8949...180

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser også fæl ut på bilder. Helt skjev og stygg hud. Hater når andre tar bilder av meg. 

Anonymkode: 9636d...b91

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du ser deg selv speilvendt, og de færreste er helt symmetrisk. Derfor vil du synes du ser rar ut på bilder. Men det er slik resten av verden ser deg....Og de tenker neppe det du tenker om deg selv! Om du blir vant til å se bilder av deg selv, blir det mindre uvant. Eksponeringsterapi 😃

Anonymkode: d8949...180

Man er ikke så ulik speilvendt som enkelte blir på bilder. Det er noe med hvordan kameraet fanger en. 

Jeg ser stadig folk som er mye penere i virkeligheten enn på bilder, men også motsatt; folk som ser helt smaching ut på bilder, men er helt ordinære irl. 

Anonymkode: 9e3fa...2d1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Folk vil hele tiden ta bilder med deg. Du er pen.

Anonymkode: c1820...c89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tranedatter

Du er ikke ensom!

Vi er flere som er totalt motsatt av fotogenisk! Til og med mannen (driver mye med foto) gav opp, han bare "nei du ser jo ikke normal ut på bilder!". :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også en av de som synes jeg ser normal ut i speilet men på bilder ser jeg helt forjævlig ut: stor nese, skjeler, tykk i ansiktet osv. Jeg trodde det var speilet som lyger, for da ser man seg jo speilvendt men på bilder blir man slik andre ser deg? Jeg lærte i alle fall at objektiv man bruker på kamera har mye å si, vidvinkelobjektiv eller andre objektiv gjør at man ikke ser ut slik man egentlig gjør. Det rare er at enkelte har ikke kjangs til å ta et fint portrettbilde av meg, men tar fine bilder av andre. F.eks pappaen min som tar mye bilder får meg ikke fin på bilder, men han får andre fin med samme kamera og samme objektiv.

Anonymkode: 0ffa2...0fb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit i bilder! Det å være fotogen og det å være pen i virkeligheten er to helt forskjellige ting! For å være pen på bilder må man være veldig symmetrisk og ha en bestemt beinstruktur i ansiktet - men å være søt/pen har ingenting med dette å gjøre. Se på typiske fotomodeller, de ser ofte ut som helt vanlige mennesker (eller til og med litt "rare") når man ser de utenfor en foto-kontekst.

 

 

 

Anonymkode: a5865...3c6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...