Gå til innhold

Dere som har funnet kjæreste i løpet av de siste 5 årene men ikke vis datingapper, hvor møtte dere hverandre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I bryllupet til et vennepar. Jeg var sammen med eksen på det tidspunktet, men da det ble slutt noen måneder senere tok vi opp kontakten, og det oppstod kjærlighet ganske raskt.

Anonymkode: 33fc2...810

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

49 minutter siden, AnonymBruker said:

Lov? Hva snakker du om?!

Anonymkode: b4e7b...fe1

Tror vedkomne tror det er snakk om pasient-behandler forhold.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På festival. Ja, man kan dra på det selv om man er født på 70-tallet 🤪

Anonymkode: 1c6d2...4ab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En bekjent lurte på om jeg kunne ta hårklippen på han, etter det ble det mer og mer kontakt bare:)

Anonymkode: b5809...117

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første x møtte jeg via felles venner. Varte mange år. 

Andre x møtte jeg på byen. Begynte å prate edru. Turbulent forhold som endte i psykisk vold og selvmordsforsøk fra hans side, og trusler om selvmord hver gang det var noe, så jeg brukte litt tid på å komme meg vekk. Aldri møtt noen så manipulative. 

Tredje x, via byen. Ålreit kar, helt til han skjønte at jeg likte han godt. Da snudde han om til et maktspill, hvor han ville være sammen, Så ville han ikke "definere forholdet", Så ville han være sammen, så "ikke definere forholdet" osv. Beleilig nok ville han være sammen så fort noen viste meg interesse.

Men det fineste forholdet jeg har vært i, er nåværende. ❤ møttes på tinder. :)

 

Anonymkode: ba0ab...037

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, AnonymBruker said:

Første x møtte jeg via felles venner. Varte mange år. 

Andre x møtte jeg på byen. Begynte å prate edru. Turbulent forhold som endte i psykisk vold og selvmordsforsøk fra hans side, og trusler om selvmord hver gang det var noe, så jeg brukte litt tid på å komme meg vekk. Aldri møtt noen så manipulative. 

Tredje x, via byen. Ålreit kar, helt til han skjønte at jeg likte han godt. Da snudde han om til et maktspill, hvor han ville være sammen, Så ville han ikke "definere forholdet", Så ville han være sammen, så "ikke definere forholdet" osv. Beleilig nok ville han være sammen så fort noen viste meg interesse.

Men det fineste forholdet jeg har vært i, er nåværende. ❤ møttes på tinder. :)

 

Anonymkode: ba0ab...037

Dette i løpet av de siste 5 årene?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7,5 år siden vi ble spleiset av bestefaren hans. Jeg jobbet på en kafé på et kjøpesenter, og bestefaren eide kjøpesenteret. Han spiste frokost på kaféen hver dag, og en dag kom han og sa at han hadde et barnebarn som trengte kjæreste. Vi har nå 3 hunder, er gift og driver gård sammen. Bestefaren gikk bort 10 måneder etter at han spleiset oss, og han rakk akkurat å få oppleve at vi flyttet sammen. Skulle gitt så utrolig mye for at han kunne ha opplevd bryllupet vårt.

Anonymkode: 149c1...080

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.5.2020 den 18.58, AnonymBruker skrev:

Hvordan kom dere i kontakt?

Anonymkode: 41f29...8d9

Han kommenterte rumpa mi ☺️

At det var den flotteste rumpa, i den mest sexy tightsen, på hele senteret. At jeg nok hadde lagt (ned) mye arbeid i den.

Slik faller man da for ❤️🙂

Anonymkode: 7e17b...a45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På et utested ☺️

Anonymkode: 8b566...e5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han kommenterte rumpa mi ☺️

At det var den flotteste rumpa, i den mest sexy tightsen, på hele senteret. At jeg nok hadde lagt (ned) mye arbeid i den.

Slik faller man da for ❤️🙂

Anonymkode: 7e17b...a45

Slik faller ikke jeg for. Sleezy playboys som kommenterer kropp før noe annet er noe av det mest frastøtende jeg vet🙄

Anonymkode: 85d3c...ee7

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry at jeg svarer, vi møttes på match, pratet litt, møttes ute for en kopp kaffe, det sa pang der! Innen 1 år var vi gift og 1 barn, det er nå 5 år siden + et barn til❤️
husker ikke at jeg traff han på nettet, husker bare jeg ble sjelven i bena når jeg gikk mot han

Anonymkode: ca3c0...a35

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Møttes i bar. Jeg jobba. Han var full. 3 år nå. :)

Anonymkode: 2bf4c...802

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.5.2020 den 18.58, AnonymBruker skrev:

Hvordan kom dere i kontakt?

Anonymkode: 41f29...8d9

Vi trente ofte til samme tider, og møtte på hverandre ved inngangen og når vi skulle gå. Haha det var litt komisk, og etterhvert ble de morsomme tilfeldighetene til et naturlig hei og småprat. 

Anonymkode: 914b2...b2b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Møtte kjæresten min på skolen, og nå har vi vært sammen i 4 år ❤️ Det begynte med ett vennskap, og så ikke på han som noe mer. Etterhvert begynte han å bli interessert i meg og vi ble gradvis begge forelsket i hverandre :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble kjent via en lokal vennegruppe på fb. Den er begrenset til kun single i en fast aldersgruppe og det er ikke lagt opp til dating på noen måte. Jeg har fått flere gode venner derfra og en av dem falt jeg pladask for -og ham for meg☺️🥰

Anonymkode: 26d9d...f3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for avsporinger, brukerdebatt og samtlige svar til dette. 

- Matas, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.5.2020 den 18.23, AnonymBruker skrev:

Møttes på treningssenter 😊

Anonymkode: 914b2...b2b

Vi traff også hverandre på treningsenteret. Tok flere uker før vi snakket med hverandre, men blikk fra begge. Etterhvert var det naturlig å si hei og deretter pratet vi. Hadde ikke blitt det samme om vi hadde truffes via nettet. 

Anonymkode: 633d2...1ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...