Gå til innhold

Jeg er så jævlig stygg:(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jammen, er det virkelig så ille å være "mindre pen"? Tviler sterkt på at du er stygg. For det skal ganske mye til før man blir direkte stygg.
Det går faktisk ann å være et vakkert menneske selv om man ikke er en supermodell på utsiden! Ta nå bare å drit i hvorvidt du er så pen/stygg/whatever og vend blikket utover i stedenfor innover. Lite du kan gjøre med det uansett. Det er jo slik du er født. Du lever. Du er frisk. Du har sikkert alle kroppsdelene inntakt og kan gjøre alt du drømmer om.
Å være instagram-pen betyr INGENTING. Jo fortere man skjønner det jo enklere blir det å ha et godt og meningsfylt liv. Så kan du be vennegjengen din å ro ned paparazzi fotograferingen. Det høres utrolig slitsomt ut.

Du er helt sikkert pen nok. Hvis det skulle vise seg at du ikke var det, så er det egentlig ikke så nøye.
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 5/17/2020 at 12:43 AM, AnonymBruker said:

Problemet ditt er ikke utseende, men din overfladiskhet hvor du fokuserer kun på utseende og ikke personlighet.

Anonymkode: dd0eb...64c

Dere gjør dere selv en bjørnetjeneste ved å skrive dette hele tiden, jeg er i utgangspunktet enig, men har begynt å føle kvalme hver gang jeg hører dette. Eneste som fremstår som overfladiske og hjernedøde er dere som må skrive dette til alt som har med utseende å gjøre.

On 5/17/2020 at 12:41 AM, Curlyme said:

Aner ikke. Personen bruker mye filter,men er også generelt veldig fotogen har helt anderledes ansikt på bilder enn live. Ikke pen i det hele tatt.

Et par sånne kjenner jeg til og, hun ene tjener til og med penger på instagram pga mange følgere, så ser man ikke i virkeligheten at det er henne engang. 

Anonymkode: 8e953...452

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere gjør dere selv en bjørnetjeneste ved å skrive dette hele tiden, jeg er i utgangspunktet enig, men har begynt å føle kvalme hver gang jeg hører dette. Eneste som fremstår som overfladiske og hjernedøde er dere som må skrive dette til alt som har med utseende å gjøre.

Et par sånne kjenner jeg til og, hun ene tjener til og med penger på instagram pga mange følgere, så ser man ikke i virkeligheten at det er henne engang. 

Anonymkode: 8e953...452

Uff. Det er utrolig flaut. Personen jeg snakker om syntes alle i familien var så pen på bildene og tenkte jøss så vakker. Da vi møtte henne live ble alle i familien satt ut😂😂😂. Ser ut som en annen person. Jeg vil da heller være stygg på bilder enn omvendt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare si at jeg kjenner meg så sinnsykt igjen i TS. Jeg kan se meg i speilet og ordne meg og føle meg ganske fornøyd, og så ser jeg et bilder av meg selv som andre tar og går helt ned i kjelleren. Jeg vurderte faktisk å skrive et eget innlegg om det å føle seg så ufattelig stygg i dag.

Har gått så utallige runder med meg selv, og vært innom alle tenkelige tanker om operasjoner og whatnot. Men jeg har falt på at det er hodet mitt jeg må jobbe med. All verdens operasjoner og angsting kommer ikke til å "fikse" misnøyen jeg har med hvordan jeg ser meg selv.

Og som andre forsikrer meg om at jeg er helt fin, er jeg rimelig sikker på at du også er det.

Anonymkode: c029f...e5e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ut som Charlize Theron på bilder, som i filmen Monster... Ellers har jeg kjæreste og er greit søt! TS, du er nok en søting du og ❤️❤️ 

Anonymkode: 40fc1...bda

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg også alltid stygg på bilder. Jeg blir anstrengt og klarer ikke å se avslappet ut. Kun hvis jeg poserer med hodet på skrå og et falskt smil synes jeg at jeg ser bra ut på bilder men det er ikke i alle situasjoner jeg føler for å posere på den måten. Det var en gang en fyr som tok et bilde av meg som ble helt målløs over forskjellen på hvor fin jeg var på bildet når jeg poserte versus hvordan jeg så ut i virkeligheten. Skikkelig confidence boost å høre.... 

Anonymkode: 637db...9d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg også ser helt jævlig ut på bilder, i speilet er jeg relativt fornøyd. Føler at jeg ser ut som i speilet på film da, men bilder... oh my... for å få til en ok selfie må jeg holde på et par timer. Ser meg i speilet og føler at jeg ser fint ut, så tar jeg frem mobilen på selfiemode imens jeg står å ser meg i speilet og sammenligner det jeg ser i speilet og det jeg ser på selfiekameraet... to forskjellige personer. 

