Gå til innhold

Jeg er så jævlig stygg:(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 16.5.2020 den 23.54):

Jeg er så utrolig lei meg. Jeg var på lunsj med en venninne i dag. Jeg hadde sminket meg naturlig og fint, og følte meg fin da jeg så meg i speilet. Så vil hun ta bilde av meg med maten som var litt fancy. Jeg hater å bli tatt bilde av siden jeg ser alltid så jævlig ut, og det stemte igjen denne gangen. Jeg slettet bildet. 

Jeg ville faktisk bare løp ut derifra og gråte. På bilder ser ansiktet mitt helt deformert og skjevt ut, jeg skjeler og med den lille munnen min ser jeg ut som en hamster (det er egentlig slemt mot hamsteren for de er mye finere enn meg). 

Jeg ser at jeg ikke er verdens peneste menneske i speilet heller, men jeg er ikke direkte stygg slik som på bilder. Jeg synes det er utrolig slitsomt å hele tiden måtte unngå kamera, alle skal ta bilder i hytt og pine hele tiden. Jeg isolerer meg mer og mer, for jeg blir hele tiden minnet på hvor stygg jeg er. 

Vet ikke hva jeg vil med dette, bare lufte noen tanker. Hadde en fin dag frem til venninnen min dro opp kamera i lunsjen:( 

Anonymkode: db741...cd0

Man er vant til å se seg selv i speilet, det vil si, speilvendt. Da er du hengt deg opp i at det er sånn du ser ut, når man da ser seg selv slik andre ser en, blir det «feil» Har ei bekjebt som er veldig pen, men da vi sto sammen foran ett speil og jeg så hun i speilet, så hun helt skeiv ut. Det er fordi jeg er vant til å se henne ikke speilvendt. Hun selv syntes hun er finest i speilet og hater bilder av seg selv, fordi det er uvant fra slik hun ser seg daglig i speilet. Syntes du at du ser pen ut i speilet, så er du også pen for andre i virkeligheten, men det blir uvant of rart for deg selv å se deg slik, da det blir speilvendt. Dessuten er bilder fryst. De knipser ett øyeblikk og både utstråling og hvordan du oppfattes er vanskelig å få med i ett bilde. Gjerne smiler man litt anstrengt også når man vet man blir tatt bilde av, jeg blir hvertfall litt fryst i ansiktet når jeg blir tatt bilde av, ser sjelden bra ut, men i speilet syntes jeg at jeg både er pen og sjarmerende.

Anonymkode: 8c44c...373

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er kun ett fåtall personer jeg syntes faktisk er penere på bilder enn i virkeligheten. De fleste er penest i virkeligheten. Kjenner ei som er ganske normal, men på bilder tatt av andre ser hun alltid veldig pen ut. Som regel er det omvendt. Ganske sikker på at du er veldig pen Ts. Er du fornøyd med det du ser i speilet, så er det sånn du ser ut, ikke tenk mer over det.

Anonymkode: 8c44c...373

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De eneste bildene jeg blir bra på er når jeg er full eller uoppmerksom på at det blir tatt bilde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Dette er ikke sant. Eks venninna mi innrømte at hun oftest tok bilder med meg fordi hun syntes jeg var stygg og da så hun ekstra fin ut ved siden av meg og skjønnheten hennes fikk et ekstra pop ved siden av meg. 

Anonymkode: 9a2cd...727

Skjønner at hun er en eksvenninne, ja..

Anonymkode: 7e572...55a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.5.2020 den 23.59):

Faktisk er det omvendt! Bilder lyver gjerne ofte, og at noen ikke er fotogen på bilder betyr ikke at dem er stygge!

Speilet viser hvordan du egentlig ser ut, så du trenger ikke bekmyre deg.

Anonymkode: 0f7c6...e8c

Viser virkelig speilet hvordan man egentlig ser ut? 

Venninna mi er pen men hvis hun står foran speilet så er ansiktet hennes skjevt, men ikke når jeg ser på henne versus speil. 🤷‍♀️

Anonymkode: b2e85...4c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er trist å høre at folk har så dårlig selvtillit. 
 

Jeg blir også skikkelig rar på bilder. Er så lite fotogen som det er mulig å få det. Men ts, jobb med selvtilliten din. 

Anonymkode: a549d...745

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stygg er man når man gjør stygge ting. Skjønnhet kommer innenfra. Det ytre er bare et glansbilde.

Jeg er selv ingen fotogen fyr. Du trenger heller ikke se så nøye på bildene at det er skavanker der som arr og brudd. Tenker ikke over det. Noen liker meg likevel så jeg holder meg der. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes ikke ett eneste pent bilde av meg, selv ikke som barn. Det er helt vilt. Jeg ser ut som en idiot på samtlige bilder av meg selv. Jeg kan kanskje se at de som er tatt av fotograf, skolebilder, konfirmasjon, bryllup er noe bedre. Jeg hater kamera. Jeg har stått foran speilet å prøvd å lære meg hvordan smile når det jævlige kameraet dukker opp. Men det blir aldri fint. Det er helt forferdelig. 

Har innfunnet meg med det og unngår å bli tatt bilde av så godt det lar seg gjøre.

Anonymkode: 5572f...ceb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...