Anonymkode: 7360e...26e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste er OK utseendemessig. Vi må godta at vi er ugly noen ganger, men whatta heck når vi blir 45-50 så får vi uansett en mandig og tjukk ansikt uansett. Jeg har sett det på nesten alle kvinner i 40-50 årene. Med tiden jevner det seg ut og vi mister vår glans. Etter det du forteller tror jeg du zoomer for mye på ¨feilene dine¨ og glemmer hvordan du helhetlig ser ut. Enjoy life og husk at vi alle forfaller før eller siden uansett. Andre ting er mye viktigere og så lenge du er funksjonell er du heldig. Skriver fra hjertet mens jeg driter. Tro på meg. 

Anonymkode: 85de4...e74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bitt meg merke i at mennesker med en livlig ansiktsmimikk ofte ser snodige ut på bilder. Det er utvilsomt en positiv ting, for mimikkløs er det ingen som vil være.

Anonymkode: 7783e...c7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/17/2020 at 1:20 AM, AnonymBruker said:

Man er ikke så ulik speilvendt som enkelte blir på bilder. Det er noe med hvordan kameraet fanger en. 

Jeg ser stadig folk som er mye penere i virkeligheten enn på bilder, men også motsatt; folk som ser helt smaching ut på bilder, men er helt ordinære irl. 

Anonymkode: 9e3fa...2d1

Om det er lov å skryte om seg selv, både jeg og søsteren min er typisk klassisk pene. Hun ser alltid smashing ut på bilder, men jeg ser som oftest helt forferdelig ut. Har noen få bra bilder, men ansiktet mitt blir virkelig ikke fanget fint på bilder. Nesten komisk når jeg og søsteren in står ved siden av hverandre og blir tatt bilde av, såpass at folk kommenterer det 🤭 Sånn du ser så vakker ut her på ekte, men på bildet forvandles du om til noe helt annet, mens *søster* ser kjempepen ut!

 Ts, jeg får selv ekstremt dårlig selvtillit når jeg ser meg selv på bilder, såpass at jeg kvier meg for å bli tatt bilde av. Er ikke gøy når man går hjemmefra og føler seg fin, så får man hele selvtilliten smadret. Men stol på speilbildet ditt, du følte deg fin da du gikk hjemmefra, og det er nok slik andre ser deg også + uten det kritiske øyet man har til seg selv, så enda litt finere er du nok ❤️

Anonymkode: c2d5e...4d6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
AnonymBruker skrev (På 17.5.2020 den 12.57):

Folk vil hele tiden ta bilder med deg. Du er pen.

Anonymkode: c1820...c89

Dette er ikke sant. Eks venninna mi innrømte at hun oftest tok bilder med meg fordi hun syntes jeg var stygg og da så hun ekstra fin ut ved siden av meg og skjønnheten hennes fikk et ekstra pop ved siden av meg. 

Anonymkode: 9a2cd...727

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke fotogen, men jeg tror ikke folk flest tenker at jeg er under snittet pen heller. Grunnen til at jeg ikke ser bra ut på bilder er fordi jeg har små øyne som sitter mere tett enn langt fra hverandre, jeg har en litt stor nese og smal overleppe. Proposjonene blir ekstra tydelige på bilder, men jeg har aldri fått kommentarer på det fra andre enn meg selv. 
 

På den andre siden så vet jeg om flere som ser smashing ut på bilder, men Guri du hadde ikke trodd det var samme person i virkeligheten og det til tross for at de ikke bruker sminke. De har derimot store øyne plassert lengre fra hverandre, fyldige lepper og liten nese. 
 

Det er ikke så viktig om man ikke ser ut som man vil på bilder, det er for å ha minner man tar vare på dem. Om noen år vil du sannsynligvis tenke at du så råbra ut og ikke fatte hvorfor du tenkte så stygt om deg selv. Du er god som du er!

Anonymkode: 59cd2...5c8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.5.2020 den 23.54):

Jeg er så utrolig lei meg. Jeg var på lunsj med en venninne i dag. Jeg hadde sminket meg naturlig og fint, og følte meg fin da jeg så meg i speilet. Så vil hun ta bilde av meg med maten som var litt fancy. Jeg hater å bli tatt bilde av siden jeg ser alltid så jævlig ut, og det stemte igjen denne gangen. Jeg slettet bildet. 

Jeg ville faktisk bare løp ut derifra og gråte. På bilder ser ansiktet mitt helt deformert og skjevt ut, jeg skjeler og med den lille munnen min ser jeg ut som en hamster (det er egentlig slemt mot hamsteren for de er mye finere enn meg). 

Jeg ser at jeg ikke er verdens peneste menneske i speilet heller, men jeg er ikke direkte stygg slik som på bilder. Jeg synes det er utrolig slitsomt å hele tiden måtte unngå kamera, alle skal ta bilder i hytt og pine hele tiden. Jeg isolerer meg mer og mer, for jeg blir hele tiden minnet på hvor stygg jeg er. 

Vet ikke hva jeg vil med dette, bare lufte noen tanker. Hadde en fin dag frem til venninnen min dro opp kamera i lunsjen:( 

Anonymkode: db741...cd0

Vel da er du stygg da. Plastikk next

Anonymkode: b22fb...d59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rart at ikke en av de der bastante "du ser ut sånn som du gjør bilder og speilet lyver" har kommentert enda.

Greit nok at man ser seg selv speilvendt, men det er faktisk ikke en så enorm forskjell på hvordan folk ser ut i speilet og hvordan de ser ut for andre. Det har jeg sett mange ganger når jeg står ved siden av andre i speilet og bilder forteller langt fra alltid sannheten.

Det er noe med hvordan lyset treffer ansiktet, kamerat, fet hud kan også gjøre at man ser annerledes ut og om man er avslappet eller ikke. Noen er ikke fotogene heller. Jeg synes de aller fleste ser bedre ut i virkeligheten og bilder lyver ofte. Ved to anledninger som jeg kommer på har jeg setter bilder av to forskjellige kvinner før jeg møtte dem og jeg trodde begge var i 40-50-årene, men så var de unge og mye penere i virkeligheten. Kun to eksempler, men klart kamera kan gjøre at man ikke ser spesielt bra ut.

Jeg vet jo for eksempel at jeg ikke er av de peneste, men mange av bildene som blir tatt av meg så ser jeg helt forferdelig ut. Det hjelper sikkert ikke at jeg ikke liker å bli tatt bilde av i det hele tatt.

Anonymkode: 73e4f...cb0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

du tar feil. du er flott. det er ingenting som lyver så mye som et bilde. sannsynligvis tror du ikke meg når jeg skriver det her, men jeg vet at jeg har rett og jeg skulle ønske du så det. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er tydeligvis mange som er penere i virkeligheten enn på bilder. Liker ikke å bli tatt bilde av selv. Det må 50 bilder til for å bli noenlunde fornøyd, kjenner meg ikke igjen m.m. Men i speilet er jeg vakker 😊 Med sminke sådan 💄

Jeg synes jeg er penere på kort avstand enn lang avstand 🧐

Så det må være noe i dette. Så konklusjonen min er at du likevel er søt og pen. 

Anonymkode: 7189e...88a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 17.5.2020 den 0.15):

Slik føler de fleste det, og det er som de sier over: bilder lyver, speilet sier sannheten 😊 Så neste gang du fresher deg opp med sminke skal du stole på at du ser flott ut 🥰 (Det gjør du nok garantert når du ikke sminker deg også! 😊)

Anonymkode: dd192...aba

Nei, den ekstreme selfie kulturen vi har i dag viser at de fleste IKKE føler seg mindre pene på bilder vil jeg tro. Tvert i mot😅

Anonymkode: d7899...fb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts, nei du er ikke stygg!, men kanskje ekstremt lite fotogen:) Vet det er kjipt. Har det på samme måte selv og unngår kamera for alt det er verdt. Kan ikke komme på et eneste bilde jeg ser fin ut på og både familie og venner bekrefter det samme😅 Jeg vet likevel jeg er helt ok for det har jeg fått bekreftet in real life mange ganger. Hatt mange kjærester og beilere. 

 Bare forson deg med at du ikke er fotogen. Det er ikke livets undergang selv om sosiale medier får det til å fremstå slik😅 

Hilsen ei som ikke har lagt ut (eller godkjent) et bilde av seg selv i sosiale medier på over 12 år😆

Anonymkode: d7899...fb1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe litt komisk og lese for det er sånn jeg føler det å! 

Jeg kan f eks speile rumpa mi i speilet og tenke : oi den ser faktisk jævlig bra ut, så prøver jeg og ta bilde og sende til kjæresten min (han er rumpegutt😅).... Meeeen når jeg skal ta bilde så ser den helt jævlig ut... Uansett hvordan jeg står... Den ser veldig fin ut i speilet men ikke på bilder 😅

Og sånn føler jeg når jeg selv tar bilder av meg selv eller andre tar bilder av meg.... Grøss... Jeg hater det for jeg ser helt jævlig ut på bilder.... Ofte etter et fælt bilde så må jeg speilet meg og sjekke om det faktisk er sant at jeg ser så jævlig ut... Men det gjør jeg jo ikke.   Hvorfor er det sånn?? 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Ts, nei du er ikke stygg!, men kanskje ekstremt lite fotogen:) Vet det er kjipt. Har det på samme måte selv og unngår kamera for alt det er verdt. Kan ikke komme på et eneste bilde jeg ser fin ut på og både familie og venner bekrefter det samme😅 Jeg vet likevel jeg er helt ok for det har jeg fått bekreftet in real life mange ganger. Hatt mange kjærester og beilere. 

 Bare forson deg med at du ikke er fotogen. Det er ikke livets undergang selv om sosiale medier får det til å fremstå slik😅 

Hilsen ei som ikke har lagt ut (eller godkjent) et bilde av seg selv i sosiale medier på over 12 år😆

Anonymkode: d7899...fb1

Veninna mi la ut bursdags hilsen på face av meg her om dagen... Fint tekst men fy faen for et bilde.   Jeg måtte slette det selvom hun tok det tungt.... Jeg så helt jævlig ut og ville ikke at det skulle ligge på nett😅😅😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...